Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 14:45

Antwoord op onderwerp  [ 1265 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 51  Volgende
Voetbalseizoen 2013 - 2014 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Voetbalseizoen 2013 - 2014
Devils son schreef:
Kennelijk doet het pijn genoeg dat dit simpele feitje tegen beter weten in wordt betwist...

Verbaast mij niets. Ze denken bij het vertrek van Poulsen tegen beter weten in toch ook de 'ideale prof' kwijt te raken? :mrgreen:

@944 Je doelt nu toch niet op die 4-0 tegen PSV hè? :wink:

04 mei 2014 23:05
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Je hebt me overtuigd. De lampjes zijn de meest succesvolle Nederlandse club in Europa omdat al 40 jaar op rij mee doen. Echt super. Ik overweeg een tattoo.

04 mei 2014 23:40
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
944{asd} schreef:
of het is zoeken naar feitjes om toch nog iets positiefs te kunnen melden, als je verder zoekt kun je vast nog wel meer vinden DS.

Kijk eens voor de grap waar dit mee begon...

Nergens zeg ik dat het een geweldig seizoen was, integendeel. Ik ben gewoon opgelucht dat er nog rechtstreeks geplaatst is voor europees voetbal.

Dat zelfs zo'n opmerking zoveel reacties krijgt zegt meer over degenen die er tegenin gaan hoor...

05 mei 2014 0:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
020 en lange tenen.......

:popcorn:

05 mei 2014 0:26
Profiel
Moderator
PF #57
Franz schreef:
Ze denken bij het vertrek van Poulsen tegen beter weten in toch ook de 'ideale prof' kwijt te raken? :mrgreen:

Tja, ik vond Poulsen over het algemeen een aanwinst. Zijn een aantal momenten dat ik blij was dat hij erin kwam/stond. Dan kan ik over bijv Denswil niet zeggen...

05 mei 2014 6:38
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
PSV langste reeks of niet. in mijn beleving (en ik ben ajaxied) hebben ze in potentie de beste selectie, dat ze er dan zo weinig van bakken... daar moesten ze zich voor schamen... Ik heb vrienden die nu hun seizoenkaart voor volgend jaar massaal opzeggen en waarom.... die lamzakken nemen niet eens de moeite om na de wedstrijd even de toeschouwers te bedanken........ das ook PSV...

05 mei 2014 7:10
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 944 type 1, ex 944 type 2, ex 944 turbo, nu 996 4s
assendelft
Heeft niets met lange tenen te maken, daar moet je op nu.nl voor zijn.
Viel me gewoon op wat voor feitje erbij gehaald werd, idd ben ajaxied maar houd ook van mooi voetbal, zoals PSV dit seizoen begon dacht ik die worden met afstand kampioen. Vooral 1 speler zou ik dit seizoen graag in het Ajax shirt hebben zien spelen(en dan heb ik het niet over Maher)
Voor een speler als Depay zou ik naar het stadion gaan (als ik niet altijd de weekenden moest werken)

05 mei 2014 7:27
Profiel
Moderator
PF #57
Even een overpeinzing: nu hoor ik gisteren in Studio Voetbal dat Van Gaal die Rekik mee wil nemen. Ben ik nou de enige die dat een ongelofelijke Jan Boterletter vind? (Rekik dan, niet Van Gaal :lol: ) Ik hoor allemaal mensen roepen dat ze dat zo'n talent vinden. Ik vind het helemaal niks... :scratch:

05 mei 2014 8:39
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
horn schreef:
Franz schreef:
Ze denken bij het vertrek van Poulsen tegen beter weten in toch ook de 'ideale prof' kwijt te raken? :mrgreen:

Tja, ik vond Poulsen over het algemeen een aanwinst. Zijn een aantal momenten dat ik blij was dat hij erin kwam/stond. Dan kan ik over bijv Denswil niet zeggen...

Poulsen was voornamelijk een aanwinst op het moment dat hij er juist niet in kwam. Niet klagen of zeuren, netjes plaatsnemen op de bank. En daarbij heeft Ajax Blind dus lijkt het me verstandig voor die jongen dat hij vertrekt als hij nog speelminuten wil maken.

05 mei 2014 8:49
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Marcel schreef:
PSV langste reeks of niet. in mijn beleving (en ik ben ajaxied) hebben ze in potentie de beste selectie, dat ze er dan zo weinig van bakken... daar moesten ze zich voor schamen... Ik heb vrienden die nu hun seizoenkaart voor volgend jaar massaal opzeggen en waarom.... die lamzakken nemen niet eens de moeite om na de wedstrijd even de toeschouwers te bedanken........ das ook PSV...

Beste selectie: maybe. Beste mentaliteit: verre van. Hoop jongetjes die zichzelf erg gaaf vinden.

05 mei 2014 8:51
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Zaterdag naar Barca-Getafe geweest met zoontje en neefje. In blessuretijd 2-2 geworden. Het was echt super leuk (oa om Messi te zien spelen en scoren) maar toch een kritische opmerking: alhoewel dit beslissende wedstrijden voor het kampioenschap zijn, waren er best wat lege stoeltjes. Zo'n beetje 50% van de toeschouwers die er zijn, zijn toeristen, met navenante beleving (niet). Dus zeer weinig fanatieke aanhangers. Er is een klein sfeervakje met wat ultras, maar verder niks. Ook verder weinig beleving met het draaien van het clublied of het voorstellen van spelers of dat soort zaken. Het stadion is groot maar verder zeer ouderwets, een oude betonnen bak, a la het oude Olympische Stadion.

Overigens ook een keer een wedstrijd in Rio de Janeiro gekeken op het hoogste niveau, en toen had ik een vergelijkbare ervaring.

Dan is de voetbalbeleving in Nederland allemaal zo slecht nog niet. :!:

05 mei 2014 9:42
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Marcel schreef:
in mijn beleving (en ik ben ajaxied) hebben ze in potentie de beste selectie, dat ze er dan zo weinig van bakken... daar moesten ze zich voor schamen...

Als je in de voorbereiding had moeten inschatten had 4e plek helemaal niet zo gek geleken. Een zeer jonge selectie, dan weet je vooraf dat het met pieken en dalen zal gaan. Het is dat PSV begon met pieken dat de verwachtingen ineens naar boven werden bijgesteld (kampioen...). Maar toen er wat blessures kwamen zakte het volledig in elkaar en de volgorde (van kampioenskandidaat naar een grote partij zeperds) maakte het probleem alleen maar groter.

Daarnaast moet je gewoon constateren dat PSV een goede spits ontbeert. Hoeveel wedstrijden zijn er wel niet de mist in gegaan omdat de kansen gewoon niet werden benut?

Het is de meest talentvolle selectie, maar het is zeker niet de meest uitgebalanceerde selectie en derhalve is het niet zo gek dat ze zijn geëindigd waar ze zijn geëindigd.

Dat gezegd hebbende: de prestatie was vaak erg bedroevend.

05 mei 2014 9:51
Profiel
horn schreef:
Even een overpeinzing: nu hoor ik gisteren in Studio Voetbal dat Van Gaal die Rekik mee wil nemen. Ben ik nou de enige die dat een ongelofelijke Jan Boterletter vind? (Rekik dan, niet Van Gaal :lol: ) Ik hoor allemaal mensen roepen dat ze dat zo'n talent vinden. Ik vind het helemaal niks... :scratch:

Het is weldegelijk een groot talent, maar op die positie breng je die het beste met een ervaren kracht ernaast die hem in het veld bij kan sturen. Bruma heeft het druk genoeg met zichzelf...

05 mei 2014 9:54
Profiel
964 c2
Den Haag
Devils son schreef:
Kennelijk doet het pijn genoeg dat dit simpele feitje tegen beter weten in wordt betwist...

Ik betwist het feitje ook niet, ik vind 't meer grappig dat er zo diep gezocht moet worden om een feitje te vinden waar mee gepocht kan worden.
Ook bij voetbal geldt voor sommigen blijkbaar dat meedoen belangrijker is dan winnen.

05 mei 2014 10:17
Profiel
Ronaldo schreef:

Ik betwist het feitje ook niet, ik vind 't meer grappig dat er zo diep gezocht moet worden om een feitje te vinden waar mee gepocht kan worden.
Ook bij voetbal geldt voor sommigen blijkbaar dat meedoen belangrijker is dan winnen.

Pochen nog wel. :roll:

Met alle respect hoor, maar zo langzaamaan constateer ik wel erg veel frustratie bij diegenen die gewoon lekker tevreden zouden moeten zijn met het eindresultaat van hun club (waar ik overigens het wel voor kan opbrengen om gewoon te feliciteren). Tijd voor een spiegel!

Ik uitte slechts mijn tevredenheid dat ze in ieder geval Europees voetbal gehaald hebben, na een niet al te best seizoen. Net zo goed als dat ik dit seizoen meermaals heb aangegeven dat ze daar wel eens naast zouden kunnen grijpen. Daarmee is de reeks overeind gebleven (=feit) en dat betitel ik meteen als "het is niet veel". Als je je daar al aan ergert zit er m.i. iets niet helemaal goed in je bovenkamer.

Het valt mij op dat realisme over voetbal in dit draadje zelden goed valt. Humor is bij velen vrij afwezig. Zelfspot hebben de meesten ook al helemaal nog nooit van gehoord.

Het is een draadje op het internet over voetbal. We zijn allemaal slechts toeschouwers. Get a life!

05 mei 2014 10:57
Profiel
993 4S
Ach. de eerste ajaxied met zelfspot moet ik nog tegenkomen.
Weinig humor/ veel arrogantie (met uitzondering van mijn middelste zoon natuurlijk)

05 mei 2014 11:29
Profiel
Moderator
PF #57
Ben als kind, wonende naast Eindhoven, en met een vriendje die elk jaar een zwikkie seizoenskaarten kreeg, jaren bij en voor PSV geweest. Nu al een jaar of 30 na Ajax nog steeds mijn tweede club. Ben voor PSV tenzij ze tegen Ajax spelen :lol: Vond het afgelopen seizoen wat dat betreft dan ook niet leuk. Maar waar ik vroeger altijd spelers had waar ik fan van was (Lerby, Kieft, Gullit, broertjes vd Kerkhof en later ook bij Ajax) heb ik dat tegenwoordig nauwelijks meer. Mensen die kunnen voetballen en die ook als persoonlijkheid 'de moeite waard zijn'. Dat mis ik bij Ajax (Blind vind ik een positieve uitzondering) en bij PSV (Depay vind ik daarin iemand met potentie en Zoet vind ik sympathiek). Verder weinig spelers die ik als mens sympathiek vind. Jammer.

Oja, wel mooi dat PSV europees speelt komend jaar. :wink:

05 mei 2014 11:29
Profiel
Cazzo Super Veloce schreef:
Ach. de eerste ajaxied met zelfspot moet ik nog tegenkomen.
Weinig humor/ veel arrogantie (met uitzondering van mijn middelste zoon natuurlijk)

In de Arena kom ik er juist weer wel veel tegen met zelfspot...

Het zal per club niet zoveel uitmaken. Alleen kan het hier net effe wat gezelliger worden als iedereen probeert een beetje luchtiger te doen. VI is ook leuker om te kijken dan SV. (althans, dat vind ik dan)

05 mei 2014 12:44
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 944 type 1, ex 944 type 2, ex 944 turbo, nu 996 4s
assendelft
ik vind dit best wel een beschaafd en vermakelijk draadje......

05 mei 2014 13:01
Profiel
964 c2
Den Haag
Devils son schreef:
Ronaldo schreef:

Pochen nog wel. :roll:

Met alle respect hoor, maar zo langzaamaan constateer ik wel erg veel frustratie bij diegenen die gewoon lekker tevreden zouden moeten zijn met het eindresultaat van hun club (waar ik overigens het wel voor kan opbrengen om gewoon te feliciteren). Tijd voor een spiegel!

Als je je daar al aan ergert zit er m.i. iets niet helemaal goed in je bovenkamer.

Het valt mij op dat realisme over voetbal in dit draadje zelden goed valt. Humor is bij velen vrij afwezig. Zelfspot hebben de meesten ook al helemaal nog nooit van gehoord.

Neem het aub niet allemaal zo serieus, maar met een korreltje zout, 't is allemaal humor..
Zal er volgende keer weer een :wink: achter plaatsen.

Erger me per definitie niet zo snel. Vind het leuk dat 020 weer kampioen is geworden, maar heb ook kostelijk meegelachen om alle grappen na de bekerfinale..

05 mei 2014 13:19
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Christiano Ronaldo gaf me weer een mooi HAKKIE afgelopen weekend , BIZARRR :shock: 8) :cheers:

.

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

05 mei 2014 14:12
Profiel WWW Facebook 
964 c2
Den Haag
Ja, ik dacht ik doe 't een keertje zo.. :salut: :wink:

05 mei 2014 15:12
Profiel
944{asd} schreef:
ik vind dit best wel een beschaafd en vermakelijk draadje......

Dit is op zich een beschaafd en vermakelijk forum.

Ik denk alleen dat er hier ook mensen eea te serieus nemen en dat komt de sfeer niet ten goede. Niet altijd, maar soms. En ach, ik ben niet van het type binnenvetter. ;)

05 mei 2014 16:29
Profiel
Ronaldo schreef:

Neem het aub niet allemaal zo serieus, maar met een korreltje zout, 't is allemaal humor..
Zal er volgende keer weer een :wink: achter plaatsen.

Erger me per definitie niet zo snel. Vind het leuk dat 020 weer kampioen is geworden, maar heb ook kostelijk meegelachen om alle grappen na de bekerfinale..

Dat laatste is ook het beste.

Af en toe na een zaadpartij van PSV kan ik best pissig zijn en dan denk ik als dat donkere wolkje weer is weggetrokken: "waarom laat je zoiets idioots toch je dag verneuken"? De club gaat mij aan het hart uiteraard, maar het beste is het maar van je af laten glijden.

05 mei 2014 16:34
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Afgelopen zaterdag nog een mooi moment in de Arena: thuispubliek dat floot toen Blom geel gaf aan de doelpuntenmaker van NEC omdat hij zijn shirt uit deed.

05 mei 2014 17:01
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1265 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 51  Volgende