Ik heb inmiddels 355.000 km met een 1986 3.2 met een 915 bak gereden, waarvan ik er persoonlijk 190.000 km met dagelijks woon - werk verkeer heb afgelegd.
Ik moest de motor helaas laten reviseren bij 325.000 km ( versleten krukas lagers.)
Ik heb eigenlijk met de bak nooit problemen gehad, het ging af en toe moeilijk van 1 naar 2 en als ik snel weg sprinte kraakt hij bij snel schakelen van 2 naar 3.
Hij heeft mij echter nooit in de steek gelaten, tijdens de motorrevisie heb ik de synchromessen van alle versnellingen laten vervangen ( kosten : € 600,= )
Ik had de stille hoop dat alle nukkigheden van de 915 voorbij waren, het kraken is weg, het stugge is gebleven. ( Niet altijd, zomer en winter is anders )
Ik houd echter van het spartaanse dat hoort bij een 911, ik vind ook dat het hoort bij het karakter van de auto, ik persoonlijk, vind het allemaal niet erg net als de kachel.
Ik stap nog iedere dag met een glimlach achter het stuur (En die glimlach zit er al 9 jaar op.), iets wat ik met geen enkel ander merk heb gehad, daar was het nieuwe gevoel, het wennen aan, na plm 4 maanden verdwenen.
G50 - 915 is gewoon iets persoonlijks.