Auteur |
Bericht |
uncels
Opel Tigra 2000Eindhoven
|
Maak ik iemand blij met WDS 2.40 ?
WDS is program for wiring diagrams for porsche. u need adobe svg viewer to use the program. ( zit in de iso file, 1.43GB) Download het hier Rusland
_________________________________________ De ultieme Porsche, uiteindelijk vind ik hem wel
Laatst bijgewerkt door uncels op 21 apr 2011 8:35, in totaal 1 keer bewerkt.
|
21 apr 2011 0:15 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Re: Maak ik iemand blij met WDS 2.40 ?
Hoe is het met je zoektocht ? Je was bezig maar...........
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
21 apr 2011 0:20 |
|
|
uncels
Opel Tigra 2000Eindhoven
|
Ikzelf gebruik ESET, die ziet de site niet als onveilig, maar Probeer deze link eens: Nieuwe Link
_________________________________________ De ultieme Porsche, uiteindelijk vind ik hem wel
|
21 apr 2011 8:23 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Ik gebruik ook ESET, geeft bij mij dezelfde melding
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
21 apr 2011 21:26 |
|
|
ppua
964C2 '91 AmethistRegio Arnhem
|
beide links zijn EXE files, en volgens mij niet te vertrouwen.
@uncels heb je zelf een iso kunnen downloaden ?
|
21 apr 2011 21:36 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
21 apr 2011 22:29 |
|
|
uncels
Opel Tigra 2000Eindhoven
|
Ja, ik heb de isofile, via de newsgroups. 1.43GB
Dit gaat dmv een nzb file.
|
21 apr 2011 22:56 |
|
|
Delnoy
|
Link naar NZB ?
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
21 apr 2011 23:26 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
In welke newsgroup staat het bestand (alt.binairies . . . . ) ? En hoe heet het bestand? 1.43Gb is tenslotte zo binnen Gewijzigd: Laat maar, ik heb 'm al gevonden in alt.binairies.boneless met Binsearch, gewoon ff zoeken op "Porsche" en hij staat toevallig gelijk bovenaan. Bestand heet: Porsche_WDS_24.0_03.2009
|
22 apr 2011 8:17 |
|
|
Delnoy
|
Tankjoe
|
22 apr 2011 9:10 |
|
|
Carrera80
Carrera 3.2 uit 84
|
Ook nog te dloaden voor de niet-nieuwsgroepies onder ons??
|
22 apr 2011 10:10 |
|
|
uncels
Opel Tigra 2000Eindhoven
|
1.43 GB, hoe ga ik je dat aanbieden ?
|
22 apr 2011 15:49 |
|
|
Delnoy
|
Als er voldoende animo is wil ik wel een FTP opzetten waar dit en nog wat andere software (PET e.d.) opzetten.
Laat maar even weten.
|
22 apr 2011 19:19 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Via WeTransfer bijvoorbeeld: https://www.wetransfer.com/Vast wel animo voor, manuals, nieuwste PET e.d. Ik wil wel een werkende versie van de nieuwste PET (en niet zo'n Russische )
|
23 apr 2011 0:39 |
|
|
uncels
Opel Tigra 2000Eindhoven
|
Of ik het hier mag aanbieden voor aanvulling op de FTP weet ik niet, maar heb event. Workshop Manuals 911-993 met menu 2.22 GB & PCM 2.1 DVD 2,41 GB
|
23 apr 2011 8:46 |
|
|
Delnoy
|
Porsche PET 7.1 http://www.megaupload.com/?d=YTLVETN7Werkt ook onder W7 64Bit
|
23 apr 2011 10:55 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 apr 2011 12:59 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
begint hier op een IT forum te lijken. abracadabra voor de gemiddelde digibeet (zoals ik)
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
24 apr 2011 9:49 |
|
|
horn
PF #57
|
ach, een beetje onderling geOH over illegaal downloaden van files op een openbaar forum...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 apr 2011 11:20 |
|
|
Delnoy
|
Niks illegaals aan. Downloaden mag (nog).
Beschikbaar stellen is een ander verhaal.
|
24 apr 2011 12:09 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
En een kopie in het bezit hebben voor eigen gebruik, . . . mag ook
|
25 apr 2011 22:02 |
|
|
Willem Wever
|
Mijn eerste post op dit forum is gelijk een kick van een oud topic, ik weet het, maar ik ben echt naarstig op zoek naar WDS voor Porsche. Op de rest van het web vind ik alleen incomplete bestanden en zoveel virussen en trojans dat ik er bang van wordt, dus ik heb me ten einde raad maar hier aangemeld in de hoop dat iemand hier me verder kan helpen. Ik wil er best een paar euro voor betalen. Probleem is dat ik regelmatig aan de audio installatie van diverse Porsches werk en dan is het wel erg fijn om de diverse bedradingsschema's te hebben. Niet alleen bespaart het een boel tijd maar ik kan dan ook beter vooraf inschatten hoeveel werk het gaat zijn.
|
23 apr 2014 9:27 |
|
|