Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 21:16

Antwoord op onderwerp  [ 181 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Porsche Scene Live Treffen 2014 (geweest) + De Foto's 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic, nu Alpine A110 Legende Iriswit
Regio 077
Bericht Re: Porsche Scene Live Treffen 2014, zondag 4 mei 2014
Even of topic,
Hoi Eugene, is de mooie groene 911 8) je oude SC :shock: :?:

03 mei 2014 18:36
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa & Boxster 3.2S
Yep :D

MetalGreen (Oakgreen) goes Lime-Green :mrgreen:

(Nog geen tijd/zin gehad om hier een topic voor aan te maken... :pale: )

03 mei 2014 18:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
LEEUWARDEN
porsche964 schreef:
Targa gepoetst,afgetankt ben er klaar voor :D

Nu ik er ook klaar voor.
Heb er zin in!

03 mei 2014 20:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Niet vergeten de Porsche modellenbeurs in de beachclub op het terrein (waar je ook wat eten & drinken).

03 mei 2014 20:51
Profiel WWW
911 3.2 Carrera
Zo, zojuist in DL volgetankt met V Power 100, karretje netjes gepoetst en klaar voor de 'strijd'.... :mrgreen:

03 mei 2014 21:02
Profiel
PorscheForum Rakker
997.1 "GT3", ex 986S
Hier staat 'ie ook klaar; vandaag de DAP900 er maar weer eens overheen gehaald en tot het randje afgevuld met BP Ultimate.

03 mei 2014 21:28
Profiel WWW Facebook 
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Weet je zeker dat je BP Ultimate hebt getankt???

Vandaag zouden we aan de door de APH (http://www.aphpeugeot.nl) georganiseerde 'Hollands Glorie'-rit gaan deelnemen. We waren dus al redelijk vroeg uit de veren en we vertrokken goedgeluimd naar het startpunt.
Aangezien de tank bijna leeg was, moesten we op de heenweg nog even tanken en dus stopten we bij het Shell tankstation 'De Slaag' in Hoogland. Na ruim 34 liter getankt te hebben, reden we de snelweg weer op en het was eigenlijk meteen al mis: de auto begon te sputteren en er kwamen blauwe rookpluimen uit de uitlaat.
De eerste de beste afrit genomen en een parkeerplaats (op)gezocht, die we met horten en stoten nog nét wisten te bereiken.

Aangezien ik zo 1-2-3 niets kon vinden wat er mis zou kunnen zijn, heb ik uiteindelijk toch maar de ANWB gebeld. Vóórdat ik de ANWB belde voor de zekerheid tóch nog even de tankbon gecheckt: ik zal toch niet per ongeluk diesel hebben getankt? Volgens de tankbon had ik gewoon euro loodvrij getankt... So far, so good (dacht ik).

Toen de ANWB (na 2 uur!) kwam, verontschuldigde de ANWB-meneer zich, want het was rond Amersfoort kennelijk héééél erg druk. Hij reed normaliter in een ander rayon, maar was opgetrommeld om assistentie te verlenen.
Hij checkte een en ander en constateerde dat de brandstof uit de carburateur stroomde: het liep langs, c.q. kwam door de voetpakking en kwam uit verschillende kiertjes van de carburateur gesijpeld. Volgens de ANWB-meneer was m'n carburateur stuk (???) Dus hebben we omgeschakeld op lpg en verd*md: de auto liep meteen als een zonnetje.
De ANWB-meneer nam afscheid, reed weg en ook wij gingen weer ons weegs, toen opeens de telefoon ging: de ANWB-meneer aan de lijn...

Hij vroeg of ik toevallig bij 'De Slaag' had getankt. Toen ik dat bevestigde gaf hij aan dat er bij dat tankstation iets mis was gegaan bij het vullen van de opslagtanks van het tankstation: de benzinetanks waren met tigduizend liter diesel gevuld en de dieseltanks met tigduizend liter benzine!!!

Ik had dus wél diesel getankt, terwijl ik dacht benzine getankt te hebben (en ook benzine afgerekend heb)!
Aangezien we op de terugweg naar huis weer langs het bewuste tankstation kwamen, ben ik er maar meteen even gestopt en heb ik m'n beklag gedaan.

Dat wordt nog een leuke schadepost voor Shell, gezien het aantal auto's (en motoren) die er hebben getankt!
Bij m'n oude Peug moet nu dus de tank geleegd en gespoeld worden. De leidingen gespoeld worden én de carburateur schoongemaakt worden (inclusief de pakkingen vernieuwen, want die zijn door de diesel stuk gegaan). Mooi kl*te!
Shell heeft intussen al gebeld en heeft aangegeven dat ze alle schade zullen vergoeden... Nou, dat is ze geraden! De ellende die je ervan hebt, vergoeden ze echter -waarschijnlijk- niet.

03 mei 2014 22:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera, Veluwe
Niet te geloven, dat is pas klote!! Dit kan dus iedereen overkomen. Sterkte met de afwikkeling.

03 mei 2014 22:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Spyder 718
Vinkeveen
[quote="Black Betty"]Weet je zeker dat je BP Ultimate hebt getankt???

Shit wat een ellende wat doe je morgen ?

