Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 01 maart 2025 14:50

Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Classic Park Boxtel 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
993 targa, ex 964 targa
N-Brabant
Bericht Classic Park Boxtel
Ben vandaag tijdens het openingsweekend bij Classic Park in Boxtel geweest. Een aanrader voor elke auto
Iiefhebber: indrukwekkende collectie waarvan een (groot) deel te koop is. Prima restaurant erbij en een aparte parkeerplaats voor als je zelf in wat bijzonders aan komt rijden. Wel rekening houden met entreeprijs van 10 euro. Voor wat betreft Porsche stond er een 911s uit 1973, 928s en een 356 speedster.

Laatst bijgewerkt door koebel op 21 apr 2014 19:45, in totaal 1 keer bewerkt.

21 apr 2014 16:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht Re: Classic Park Boxtel
Ik had het gelezen in RS magazine. Lekker dichtbij en waarschijnlijk wel leuk om eens te bezoeken.

21 apr 2014 17:49
Profiel
911 3.2 Carrera
Ik las dat een porsche event gaat plaatsvinden op 1 juni as...

Even kijken naar welke ik naar toe ga, porsche scène live, remise Düsseldorf of deze want ze zijn een eind uit de buurt.

21 apr 2014 18:34
Profiel
997 4S Cabrio MK2 Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6
Heeze
Een OPENING met een toegangsprijs van € 10,00 :shock:

21 apr 2014 18:44
Profiel
PorscheForum Junkie
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
Als entree betalen een probleem is, tijdens het PSC Classic Day's evenement hebben bestuurders en passagiers van een Porsche gratis toegang tot het terrein EN het museum van Classic Park. Jullie moeten dan alleen tot 13 en 14 september geduld hebben :wink:

Maar voor degenen die gewoon een keer tijdens het touren in de buurt komt van Boxtel komen, parkeren en toegang tot het restaurant en terras is gewoon gratis hoor. Alleen voor het betreden van het museum moet entree betaald worden.

21 apr 2014 19:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
Afgelopen zaterdag ook wezen kijken bij Classic Park. Ze hebben inderdaad een mooie collectie auto's.

Na afloop even een drankje gedronken op het terras. Vanaf het terras kijk je op het parkeerterrein aan de voorzijde van het museum. Daar mochten alleen oldtimers en exclusieve auto's parkeren. Zoals o.a. deze Mercedes 300 SL :thumleft:

Afbeelding

21 apr 2014 20:24
Profiel WWW
997 4S Cabrio MK2 Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6
Heeze
Lionhunter schreef:
Maar voor degenen die gewoon een keer tijdens het touren in de buurt komt van Boxtel komen, parkeren en toegang tot het restaurant en terras is gewoon gratis hoor. Alleen voor het betreden van het museum moet entree betaald worden.

Dat zouden ze wat duidelijker kunnen vermelden op hun website. :roll:

21 apr 2014 22:15
Profiel
PorscheForum Rakker
(ex) 911E 2.2 Targa - (ex) 997.1 4S Cabrio - (ex) 997.2 4S Cabrio - (ex) 991.1 4S Cabrio - nu 992 S Cabrio
Hertogenbosch
Er zijn niet zo heel veel "musea" waar alles waar je naar kijkt te koop is. Ik krijg het idee dat "museum" meer een keuze is omdat je dan de deuren altijd open mag hebben. Entree vragen vragen om naar autos te koop te kijken?

21 apr 2014 22:26
Profiel
911 3.2 Carrera
En als je je eigen rugzak met drinken/boterhammen met kaas meeneemt dan heb je een tientje entree al gecompenseerd.....bovendien restaurants/kraampjes hebben teveel van dat vette zooi..... :mrgreen:

Ach en met zoeken heb je voldoende gratis evenementen...Porsche Paddock...Classic Race Festival. Tickets heb ik al binnen, en hopen op mooi weer tzt anders blijf ik lekker thuis.... :thumleft:

21 apr 2014 22:43
Profiel
PorscheForum Junkie
grogos schreef:
Er zijn niet zo heel veel "musea" waar alles waar je naar kijkt te koop is. Ik krijg het idee dat "museum" meer een keuze is omdat je dan de deuren altijd open mag hebben. Entree vragen om naar auto’s te koop te kijken?

Dial_888 schreef:
Ach en met zoeken heb je voldoende gratis evenementen...

Correct me when I’m wrong, maar ik denk niet dat de gedachte voor het heffen van entree direct betrekking heeft op de groep mensen die de mogelijkheid hebben om gratis evenementen bezoeken of die een echte klassieker kunnen aanschaffen. En ik denk ook niet dat het geldt voor de vaste klanten (kopers of mensen die hun wagen daar in onderhoud geven) van Classic Park.

Voordat ik een insider was in het Porsche wereldje voelde ik mij soms ook bezwaard om zomaar een showroom van een luxe autodealer binnen te stappen, alleen maar omdat ik even rond wilde kijken. (Inmiddels weet ik beter en stap ik gewoon bij alle autobedrijven binnen :wink: ) Hetzelfde soort drempelvrees bemerk ik ook bij mijn eigen bedrijf welke zich in een hele andere branche bevindt.

Wanneer de naam “museum” er niet aanhangt, zou Classic Park een hele grote groep mensen mis kunnen lopen die ook een soort van drempelvrees hebben. En ik heb wat foto’s gezien van het openingsweekend, gebrek aan belangstelling heeft het museum volgens mij niet gehad. Classic Park is een concept welke ontwikkeld is voor alle autoliefhebbers en niet alleen voor de bezitters van speciale auto’s. Natuurlijk zou er over de hoogte van het entreegeld nog een discussie kunnen gaan, maar daar zijn wij dan ook echt Nederlanders voor hé? :mrgreen:

En ja, ik ben wellicht bevooroordeeld. En nee, ik bezit geen aandelen en ik ben er ook niet in dienst, maar ik heb Classic Park al wel van dicht bij mogen ervaren en ik ben er ontzettend enthousiast over :thumleft:

22 apr 2014 22:20
Profiel
Moderator
PF #57
Lionhunter schreef:
Hetzelfde soort drempelvrees bemerk ik ook bij mijn eigen bedrijf welke zich in een hele andere branche bevindt.

Vertel :cheesy:

22 apr 2014 22:41
Profiel
PorscheForum Rakker
993S Vesuvio; 964 RS replica; 964 Turbo 3.6; 964 Alex 1224; project 1965 301xxx; project 1965 300xxx
drempels en deuren?

22 apr 2014 22:50
Profiel
PorscheForum Junkie
horn schreef:
Lionhunter schreef:
Hetzelfde soort drempelvrees bemerk ik ook bij mijn eigen bedrijf welke zich in een hele andere branche bevindt.

Vertel :cheesy:

Nope, dit draadje gaat over Classic Park en niet over mij. Vraag het mij maar persoonlijk, geen drempelvrees toch? :wink:

22 apr 2014 22:51
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 13 berichten ]