
Re: Noob vraagt advies over glasvezel, TV, internet, telefoo
Zo, de laatste fase van ons alles-in-1 probleem is afgerond. Via Caiway werkt zowel de TV, het internet als het bellen (met het 911 nummer

) weer perfect. Wil wel rectificeren dat KPN niet zomaar het contract vroegtijdig beëindigd heeft, blijkbaar werd op woensdagochtend om 9.00 uur 's ochtends het nummer overgedragen. Dat vernam ik toen ik met de helpdesk van Caiway belde om het internet op gang te krijgen.
Daarom een weer gelukkig (tv en internetverslaafd) gezin hier thuis.
Nog een extra opmerking: in de dagen dat wij zowel een KPN als Caiway abonnement hadden heb ik het (HD) beeld vergeleken op onze TV, was een kwestie van kabeltjes omzetten. De helderheid van het Caiway beeld met COAX kabel was beduidend scherper dan het bekabelde en met HDMI stekker aangesloten KPN beeld. Dit hoeft op een ander adres natuurlijk niet zo te zijn, maar het is mij ervaring. Daarbij heeft het Caiway abonnement ook meer standaard HD zenders dan het KPN abonnement. Dit alles ter informatie voor degenen die t.z.t. over willen stappen.