Auteur |
Bericht |
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Lekken 964
Heb even gezocht kom verschillende draadjes tegen over lekkage 964. De mijne heeft er ook last van, niet in hele ernstige mate, maar ben toch wel benieuwd wie hem recent een keer heeft laten inpakken. Mijne heeft 128k gelopen.
Dus wie heeft er goede ervaring bij welke specialist en wat waren de kosten? Als je dat niet in openbaar kenbaar wilt maken, een PB mag ook.
Dank alvast voor de reacties
Gr Marcel.
|
14 apr 2014 8:40 |
|
|
Reesmees
Ex 964 nu R107010
|
Re: Lekken 964
je hebt PB
|
14 apr 2014 9:06 |
|
|
Pw250
964
|
Re: Lekken 964
Doe mij dan ook maar een "pb" (Dan kan ik er eens over nadenken! 1 druppel na elke rit is naar mijn idee nog niet heel erg noodzakelijk namelijk) Gr. Paul
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
14 apr 2014 10:21 |
|
|
bully
|
Re: Lekken 964
Als het bij dat druppeltje blijft zou ik er niets aan doen.
|
14 apr 2014 12:39 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Re: Lekken 964
Je weet echter niet hoeveel druppels je onderweg verliest
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
14 apr 2014 12:56 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Re: Lekken 964
Tena man
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
14 apr 2014 13:14 |
|
|
Pw250
964
|
Re: Lekken 964
Vandaar ook de twijfel. Oliepeil blijft gewoon "constant" dus ja, is het de moeite.....
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
14 apr 2014 13:14 |
|
|
Reesmees
Ex 964 nu R107010
|
Re: Lekken 964
Zolang oliepeil redelijk blijft en je nog niet uitglijdt over de olieplassen op je oprit/ garagevloer zou ik lekker blijven
|
14 apr 2014 13:18 |
|
|
Pw250
964
|
Re: Lekken 964
Nee duidelijk verhaal, maar 1 druppel... blijft toch elke keer iets in of op de bodemplaat achter en zorgt voor (Op een lakzwarte) heel irritante "spettertjes" op de motorkap die "terugwaaien".... en aangezien ik hem elke week poets en hem schoon wil houden...
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
14 apr 2014 13:25 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Lekken 964
dan zou ik niet aarzelen en voor 12K mijn motor laten reviseren. Doe gelijk de koppeling als hij toch open ligt
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 apr 2014 13:33 |
|
|
Reesmees
Ex 964 nu R107010
|
Re: Lekken 964
Als je de beschermplaat onder je motor weglaat dan waait het vanzelf weg (en op de motorkap van je achterligger ) en blijft je eigen auto schoon.
|
14 apr 2014 14:42 |
|
|
Pw250
964
|
Re: Lekken 964
Duidelijk Horn (Ben te pietluttig dus neem ik aan?! )
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
14 apr 2014 14:48 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Lekken 964
964. nadruppelende soa-bak.
_________________________________________ oud is beter
|
14 apr 2014 15:26 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Re: Lekken 964
Aha daar komen dus die kleine spetters vandaan, heb ik ook, is soort beschermende wax
|
14 apr 2014 15:32 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
Re: Lekken 964
Luchtkoelers zoals al eerder vermeld,een druppeltje kan geen kwaad
|
14 apr 2014 15:33 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Lekken 964
nee hoor. maar als je zo'n ouwe olieboot rijdt, moet je je grenzen flexibel stellen. En die stelt ieder voor zich. Maar daar hoort een prijskaartje bij...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 apr 2014 15:35 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Lekken 964
Waar het hart vol van is....
|
14 apr 2014 16:37 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Lekken 964
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
14 apr 2014 17:39 |
|
|
Pw250
964
|
Re: Lekken 964
Die kunnen ook druppelen
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
14 apr 2014 17:47 |
|
|
Pw250
964
|
Re: Lekken 964
Poets mn motorkapje dan wel een keertje extra denk ik
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
14 apr 2014 17:48 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Re: Lekken 964
Euh..... one time at bank camp, reed ik achter iemand....
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
15 apr 2014 19:42 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Lekken 964
Ja, klopt. Tijdens de Honk your Horn rit. Kreeg jij al mijn olie over je voorraam...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 apr 2014 20:15 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Re: Lekken 964
Ik heb een hekel aan poetsen en zou dus er toch onder kruipen en de bodem plaat loshalen Om te zien waar het vandaan komt.
Sommige plekken kan je gewoon oplossen zonder 12 k uittegeven.
Olienretour pijpjes Olie leiding onder het blok Kleppen deksel pakkingen
Is het zoiets dan hoef je daarna ook niet te poetsen en je hebt kans dat het ineens erger word
Zijn het de cilinders die zweten dan maar ff wachten tot erger is. Ik vind alleen als het opwaait al best erg
_________________________________________ remmen is angst
|
15 apr 2014 20:32 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Re: Lekken 964
Ging ook wel errug hard toen Maare, de eerste 964 die nergens lekt of zweet , moet nog geboren worden.......
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
15 apr 2014 20:52 |
|
|
Dick
964 C2T
997 C2
|
Re: Lekken 964
En niet te vergeten :
De beide "tunnels" / "behuizing" waar de distributiekettingen doorheen lopen... Oh ja, en de zwarte kapjes waar de kettingspanners onder zitten lekken ook vaak...
Last but not least : de carters zelf doordat de rubberen ringetjes die om de carterbouten en tapeinden zitten, hard zijn geworden en niet meer afdichten.
Succes,
Dick
|
15 apr 2014 21:35 |
|
|