_________________________________________ 997 Gt3 mk2 Kia E-niro
21 maart 2014 0:03
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 3
Neppert schreef:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=46743
Het gaat weer heeeeelijk mis!!!
Ik hoop eigenlijk dat die persoon gestraft wordt die hem geslagen heeft. Ook al is het uitlokking, hij mag gerust zijn temperament leren beheersen.
21 maart 2014 1:55
Neppert
Neppert
Neppert
+1
Vechten is alleen toegestaan als verdediging als je het mij vraagt. Maar toch.....hij vraagt meerdere keren of die kerel wil ophouden. (wel op zijn manier: back da f#$k up n!gg@......) De reactie van degene die geslagen werd vind ik dan wel weer goed. Hij accepteert het gewoon en melkt het zelfs uit!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
21 maart 2014 8:29
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Hij vraagt er toch om?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
21 maart 2014 10:19
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003
Waterland
dobbelsteen schreef:
Neppert schreef:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=46743
Het gaat weer heeeeelijk mis!!!
Ik hoop eigenlijk dat die persoon gestraft wordt die hem geslagen heeft. Ook al is het uitlokking, hij mag gerust zijn temperament leren beheersen.
De wereld is al ingewikkeld genoeg, ik vindt dit soort 'uitlokking' niet grappig meer, net zoals dat meisje in die lift die een doodschop krijgt van iemand die een aanvalsrespons heeft. Zo krijgt deze man man ook terecht een pak slaag. Waar liggen de grenzen? Dit is gewoon geen humor, en het getuigd al van slechte smaak als je dit hier plaats onder 'Deze moest ik posten....erg leuk'. Iemand die knock-out geslagen wordt is leuk? Dat is verre van leuk.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
21 maart 2014 10:38
Neppert
Neppert
Neppert
Ik postte deze omdat ik nog een beetje aan het voortborduren was op een eerdere post, waarbij er allerlei dingen gedaan worden onder de noemer van "een grapje"....
Wel vreemd dat je het pak slaag terecht vindt maar het wel slechte smaak vindt?!?!?!
Ik vind het grapje niet leuk omdat hij mensen loopt op te naaien en de respons vind ik slecht omdat je niet zomaar moet lopen meppen. Wat dat betreft heb je gelijk dat het hier niet gepost had moeten worden.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum