Auteur |
Bericht |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
Zonnebrillen
Welk is volgens jullie de beste zonnebril... Ik ben in de winkel geweest, Enkele modelletjes op m'n neus gehad, en m' persoonlijke voorkeur was een serengetti ( ofzoiets) Wat hebben jullie voor zonnebril, en goede en slechte ervaringen hierover ....
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
12 apr 2014 16:39 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: Zonnebrillen
Ik draag 3 merken:
Porsche Design: Veruit mijn fijnste zonnebril. Ray Ban: Vanwege de uitstraling Oakley: Voor sporten en motorrijden.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
12 apr 2014 16:49 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Welke de beste is weet ik niet, maar heb zelf een Ray-Ban Wayfarer op sterkte en bevalt goed
|
12 apr 2014 16:50 |
|
|
Patrick
|
Porsche Design Tach Heuer Dolce & Gabbana Oakley
Alle vier prima.
|
12 apr 2014 17:06 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Tijdens het autorijden een Oakley. Voor de rest een RayBan. Maar omdat ik ieder jaar wel een keertje op m'n zonnebril ga zitten of ergens laat liggen rouleren die met regelmaat.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
12 apr 2014 17:49 |
|
|
drietwee
3.2 wit, '86Amsterdam
|
beste is de lichtste, Silhouette
|
12 apr 2014 18:08 |
|
|
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
Ik heb een Oakley op sterkte met gepolariseerd glas. Erg fijne bril, zou hem zo weer kopen.
|
12 apr 2014 18:09 |
|
|
petquesha
996 C4S
|
Prada & Oakley . Vooral de Prada sluit mooi af rond de ogen waardoor er geen zonlicht in je ogen komt ,dus ook niet vanaf de zijkant zoals bij de meeste raybans wel het geval is.
|
12 apr 2014 18:17 |
|
|
horn
PF #57
|
oakley voor 'ruig gebruik', persol en rayban voor de rest.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 apr 2014 20:17 |
|
|
Kappi2907
|
Serengetti is inderdaad de beste keuze. O.a. zeer populair onder piloten vanwege de glazen. Zowel commercieel en luchtmacht.
|
12 apr 2014 20:23 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Persol ! Handmade Italy, what else?
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
12 apr 2014 20:28 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Tag Heuer en Ray-Ban. Maar een Serengetti is gewoon een goede zonnebril, dus al je deze het fijnste vond zitten gewoon overgaan tot kopen.
_________________________________________ Mvg,
René
|
12 apr 2014 20:31 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Tag Heuer en Prada hier.
Maar het lijkt mij zeer afhankelijk van de persoon of een bril fijn is of niet...
|
12 apr 2014 20:37 |
|
|
drknauf
|
kben blij als er uberhauppp al maar een bril past op die keienkop van mij .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
12 apr 2014 21:01 |
|
|
Bob C4
964 C4 1991
Fiesta 2015Drechtsteden
|
Een Carrera van 20 jaar oud, Sinner, en een sportbril van Agu. Ik vind het allemaal prima.
_________________________________________ Win on sunday, sell on monday.
|
12 apr 2014 21:08 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Vind de looks mooi van een Ray Ban, maar de glazen vind ik minder. Kom bijna altijd weer uit bij een oakley.
|
12 apr 2014 21:11 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Ik heb nog steeds een inmiddels dertig jaar oude Ray Ban, dus nog met B&L glazen. Mooie ervan is dat er nog geen RayBan op het glas staat. Hoeft van mij nl niet zo nodig. Door de jaren heen van alles ernaast gehad, maar deze blijft mijn favoriet. Zeker in een open auto. Helaas heeft Ray Ban allang geen Bausch & Lomb glazen meer
_________________________________________ rouge et noir
|
12 apr 2014 21:41 |
|
|
AvM
Noord-Limburg
|
Ik heb drie Tag Heuers, met de buigbare pootjes. En een Italia Independent, klassiek model met velours front.
_________________________________________ 993 Carrera 2 1995 (verkocht)
|
12 apr 2014 21:53 |
|
|
Hartwiek
|
Heb 2 porsche design brillen..waarvan diegene met verwisselbare glazen mn favoriet is.
|
12 apr 2014 22:42 |
|
|
drknauf
|
avm italia independent van velours goeie vette design he van die lapo elkann mooi zo mooi zelfs dat ray ban het heeft nagedaan in hun zomer collectie van 2014 egwaar ! .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
12 apr 2014 22:43 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Serengeti heeft heerlijke glazen, persoonlijk vind ik ze wat beter dan Ray Ban. Als je maar een fatsoenlijk merk koopt, dan gaat het gewoon om de looks toch?
|
12 apr 2014 23:36 |
|
|
jan-1
Porsche 911 SC
(ex 964 coupe, ex 993 targa)
|
@MickRS: +1 Kwam daar achter toen ik onlangs een andere Ray Ban kocht (met Rayban opdruk, goedkoper etui en.....made in Italy)
|
12 apr 2014 23:39 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Nee hoor. Ik heb een Tom Ford en een Oakley, waren voor mij de beste keuze..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
13 apr 2014 0:01 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Persol en Ray Ban. Beiden naar volle tevredenheid
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
13 apr 2014 0:25 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Degene die tevreden zijn met iets anders hebben nog nooit Serengeti geprobeerd
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 apr 2014 8:28 |
|
|