Auteur |
Bericht |
bully
|
Re: Koopjes van het ogenblik - Deel IX
Mwa twee ton en een tip. Wel een mooie.
|
30 apr 2014 12:50 |
|
|
dubsport
Porsche 968Noord Brabant
|
_________________________________________ ->>porsche historie | 911 3,2 '87 | 964 C2 '92 | 964 C2 '91 | Boxster 2,5 '98 | 968 '92 ->>
|
30 apr 2014 15:05 |
|
|
jacobt
Civiel TechnischGroningen
|
http://www.asn-auto.nl/listing/8199/996 gt3 Cs Koopje? Ik denk het wel, hangt af hoe de wagen er bij staat. De mk1 wordt amper meer aangeboden in club sport uitvoering . Kent iemand de vorige eigenaren of het gebruik van de auto?
_________________________________________ 997 Gt3 mk2 Kia E-niro
|
30 apr 2014 22:34 |
|
|
bully
|
Nee. Wel dat je de zestiende eigenaar kunt worden
|
01 mei 2014 17:05 |
|
|
jacobt
|
Ik heb de auto vanmiddag bekeken. Kennis van me had belangstelling. Auto heeft wel wat meegemaakt maar staat er niet heel raar bij, er moet echter wel het e.e.a. Gebeuren. De prijs vindt ik erg laag, maar na het zien van de auto denk ik dat de prijs rechtvaardig is.
Volgens verkoper staat de telefoon rood gloeiend en is de auto deze week verkocht.
|
01 mei 2014 18:22 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
Volgens verkoper staat de telefoon rood gloeiend en is de auto deze week verkocht. volgens mij is ie nu al verkocht
|
01 mei 2014 18:28 |
|
|
jacobt
|
Ja, er kwam na mij iemand die waarschijnlijk zou kopen.
|
01 mei 2014 19:07 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Ik had hem telefonisch nog gereserveerd.... Maar nu is hij weg... Afspraak is afspraak toch?!!?!?!?
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
01 mei 2014 20:29 |
|
|
996Tom
ex. 993 '93, ex. 968 '92.
Nu 996 C4
|
Als je zo dichtbij woont, moet je ook niet telefonisch reserveren
_________________________________________ "Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari
|
01 mei 2014 20:47 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Dat is alleen bij targa's..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
01 mei 2014 21:56 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
01 mei 2014 21:56 |
|
|
bully
|
Die is naar Belgie gegaan.
|
01 mei 2014 22:10 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Een 996 GT3 met zoveel eigenaren. Je moet het durven
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
01 mei 2014 23:06 |
|
|
jacobt
|
Ongelofelijk dat zo'n auto zo verkocht kan worden. Uiterlijk was niet best.
|
02 mei 2014 0:16 |
|
|
Porsche355
De Tomaso GT5, 1969 Mini, Donkervoort, Lotus Esprit S1Gorinchem
|
Rode 911 turbo 1977 bij http://www.classiccar-auctions.com/home/Apart die veiling, sommige auto's blijven terug komen. Ik zou heel graag een oude turbo willen. Zie wel de rand achter de tank die er vreemd uitziet. Ook is de bekabeling slordig voor deze miles stand. Boekjes zie ik ook niet op de foto staan. Zou me verbazen als dat verkoopt voor dat geld. Een 993 wielen, zo te zien met spacers. Ook al is het 3.0.
|
02 mei 2014 9:23 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
02 mei 2014 9:34 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
|
02 mei 2014 9:35 |
|
|
Robbe
lada
|
Boekjes bij een auto van 37 jaar oud is een zeldzaamheid, en de mls stand zal heus niet kloppen. Als je dat verwacht kun je beter gaan shoppen voor een 997 turbo, die vindt je nog wel met gegarandeerd die stand. Op het oog , afgezien van de velgen en de rode lak, lijkt het me een originele auto met de juiste 930 details. Wordt wel verkocht, maar zeker geen koopje voor dat bedrag. Deze echter wel, mits het opgeld niet te gek is (niet uitgezocht) http://www.classiccar-auctions.com/home ... 30&lang=nl
|
02 mei 2014 10:05 |
|
|
Ticcie
964 C2
|
Mooie 964 voor niet teveel geld vind je niet heel snel meer (maar hier dan toch eentje): http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 16&asrc=st
|
02 mei 2014 12:04 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
een mooie gt3 ,wel duurder, maar bij douwe vindt je alleen maar mooie exemplaren http://www.autoleitner.nl/automobielen/ ... t-metallic
|
02 mei 2014 13:23 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Jammer dat het geen C2 is...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
02 mei 2014 13:30 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
962 C2 zijn veel duurder , vooral als ze geen schuifdak en geen achterruitwisser hebben
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
02 mei 2014 13:46 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Daarom zegt hij denk ik ook "jammer"
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
02 mei 2014 13:50 |
|
|
Thefrits
993 2sBelgië
|
En een 962 is ook zeer zeldzaam……
|
02 mei 2014 13:51 |
|
|
jacobt
|
Klopt, op de foto ziet het er prachtig uit bij Leitner. Het is echter geen clubsport, dat schijnt wel de reden zijn geweest dat de gt3 bij ASN zo snel weg is gegaan. En dat ondanks de bedenkelijke (uiterlijke) staat en het schade verleden. Er heeft 2 jaar een nettere standaard gt3 met minder kilometers (zelfde kleur) en goede historie te koop gestaan in Limburg, die wou niemand hebben voor 43000 euro. De clubsport optie doet er blijkbaar toe
|
02 mei 2014 13:59 |
|
|