Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 18:56

Antwoord op onderwerp  [ 1265 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 51  Volgende
Voetbalseizoen 2013 - 2014 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: Voetbalseizoen 2013 - 2014
Maba44 schreef:
Voorop in de strijd, en ja het is geen Messi . Hij was ook stukje goedkoper , dus daarom scoort hij minder Messi!

Voorop in de strijd? Kannonnenvoer. Ongelofelijk ongeleid projectiel. Voorop in de strijd was voor mij het type Koeman, van Halst, Stam. Dit is gewoon een hooligan op voetbalschoenen met een IQ van 80.

Tja, mijn stofzuiger was ook goedkoper dan Messi. Doet wel precies waar ik hem voor gekocht heb... :wink:

19 apr 2014 0:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Ik vind het maar een eng mannetje sindsdien ik hem daar zo op de bar bepaalde uitspraken hoorde doen. En voetballen kan ie inderdaad ook niet.

19 apr 2014 8:34
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Ach bij F lopen ze met hem weg. Kans dat hij naar het WK gaat lijkt me overigens 0.0

19 apr 2014 10:34
Profiel
PorscheForum Rakker
bespeur toch veel afgunst voor die veel scorende spits die ontbreekt in het Amsterdamse :) ...

Kom maar op met het commentaar :)! :ba: :ba: :ba: :ba:

19 apr 2014 11:38
Profiel
Noord-Brabant
Zo zie je maar. Jij vind het een scorende spits, de rest van Nederland ziet 'm alleen maar kansen missen.

19 apr 2014 11:48
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Hopelijk zijn er morgenavond pas scorende spitsen in De Kuip.
Laten Fernandez en Benson die maar zijn.

19 apr 2014 12:00
Profiel Twitter 
Moderator
PF #57
Maba44 schreef:
bespeur toch veel afgunst voor die veel scorende spits die ontbreekt in het Amsterdamse :) ...

Ach, ik zou graag willen dat we weer een spits van het kaliber Kluivert, Suarez etc zouden hebben. Maar liever zonder topscorer kampioen dan wederom net niet met iemand die in de top 3 van topscorers staat. Prio's, priors... :wink:

19 apr 2014 13:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Liever 2e met echt publiek , dan met publiek wat fluit na 10 minuten ..wat weggaat na de rust....
Waar de soapsterren op de tribune zitten als er gewonnen wordt , maar er niet zijn als de club minder gaat..... Nee, ons Feyenoord heeft echt publiek... Wat al jaren niet verwend wordt :). En toch elke keer weer gaan... Volgend jaar gaan we wederom voor de titel :)! ! En ja, wie de meeste punten heeft is kampioen... gefeliciteerd dus Amstredam! Al kwam het attractieve voetbal dit jaar uit de Kuip!

Fijne paasdagen allemaal!

19 apr 2014 14:11
Profiel
Lemmer (PF #48)
Woehahaha!! De einige reden waarom ze in De Kuip blijven zitten is omdat dat een onderdeel van de cultuur is geworden.
En dat er geen soapies in De Kuip zitten is logisch, met een 010 accent zijn ze namelijk niet te verstaan.
Mensen uit die regio zijn worden meer gebruikt voor "real live series" door SBS6.

jippie maar waar.

Ik gun Feyenoord het allerbeste maar steeds roepen over de Amsterdamse arrogantie is bullshit. Ieder jaar roepen ze vanuit 010 aan het begin van het seizoen dat ze dit jaar kampioen worden.
Na 15 jaar niet is een bescheidenere opstelling wellicht verstandiger.

19 apr 2014 14:54
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Zo snel op de kast daar in Amsterdam.
Weet zeker dat de bescheidenheid meer dan aanwezig is in Rotterdam, nee van te voren zeggen dat het niets wordt is niet echt getuigen van vertrouwen.
Woon onder de rook van 020 , alles is dus Ajax hier... dus ken de klappen van de zweep . En zeker hoe goed het wel niet allemaal is. Laten we nu even realistisch blijven. Het komt in Europa nooit meer goed met de Nederlandse clubs... Dus ook bescheidenheid is in Amsterdam gepast. Zo mooi was het voetbal daar ook niet dit seizoen.. en dat zeggen vele Ajaxcieden in mijn omgeving.....

19 apr 2014 16:01
Profiel
Lemmer (PF #48)
Als dat al "op de kast" is... :roll:

Ajax was inderdaad niet oppermachtig dit seizoen.
Maar ze staan bovenaan en worden kampioen, dus zegt het nog meer over de andere clubs.

19 apr 2014 16:04
Profiel Twitter 
Lemmer (PF #48)
En dat het niet meer goed komt met het NL. voetbal vind ik onzin.
Ajax had destijds (rond 1994/1995) een fantastische lichting jonge spelers.
Wie zegt dat dat niet nog een keer gebeurd?
Tallentjes blijven er komen en met de juiste mix met ervaren spelers is er veel mogelijk.
Voor welke club dan ook.

19 apr 2014 16:07
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Feit is dat talenten al met 16 jaar tegenwoordig opgehaald worden door Man City, Chelsea etc/ . Kijk wat er bij Feyenoord gebeurt. Kwalijk is het allemaal wel. Helaas kiezen de zakenwaarnemers van de jochies al op hun 15e voor de poen ...... Ben een optimistisch persoon maar zolang de jochies niet leren van al die talenten die de afgelopen paar jaar weg gegaan zijn en bijna allemaal mislukt komt het voorlopig niet goed. Niet bij Ajax en Feyenoord en alle andere clubs... helaas.

19 apr 2014 16:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
Het nivo in Nederland is idd niet meer zoals het vroeger was. Toen gingen spelers van de eredivisie nog wel rechtstreeks naar een Europeese topclub en speelde zichzelf al binnen een redelijk tijdbestek in de basis als hij er al niet gelijk in stond. Bergkamp (Ajax - Arsenal), Gullit (PSV - AC), Van Persie (F'noord - Arsenal) zijn voorbeelden hiervan. Tegenwoordig zijn we al blij als een van onze 'talenten' door een subtopper (M'Gladbach, Swansea, etc) wordt gekocht en ik vrees dat dat de komende jaren niet heel veel anders gaat worden.

19 apr 2014 17:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
Erick schreef:
Ik gun Feyenoord het allerbeste maar steeds roepen over de Amsterdamse arrogantie is bullshit. Ieder jaar roepen ze vanuit 010 aan het begin van het seizoen dat ze dit jaar kampioen worden.
Na 15 jaar niet is een bescheidenere opstelling wellicht verstandiger.

Ik weet niet wie jij de laatste jaren vanuit 010 heb horen roepen dat ze kampioen zouden worden? :scratch:

19 apr 2014 17:28
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
De waanideeën die ze in 010 over Amsterdam, Ajax en Ajaxfans hebben blijven toch altijd erg vermakelijk.

19 apr 2014 17:43
Profiel
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Reesmees schreef:
Bergkamp (Ajax - Arsenal), Gullit (PSV - AC), Van Persie (F'noord - Arsenal) .

Ter info: Bergkamp ging samen met Win Jonk naar Inter, en Van Persie had in het begin behoorlijk wat aanpassings-problemen. Het is aan Bergkamp te danken dat hij in het gareel is gekomen en daar niet vroegtijdig weg moest.

19 apr 2014 18:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
Dat van Bergkamp klopt idd :thumleft: Al onze toppers gingen toen echter wel van Nederland rechtstreek naar een topclub en dat zie ik voorlopig niet meer gebeuren.

19 apr 2014 19:45
Profiel
Moderator
PF #57
ik zie dan ook momenteel geen toppers van het niveau Bergkamp, Gullit en Van Persie in Nederland rondlopen. Jongens met potentie wellicht wel, maar die worden op hun 17e over het paard getild en zijn vervolgens voor het leven verpest... Wij spelen gewoon een andere rol dan 20 jaar geleden. Spelers van het niveau Ajax '95 blijven nu echt niet een jaar bij elkaar. Het hele team wordt uit elkaar getrokken naar het buitenland. Als je het huidige Ajax een wedstrijd zou kunnen laten spelen tegen het Ajax van 94/95 zou het huidige Ajax overigens met dubbele cijfers van de mat gespeeld worden... :idea:

19 apr 2014 22:03
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Maba44 schreef:
Feit is dat talenten al met 16 jaar tegenwoordig opgehaald worden door Man City, Chelsea etc/ . Kijk wat er bij Feyenoord gebeurt. Kwalijk is het allemaal wel. Helaas kiezen de zakenwaarnemers van de jochies al op hun 15e voor de poen ...... Ben een optimistisch persoon maar zolang de jochies niet leren van al die talenten die de afgelopen paar jaar weg gegaan zijn en bijna allemaal mislukt komt het voorlopig niet goed. Niet bij Ajax en Feyenoord en alle andere clubs... helaas.

als clubs hier slimmer mee omgaan, talenten beter begeleiden en makelaars een jaar of wat kunnen wachten zodat de marktwaarde verdriedubbeld ipv ze voor snel geld al vroeg verkopen dan kan er echt wel weer een groot team in NL opstaan en kunnen ze ook in Europa iets bereiken. Je ziet al een beetje een kentering; die jonge gastjes snappen dat ze bij Chelsea etc alleen maar op de bank belanden en daarom zijn ze al wat meer genegen langer te blijven en zich door te ontwikkelen. Laten we maar hoop blijven houden...

19 apr 2014 22:34
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Ik vrees toch echt het ergste. 95% van die jongetjes wordt toch echt verkeerd geadviseerd.

19 apr 2014 22:59
Profiel
Moderator
PF #57
mbembe schreef:
Je ziet al een beetje een kentering; die jonge gastjes snappen dat ze bij Chelsea etc alleen maar op de bank belanden en daarom zijn ze al wat meer genegen langer te blijven en zich door te ontwikkelen. Laten we maar hoop blijven houden...

Ik help heel hard het je hopen. Maar ik zie die kentering dus niet. Als ik zie wat er veelbelovend is in NL, naar het buitenland vertrekt voor veel doekoe en dan verpietert en uiteindelijk terugkomt of voor veel pieken in een apenland gaat ballen.... voorbeelden die me zo te binnen schieten: royston drenhte (vond ik overigens geen groot talent), afellay, labyad, bouy etc.

20 apr 2014 7:50
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Wat een gedoe weer met die beker finale, niet normaal dat vuurwerk :oops:

20 apr 2014 18:11
Profiel
Noord-Brabant
Niet normaal man, die brandplekken. Zeg maar brandkraters.

20 apr 2014 18:24
Profiel
Die kneuzen verpesten je hele dag. :flush:

20 apr 2014 18:41
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1265 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 51  Volgende