Auteur |
Bericht |
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
Re: EXTRA OPLETTEN VOOR DIEVEN
als je dit filmpje bekijkt http://vimeo.com/85168045 gepost door "TPV" in het topic "gestolen uit garages" op 7/2/14, dan zie je het tuig met een lidl draagtas rondzeulen. ik kan al raden wat voor gereedschap ze in die tas bij hebben om een auto op bestelling te stelen uit een gesloten garage met camerabewaking.
|
02 mei 2014 20:58 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ze zijn op het oog wel erg knullig bezig, gelukkig. Maar eigenlijk zou je bij ontdekking een paar valse honden de garage in moeten sturen! Ziek wordt je ervan, zulk schorum.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
03 mei 2014 10:16 |
|
|
Ruudje
|
Speelt dit in een, op de camera's na, onbeveiligde garage? 7 minuten onopgemerkt op beeld... dan kijkt er blijkbaar niemand naar de beeldscermen?
|
03 mei 2014 11:02 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Tuurlijk kijkt er niemand naar beelden, dacht jij van wel dan?
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
03 mei 2014 19:16 |
|
|
horn
PF #57
|
camerabewaking betekent in mijn ogen in de meeste gevallen dat er een bandje meeloopt. als er al opnames worden gemaakt door de opgehangen camera's. dat er bewakers live naar camerabeelden kijken van een parkeergarage? Ik ken er geen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 mei 2014 20:09 |
|
|
Ruudje
|
Tja, ik denk toch altijd, romanticus als ik ben, als er iemand bij die schermen zit dat er dan ook naar gekeken wordt. Wat doen die rakkers anders de hele dag?
|
04 mei 2014 9:34 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Er zijn een hoop camera's waar alleen achteraf naar wordt gekeken. Het is domweg te duur om ze te monitoren. Om je een idee te geven: die Bouwatch zuilen die tegenwoordig veel op bouwplaatsen ziet kosten een paar honderd euro huur per week.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
04 mei 2014 9:38 |
|
|
Ruudje
|
De kosten begrijp ik uiteraard wel, ook die van de systemen. Die lever ik zelf ook. Maar ik doelde dus meer op die garages waar wel mensen zitten. Kijken die wel of??
|
04 mei 2014 19:56 |
|
|
horn
PF #57
|
tja, hoeveel camera's heb je nodig om een volledige parkeergarage in beeld te brengen? en hoeveel schermen? en hoeveel mensen moeten die schermen dan bemannen? ik kom ze niet tegen in de parkeergarages waar ik pleeg te parkeren.
overigens hoorde ik laatst ook een mooie: "als er in de ruimte satellieten ronddraaien met een camera die kan meelezen in je boek, waarom zijn op de beelden van bewakingscamera's dan de daders altijd in 4 pixels onherkenbaar afgebeeld?"
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 mei 2014 20:57 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Bij de porsche meeting vandaag zag ik 911 (ik meende een belgische speedster) waarvan de stuur eraf gehaald was. Ook een vorm van beveiliging......
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
04 mei 2014 21:04 |
|
|
de911gek
|
Klopt helemaal..zeker effectief. Is bij een 997 alleen zoveel werk
_________________________________________ Once a 911 always a 911...
|
04 mei 2014 21:14 |
|
|
Ruudje
|
Dat komt ondat ze bezuinigen op de prijs per pixel Harald. Hmmm nu snap ik het! Omdat die beelden zo slecht zijn heeft kijken naar het scherm geen zin en dat bezuinigd weer extra!
|
04 mei 2014 22:08 |
|
|
CRB
997 C2
958 Cayenne
970 Panamera 4
991 C4S X51
971 Panamera ST
|
Zou een kettingslot door de velg helpen?
_________________________________________ Wat is beter dan een Porsche? Twee Porsches...
|
07 mei 2014 17:33 |
|
|
drietwee
3.2 wit, '86Amsterdam
|
of je wielen eraf halen Ik heb iig en een stroomonderbreking en een onderbreking op me DME relais en soms een stuurslot, vooral hier in A'dam vliegen de 3.2's met bosjes de deur uit...
|
07 mei 2014 17:57 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Waarschijnlijk wel, maar de gevolgen voor als je hem vergeet kunnen ook wel ernstig zijn geloof ik.
|
07 mei 2014 18:24 |
|
|
Elferhenkie2
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
|
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
07 mei 2014 18:34 |
|
|