La Targa Passaggio™ - Amsterdam 2014 - 't feest is geweest !
Auteur
Bericht
997 4S 2006
Ex 997 4S 2016
EX 356C 1964
Pijnacker
Re: La Targa Passaggio™ - Tunnel Challenge Amsterdam 2014 -
De Mac laten vallen en iets vroeger op de eindlokatie juich ik ook toe. Tot nu toe nooit het eindpunt bereikt omdat ik zaterdag alweer vroeg moet beginnen. Wellicht ieder jaar 1 wildcard uitgeven voor een bijzondere auto van een ander merk?
_________________________________________ Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg...
28 apr 2014 12:11
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Wildcards zijn er (elke keer) - maar die kan je niet zomaar ergens oprapen ... die krijg je
Enne ... ... voor (bijna) alle filmpjes en foto's die hier voorbij komen
28 apr 2014 12:47
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Delnoy schreef:
Er stond een wagen aan het eind van de Piet Hein aan de kant. Ik heb hem daar zo'n drie rondes zien staan. Naderhand hoorde ik van andere deelnemers dat hij is moeten stoppen vanwege veel blauwe rook die eruit kwam (plof was er dan ook al snel uit ) maar daarna zag ik de wagen niet meer staan dus ik vermoed dat hij op eigen kracht weer heeft kunnen rijden. Weet dat het een cabrio was, type heb ik eigenlijk niet op gelet maar ik begreep van een van de deelnemers dat het een 996 was.
hahaha, dan was er dus geen auto met pech. Ik heb daar inderdaad wel 3 ronden (ik dacht zelfs 4) gestaan om te genieten van het geluid wat er uit de tunnels kwam. Wilde eerst parkeren net voor de PH tunnel maar daar was alles vol. Omdat ik benieuwd was naar de X-pipe van Edd heb ik je zeker 4x voorbij zien knallen.
Blauwe rook heb ik zelf niet gezien of geroken. Ook niets raars gemerkt onderweg. Zojuist nog even mijn olie gecontroleerd en geen mayo te zien, ook de koelvloeistof ziet er goed uit. Er ligt ook geen olie op de garagevloer.
Waarschijnlijk is mijn stilstaan daar een eigen leven gaan leiden. Is er niemand die mijn auto heeft zien branden?
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
28 apr 2014 13:35
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
LeoH schreef:
De eindlocatie was de kers op de taart. Wij denken er aan bij de volgende TCA de Mac als tussenstop te laten vallen, en iets langer op Beverwijk te zijn, alsmede iets vroeger op de eindlocatie aan te komen.
Hoorde dat Mike daar dan zou zijn met een aantal dames van de BikiniBridge Moet je kijken hoe snel de mannen naar het eindpunt gaan
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
28 apr 2014 13:39
Pw250
964
Was een mooi gebeuren en indd zeker de PH tunnel... of ik er nu 6 of 8 keer doorheen ben gegaan weet ik niet meer maar 't was prachtig! Ook leuke filmpjes en foto's hier, misschien nog iemand een plaatje geschoten van mijn "soewarte 964 met BBS-en"?!
Geslaagde avond en prima organisatie en tevens ontvangst bij PCA.
_________________________________________ You've only got one life, live it!
28 apr 2014 13:48
RuBoxS
997.1 "GT3", ex 986S
Pw250 schreef:
Was een mooi gebeuren en indd zeker de PH tunnel... of ik er nu 6 of 8 keer doorheen ben gegaan weet ik niet meer maar 't was prachtig! Ook leuke filmpjes en foto's hier, misschien nog iemand een plaatje geschoten van mijn "soewarte 964 met BBS-en"?!
Geslaagde avond en prima organisatie en tevens ontvangst bij PCA.
Dat wie my ek al opfallen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
28 apr 2014 18:51
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Mooie foto's!
Zijn er nog meer filmpjes gemaakt?
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
28 apr 2014 19:33
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Zie pagina negen onderaan.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
28 apr 2014 20:09
A-Line
LEEUWARDEN
Sigrid schreef:
Dat wie my ek al opfallen.
28 apr 2014 21:55
The Wolffman
eigenaar Hanzetechniek
harlingen
Hey Erik, Super! We heve onze mond niet dicht had :
dat had je goed Wiets daardoor heb ik er maar Muziek onder geplakt.
_________________________________________ het hebben van de zaak is ????
28 apr 2014 22:27
Edd997
911 997 Speedster Look
Heb weer enorm genoten. en voor de foto's en filmpjes.
29 apr 2014 2:02
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Black Betty schreef:
Is er íemand die een filmpje heeft waarop mijn 'Betty' te zien is (liefst zelfs in/door een tunnel rijdend, al is dat misschien net effe teveel gevraagd).
schop...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
29 apr 2014 8:42
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: La Targa Passaggio™ - Amsterdam 2014 - 't feest is gewee
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum