Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
PF & iOS
Beste mannen,
Werk vaak met de i pad en moet steeds inloggen! Wat doe ik verkeerd en wat kan ik hier aan doen? Vast bedankt.
Gr Hans
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
06 apr 2014 1:01 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Hans, je auto's zijn al modern genoeg. Verder gewoon die Ipad niet gebruiken.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
06 apr 2014 5:18 |
|
|
horn
PF #57
|
vinkje met 'hou me ingelogd' aanvinken?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 apr 2014 7:36 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ja ja slimme Henkie Is er echt niets aan te doen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
06 apr 2014 10:19 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Gebruik je de safari browser of tapatalk om te forummen?
|
06 apr 2014 10:34 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
via instellingen cookies even wissen en dan opnieuw inloggen (en niet het vinkje vergeten )
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
06 apr 2014 10:35 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Dat werkt maar tijdelijk. Heb het hier ook al een paar keer vermeld. Cookies verwijderen hielp wel bij m'n iMac en Macbook maar ik ondervind nog steeds inlogproblemen op mijn iPhone en ipad (2 + Air). En alleen bij PF.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
06 apr 2014 11:32 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Werkt goed, dank je
|
06 apr 2014 11:33 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Dat werkt bij mij ook niet Harald. Goede vraag Hans. Is na IOS 7 zo. Heeft vast met de instellingen van doen!
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
06 apr 2014 11:35 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Tapatalk werkt niet bij iedere site. Zo'n plug-in update kost nu eenmaal tijd en geld en je hebt zelf niet de controle hierover.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
06 apr 2014 11:52 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Heb het al gevonden. Safari niet in PRIVÉ surfen zetten en wachtwoorden onthouden aan zetten! Daarna werkt het super!
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
06 apr 2014 12:00 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Nee
|
06 apr 2014 12:26 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Ja
|
06 apr 2014 12:33 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Jan, met alle respect maar ik loop al maanden tegen dit probleem aan (zie eerdere postings van mij) en niets helpt. Het gaat een tijdje goed en vervolgens loop je tegen hetzelfde probleem aan. Ook het feit dat je opnieuw moet inloggen op PF nadat je je browser op 'privé' had staan is ook totaal niet logisch.
|
06 apr 2014 12:47 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Ik weet het Franz', maar momenteel werkt het op de IPAD! Laat weten of het zo blijft!
|
06 apr 2014 13:11 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Sedert vandaag ook problemen met de ipad, opnieuw inloggen (en hoe was dat paswoord ook weer )
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
06 apr 2014 15:02 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
- -- en dat een keer of acht
|
06 apr 2014 15:14 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Tja, ik kan eens kijken of er wellicht een update is voor de forum software. Maar dan moet ik ook weer tijd vinden om die te installeren ... Iets met tijd en prioriteit... Wel interessant, heb je dan de "mobiele" versie op de ipad, of de "normale" versie? En is het alleen op een ipad, of ook op andere tablets (kom maar barolo )...
|
07 apr 2014 19:44 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Pascal, de normale versie op ipad - overigens zo te zien heeft het probleem zichzelf opgelost, vandaag geen inlogprobleem
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
07 apr 2014 19:50 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Log je op meerdere toestellen in? Want bij mij gebeurt het wel vaker als ik elders ingelogd ben, dat ik hier opnieuw moet inloggen.
|
08 apr 2014 10:37 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
+1 Klopt. Had hetzelfde probleem na upgrade naar iPad air en ios7.1. In safari stond de privacy instelling aan en dan bewaart hij geen geschiedenis (en cookies). Uitgezet en nu werkt het weer als vanouds.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
08 apr 2014 11:27 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Privacy instelling staat op mijn iPhone nooit aan en toch ondervind ik dat probleem ook met regelmaat op mijn iPhone.
|
08 apr 2014 16:10 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Het gaat niet om de instellingen van je iPhone of iPad maar om de Safari instellingen. Vanaf iOS7 is die privacy optie op het beginscherm dmv een knop aangegeven en die selecteer je dus (onbewust) een stuk makkelijker.
Wat het precieze probleem met jouw iPhone is kan ik lastig beoordelen op afstand.
|
08 apr 2014 21:12 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik heb het ook over die privémodus. Maar daar zit het probleem helemaal niet. Het enige wat tijdelijk werkt is de cookies verwijderen en de browser opnieuw opstarten. Maar ik heb het hoofdzakelijk hier op het PF.
|
08 apr 2014 23:37 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen.
Ik gaf aan wat mijn probleem heeft opgelost. Iets dat bij anderen kennelijk ook heeft gewerkt, lees ik.
Ik zeg niet dat het ook de oplossing is voor jouw probleem.
|
08 apr 2014 23:40 |
|
|