Na ongeveer 300 km in 2 dagen gereden te hebben kan ik alleen maar concluderen dat ik ontzettend blij ben met de 964. Staat echt prachtig op zijn wieltjes en zakt nog wel een halve tot max 1 cm na verloop van tijd als de veren wat meer bewogen hebben is mijn ervaring. Achter raakt hij af en toe nog heel zachtjes de binnenkuip en voor heeeel licht bij insturen en dipje in het wegdek. Is mee te leven.
Geweldige brul dankzij de G-pijp en lekker aan het gas hangend. Strak sturend en gewoon lekker rijdend. Rondje Loenen, Breukelen, Hilversum, Laren en Blaricum gedaan en veel bekijks. Opvallend hoe mensen toch nog steeds naar een 911 in wat oudere vorm kijken. Komt ook wel door de (inmijn ogen) redelijk unieke kleur met de dikke velgen eronder (en de grizzly brul).
Ondertussen eens de optielijst bekeken en die is niet heel uitgebreid; speakers achter, achterwisser, volledig elektrisch verstelbare stoelen incl. lende- en rug opvulling, en heel grappig, Porsche script in goud op de flanken (nu niet meer dus).
Op dit moment geen logo op de motorkap en ik denk dat ik dat zo laat...lekker clean. Verder komt er (als het goed is) een FSh fiberglass (mat zwart spuiten) front spoiler op en wat stickers (As usual). Ik moet mijn auto's altijd even wat eigens geven