Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 21:22

Antwoord op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
in memoriam - Paul Veens 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
993 4S
Bericht Re: in memoriam - Paul Veens
Ik kende de man niet, maar als ik bovenstaande bericht (-en) lees, zal hij gemist worden...

04 apr 2014 15:49
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupe
Aan de Maas
R.I.P. Paul.

Een jaar of 14 geleden, toen ik mijn SC wilde kopen, heeft Paul de AKK gedaan. Zeldzame Porsche-man.
Wens de nabestaanden heel veel kracht met het verwerken van dit grote verlies.

04 apr 2014 16:14
Profiel Facebook 
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Cazzo Super Veloce schreef:
Ik kende de man niet, maar als ik bovenstaande bericht (-en) lees, zal hij gemist worden...

Helemaal mee eens Cazzo. Ik geloof dat wij het als een gemis mogen beschouwen Paul nooit ontmoet te hebben...

04 apr 2014 18:05
Profiel
PorscheForum Rakker
997 4S MK1 2008
Steinmaur, Zwitserland
Mijn condoleance aan de nabestaanden. Kom zelf uit Soest maar heb hem nooit ontmoet. Jammer!

04 apr 2014 20:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Carrera 3.2 G50 (1989) ex 964 Carrera 2 cabrio (1994) Aston Martin DBS (2009) RS6 C6 (2010) 991 Turbo S
amsterdam
vreselijk. Heel veel sterkte voor de nabestaanden. kreeg vrijdag de rouwkaart binnen. mijn P is 20 jaar in onderhoud geweest bij Paul (bij mij en vorige eigenaar). Ik kwam zeer regelmatig bij hem over de vloer en hielp hem zo nu en dan met zakelijke kwesties. Zelden zo'n gepassioneerde man meegemaakt. Zijn er mensen op dit forum die morgen naar zijn begrafenis gaan?

06 apr 2014 12:40
Profiel
PorscheForum Rakker
997 Carrera 2S cabrio. Mercedes B200 Turbo. TriumphDaytona Super3 Cosworth 997 Carrera2S 3.8 cabrio. Triumph Tiger 1050SE Hyperpro Arrow.
Verschrikkelijk!!! :cry:
Ik wens de nabestaanden veel sterkte.
Ook besef ik weer hoe véél geluk ik heb gehad met mijn upsidedown ervaring in België met de 996 Cabrio in 2012. (zie mijn foto's)
Kan nog steeds NIET verklaren hoe dat heeft kunnen gebeuren.

Dus mensen... blijf bij de les en pluk de dag! Je ziet dat er niet veel nodig is om het tijdelijke voor het eeuwige te verwisselen.
Rust in vrede Paul Veens.

Léon

09 apr 2014 21:06
Profiel Facebook 
Omg. Amsterdam
Verschrikkelijk...! Sterkte voor de nabestaanden.

11 apr 2014 16:42
Profiel
PorscheForum Rookie
HILVERSUM
Wat een vreselijk nieuws. Paul heeft 5 jaar geleden mijn 3.2 motor gereviseerd. Hij heeft toen diepe indruk achtergelaten. Paul stond daar met handschoentjes te sleutelen. Alle onderdelen keurig uitgelijnd op de werkbank. In de werkhal draaide hij klassieke muziek. Vooral niet tegen hem praten als hij bezig was! Een bonk concentratie. Als Paul dan klaar was met wat hij aan het doen was, nam hij alle tijd voor je. Alles werd tot in detail uitgelegd. Paul had ook grote passie voor Defensie materieel. Ik heb hem een keer een Technische Handleiding van een Leopard gegeven. Die heeft hij helemaal uitgelezen. Prachtig vond hij dat.

Een groot verlies! Een fijn mens en ik denk de beste monteur van Nederland.

Heel veel sterkte voor de familie.

Misschien moeten we een laatste groet brengen aan zijn mooie bedrijf door een keer in een stoet van Porsches langs te rijden. Idee?

14 apr 2014 10:19
Profiel
PorscheForum Rookie
Ode aan Paul Veens
Vandaag - 4 aug 2014 - belde ik Care Care en kreeg de dochter van Paul Veens aan de lijn. Zij vertelde mij dat paul op 31 maart is verongelukt.
Ik was nog niet op de hoogte..

Ik ben sinds 1997 klant bij Car Care en heb Paul leren kennen als een van de meest deskundige Porsche kenners van Nederland.
Wat een passie, wat een vakkenns. Als mijn auto door Paul gedaan was, was het altijd alsof ik weer een nieuwe meekreeg. De auto reed dan perfect en rook naar verse olie.
Ik heb in 17 jaar dat ik klant was ter vergelijk bij 3 andere garages onderhoud gehad, maar dat was 3 maal eenmalig: Paul was de allerbeste.
Het mooiste was dat hij het DIRECT zag als er 'een ánder aan de auto had geknoeid'. Hij zag het aan een boutje die niet afgelakt was, aan ... weet ik veel waar aan, maar hij zag het direct.
Ik heb ook meerdere malen op m'n donder gehad van hem. Omdat ik volgens hem beter most zorgen voor mijn auto. Wat een kerel. Fantastisch.

Soms bleef ik even koffie drinken. Boven het garagebedrijf in de keuken. Waar alle kalenders hingen van Poreche sinds... 1970?? (naast de meest uitgebreide Porsche biblotheek die ik ooit gezien heb).
Daar vertelde hij dat een van de diengen die hioj mooi voind was in bad liggen, en dan in alle rust een porsche handboek nalezen. "en weet je wat het mooie is; ik vind altijd wel iets nieuws wat ik nog niet wist".
Een perfectionist ten top....

Makkelijk was hij niet. Zijn perfectionistme had uiteraard als valkuil dat ik de indruk had dat monteurs moeite hadden om met hem samen te werken. Ze hielde het niet lang vol, maar ik ben ervan overtuigd dat ze wel heel erg veel geleerd hebben. Over de liefde voor het merk, hoe je klanten behandeld en hoe je een garage bedrijf clean houdt.

Paul Veens is een Porsche icoon. En dat zal hij altijd blijven.
Ik wens zijn vrouw en dochter, en naasten alle sterkte.

Andre Hagelen

04 aug 2014 18:42
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Hoe gaat het overigens nu met het bedrijf? Is het voortgezet door iemand anders?

05 aug 2014 0:46
Profiel
Moderator
PF #57
Hun server ligt er al een tijd uit, heb ook nog wel eens op de site willen kijken of er nieuws was.

05 aug 2014 8:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Alleen de index is onbereikbaar, de site staat er nog. Is wel een bewuste actie om hem simpel onberiekbaar te maken denk ik.

05 aug 2014 15:07
Profiel
PorscheForum Rakker
997 4S MK1 2008
Steinmaur, Zwitserland
Heeft iemand meer nieuws over Carcare?

04 okt 2014 15:43
Profiel
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Ik ben er net (op weg naar het ouderlijk huis op 2x steenworp afstand) even langs gereden.

Showroom is, op wat prijsbekers na, leeg.

Voor de rest zijn alle ramen van binnenuit geblindeerd, kon dus niet in de werkplaats kijken.

05 okt 2014 13:42
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Niet echt leuk om te lezen, vond het een mooi bedrijf en dat dit zo moet aflopen :oops:

05 okt 2014 13:46
Profiel
981 Boxster GTS
Triest verhaal :cry:

05 okt 2014 15:33
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5