Auteur |
Bericht |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
 Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 3
Vind je? 't is geen Morgan..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
17 apr 2014 19:58 |
|
 |
horn
PF #57
|
ovale ogen met een zwarte stip erin. 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 apr 2014 21:53 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
17 apr 2014 23:34 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
 AUW 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
18 apr 2014 7:13 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
Ghehehehehe.....Nice 
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
18 apr 2014 7:21 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Schuren en schaven...het blijft kl*tewerk 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
18 apr 2014 8:23 |
|
 |
Nynkeeeee
Ljouwert
|
_________________________________________ Keep it cool & drive Porsche
|
18 apr 2014 9:32 |
|
 |
A-Line
LEEUWARDEN
|
Auw... 
|
18 apr 2014 21:43 |
|
 |
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
24 apr 2014 12:36 |
|
 |
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
|
24 apr 2014 13:31 |
|
 |
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Zou ik hem eerst maar een een centimeter of 3 lager gaan zetten 
|
24 apr 2014 13:35 |
|
 |
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Inderdaad  Zal een paar zakken Knauf in de auto gooien voordat ik de sticker plak
|
24 apr 2014 14:30 |
|
 |
boxstercup
F360M
|
|
27 apr 2014 18:59 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Top Gun 0.1 
_________________________________________ Mvg,
René
|
27 apr 2014 19:03 |
|
 |
boxstercup
F360M
|
Ik vind hem geniaal 
|
27 apr 2014 19:08 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
Deze vindt ik anders ook goed gelukt: zeer DOELtreffend http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... and__.html Hij laat zijn fakkeltje gelijk vallen en die agent doet alsof er niets gebeurd is  ze weten niet hoe het met dat manneke is afgelopen, maar het lijkt me niet moeilijk zoeken naar het 'slachtoffer'....die moet toch wel een paar haartjes missen.
|
29 apr 2014 7:51 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
29 apr 2014 21:25 |
|
 |
drknauf
|
zeker leuk die laatste  met boeeeee hahaha deze vonk ook grappig :  .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
30 apr 2014 9:14 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
|
02 mei 2014 13:06 |
|
 |
drknauf
|
Vreet gewoon ze soortgenoot op,het blijven kannibalen! 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
02 mei 2014 18:45 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
Mannenregels
Lees het onderstaande goed door en ik kan je verzekeren dat de verstandhouding tussen man en vrouw dan een stuk beter wordt!!
Wij horen altijd "de vrouwen-regels". Daarom nu eens de regels van de mannelijke kant.
Dit zijn ONZE regels:
1. Mannen kunnen geen gedachten lezen.
2. Leer met de toiletzitting om te gaan. Je bent een grote meid. Staat hij omhoog, laat je hem gewoon zakken. Wij willen hem omhoog, jullie willen hem naar beneden. Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar beneden staat.
3. Huilen is chanteren.
4. Vraag wat je wilt. Laat ons even duidelijk zijn: – Subtiele hints werken niet! - Sterke hints werken niet! – Overduidelijke hints werken niet!
ZEG HET MAAR GEWOON!
5. 'Ja' en 'Nee' zijn perfect acceptabele antwoorden op eigenlijk alle vragen.
6. Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien. Dat is wat we doen. Voor medelijden heb je vriendinnen.
7. Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd, is niet meer bespreekbaar. In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.
8. Als je denkt dat je dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel zijn. Vraag het niet aan ons.
9. Als iets wat we gezegd hebben op twee manieren uitgelegd kan worden en de ene kant maakt je verdrietig of kwaad dan bedoelen we natuurlijk de andere kant.
10. Je kan ons VRAGEN iets te doen of je zegt HOE je het gedaan wil hebben. Niet allebei!! En als je het zelf beter weet, doe het dan zelf.
11. Als je wat wilt zeggen, doe dat dan tijdens de reclame.
12. Christopher Columbus vond zijn eigen weg.. Wij ook.
13. Als we vragen of er wat is en jij zegt "niks", dan doen wij ook alsof er niks is. We weten dat je liegt, maar het is de hoofdpijn niet waard.
14. Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben, verwacht dan een antwoord dat je niet wilt horen.
15. En als we weer ergens heen gaan....echt waar: alles staat je goed. Heus.
16. Vraag ons niet waar we aan denken, tenzij je bereid bent om te praten over: Sex, Sport, of Auto's. En ja, het is waar: we zijn in staat om te denken aan HELEMAAL NIETS en daar is niks mis mee...
17. Je hebt genoeg kleren.
18. Je hebt te veel schoenen.
19. Ik ben in vorm. Rond is ook een vorm.
Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is net als kamperen.
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
07 mei 2014 23:26 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
Amen Marco!!!! Alleen zou ik nooit op de bank slapen, tenzij uit vrije wil!!!!! 
|
08 mei 2014 7:38 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
Ik zou een hartaanval krijgen terwijl ik in me broek aan het schijten was http://www.dumpert.nl/mediabase/6596760 ... prank.html
|
08 mei 2014 9:52 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Dat probleem heb ik niet, ik ga namelijk ook altijd zitten.... Ik mag niet zwaar tillen van de dokter 
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
08 mei 2014 14:52 |
|
 |
Tilt!
|
Zo zwaar is zo'n WC-bril nu ook niet hoor 
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
08 mei 2014 15:02 |
|
|