03 mei 2014 22:30
Profiel
964 c2
Den Haag
Niet met de peug gaan.. :wink:

04 mei 2014 0:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Wij komen af met een leuk treintje vanuit België, de jubi staat al geblonken, heb der nu al zin in :thumleft: :drive:

04 mei 2014 6:50
Profiel
PorscheForum Rakker
996 carrera 2, cabrio, 1999 Ex. 911 SC, 1982 Ex. 986 Boxster S, bwj 2000
Putten
Wij zijn er ook bij, komen echter wat later, zo rond twaalven. :thumleft:

04 mei 2014 8:42
Profiel
964 C2
Een selectie.

foto's

Was weer aangenaam heren en dames.

04 mei 2014 14:24
Profiel
PorscheForum Rakker
iets met geld en gezondheid
verre oosten
Black Betty schreef:
Weet je zeker dat je BP Ultimate hebt getankt???

Vandaag zouden we aan de door de APH (http://www.aphpeugeot.nl) georganiseerde 'Hollands Glorie'-rit gaan deelnemen. We waren dus al redelijk vroeg uit de veren en we vertrokken goedgeluimd naar het startpunt.
Aangezien de tank bijna leeg was, moesten we op de heenweg nog even tanken en dus stopten we bij het Shell tankstation 'De Slaag' in Hoogland. Na ruim 34 liter getankt te hebben, reden we de snelweg weer op en het was eigenlijk meteen al mis: de auto begon te sputteren en er kwamen blauwe rookpluimen uit de uitlaat.
De eerste de beste afrit genomen en een parkeerplaats (op)gezocht, die we met horten en stoten nog nét wisten te bereiken.

Aangezien ik zo 1-2-3 niets kon vinden wat er mis zou kunnen zijn, heb ik uiteindelijk toch maar de ANWB gebeld. Vóórdat ik de ANWB belde voor de zekerheid tóch nog even de tankbon gecheckt: ik zal toch niet per ongeluk diesel hebben getankt? Volgens de tankbon had ik gewoon euro loodvrij getankt... So far, so good (dacht ik).

Toen de ANWB (na 2 uur!) kwam, verontschuldigde de ANWB-meneer zich, want het was rond Amersfoort kennelijk héééél erg druk. Hij reed normaliter in een ander rayon, maar was opgetrommeld om assistentie te verlenen.
Hij checkte een en ander en constateerde dat de brandstof uit de carburateur stroomde: het liep langs, c.q. kwam door de voetpakking en kwam uit verschillende kiertjes van de carburateur gesijpeld. Volgens de ANWB-meneer was m'n carburateur stuk (???) Dus hebben we omgeschakeld op lpg en verd*md: de auto liep meteen als een zonnetje.
De ANWB-meneer nam afscheid, reed weg en ook wij gingen weer ons weegs, toen opeens de telefoon ging: de ANWB-meneer aan de lijn...

Hij vroeg of ik toevallig bij 'De Slaag' had getankt. Toen ik dat bevestigde gaf hij aan dat er bij dat tankstation iets mis was gegaan bij het vullen van de opslagtanks van het tankstation: de benzinetanks waren met tigduizend liter diesel gevuld en de dieseltanks met tigduizend liter benzine!!!

Ik had dus wél diesel getankt, terwijl ik dacht benzine getankt te hebben (en ook benzine afgerekend heb)!
Aangezien we op de terugweg naar huis weer langs het bewuste tankstation kwamen, ben ik er maar meteen even gestopt en heb ik m'n beklag gedaan.

Dat wordt nog een leuke schadepost voor Shell, gezien het aantal auto's (en motoren) die er hebben getankt!
Bij m'n oude Peug moet nu dus de tank geleegd en gespoeld worden. De leidingen gespoeld worden én de carburateur schoongemaakt worden (inclusief de pakkingen vernieuwen, want die zijn door de diesel stuk gegaan). Mooi kl*te!
Shell heeft intussen al gebeld en heeft aangegeven dat ze alle schade zullen vergoeden... Nou, dat is ze geraden! De ellende die je ervan hebt, vergoeden ze echter -waarschijnlijk- niet.

Das mooi klote. En niet te geloven van de pomp. Veelal start je auto nog eenmaal, erna niet meer. Hebben ze niet al eerder een kattebelletje gehad en de pomp kunnen sluiten (of anderszins melden dat de pomp verwisseld is). Veelal meer schade aan de motor dan je denkt.....Ik heb zelf nog jaren met starten na tanken van de verkeerde brandstof en ondanks alle vervangingen blauwe walmen uit de uitlaat gehad....
Succes met de afhandeling.

04 mei 2014 15:11
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Was weer leuk. :thumleft:

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

04 mei 2014 16:23
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

04 mei 2014 16:27
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

04 mei 2014 16:30
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Foto's Porsche Scene Live Aquabest
Superweer, toplocatie, mooie Porsches en prima organisatie!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

04 mei 2014 16:31
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

04 mei 2014 16:35
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

04 mei 2014 16:37
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

04 mei 2014 16:40
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Carrera Ex 968
Dordrecht
Het was geslaagd. Mijn setje foto's staan hierrr

04 mei 2014 16:50
Profiel
PorscheForum Rakker
F360M
Werkelijk waar schitterend evenement, zeer mooie setting en organisatie! :thumleft:

04 mei 2014 17:08
Profiel
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Foto's Porsche Scene Live Aquabest
:roll: Tilt?

04 mei 2014 17:18
Profiel
LEEUWARDEN
Bericht Re: Foto's Porsche Scene Live Aquabest
Hier niet. Mooie foto's :thumleft:

04 mei 2014 17:19
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 181 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende