_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
05 apr 2014 17:05
boxstercup
F360M
Re: FILMPJES - het vervolg -
Godspeed schreef:
Leuk om (nog) eens terug te zien, Belgische reportagemaker Jambers gaat op bezoek bij eigenaars van Italiaanse exoten (anno '91 ongeveer). De clichés worden helaas vaak bevestigd https://www.youtube.com/watch?v=pcdHvMWq-d4 Valt mij op dat de sportwagens uit die tijd toch meer présence en stijl hadden (de Mondial is helaas een uitzondering) dan hun moderne equivalenten...
05 apr 2014 17:21
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
Dial_888 schreef:
Neppert schreef:
Hoppaaaa......niet iedereen kan met teveel paardjes overweg!!
Wielspin in de bocht breekt die naar rechts uit en dan van schrik gaslos en draai aan het stuur naar links dan zwiert die helemaal om zijn as de boom in of stoeprand op .
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
05 apr 2014 18:02
Dial_888
911 3.2 Carrera
Nouja, volgende keer doet ie wel ff rustig aan....zonde vd auto trouwens.
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
06 apr 2014 12:48
Neppert
Neppert
Neppert
Dit was wel een duur lesje voor hem!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
Das betrekkelijk, voor mij was 1998 het begin van het einde, voor anderen is de Macan een echte Porsche...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
17 apr 2014 11:14
Bob C4
964 C4 1991
Fiesta 2015
Drechtsteden
Een ander "filmpje" dan gebruikelijk hier, een presentatie van Williams Development Driver Susie Wolff. Wat mij betreft heeft zij het allemaal : beauty, brains, talent.
911 2.4E Coupé (1972)
944 S2 Coupé (1991/2)
997 Carrera S Coupé (2007)
Den Haag
Driver schreef:
The Best
+1!
_________________________________________ Horses for courses....
01 mei 2014 0:47
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Wat een ding zeg, die 250GTO. Dat geluid!
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum