Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
 Re: De Nederlandse overheid en privacy
+1. Wereldkampioen afluisteren en een opsporingspercentage van een paar procent.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
09 mei 2014 19:26 |
|
 |
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Klaag niet over dat ze hun werk niet goed doen. Als ze het werk helemaal niet doen wat ze anders wel zouden moeten doen, kun je toch niet klagen over hoe ze dat doen? Laten ze eerst maar eens hun luie reet bewegen voor we nog meer van die uitvretende ambtenaren erbij nemen. Overigens, meer bevoegdheden? Lijfstraffen? Israëlische verhoortechnieken? Hmmm. 
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
09 mei 2014 20:23 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Gut, zinvolle bijdrage weer.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
09 mei 2014 20:38 |
|
 |
horn
PF #57
|
Als ze de tools gaan gebruiken zoals de bedoeling is, mogen ze van mij die tools hebben. Echter, ze zetten de tools in met bijvangst als doel (want veilig en makkelijk) ipv de tools echt slagvaardig te gebruiken. Is wat mij betreft overigens een kwestie van tijd. Op een gegeven moment gaat het echt uit de hand lopen en gaat alles op de schop... (ben er bang voor).
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 mei 2014 22:10 |
|
 |
bully
|
Is misschien ook wel de bedoeling 
|
09 mei 2014 22:14 |
|
 |
Maarten
|
Kikker in de pan vrees ik. Zie de parkeerdata in 020.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
09 mei 2014 23:57 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Naast de inval in een bedrijfspand in Leeuwarden werden er ook twee mannen van 47 en 34 jaar aangehouden. De twee worden aangemerkt als hoofdverdachten, maar of zij ook de relatief nieuwe Aston Martin hebben afgetikt is niet bekend. Ze verschenen bij overheidsinstanties op de radar toen bleek dat twee Leeuwarders een stuk meer uitgaven dan ze verdienden. Bron: Autoblog 
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
13 mei 2014 13:18 |
|
 |
Maarten
|
|
13 mei 2014 14:10 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
Ik weet niet in welke context je dit plaatst, maar volgens mij vindt onze overheid dat van elke burger.....(die nog zin heeft om te werken) 
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
13 mei 2014 14:26 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Wees maar niet bang, daar zorgt de Politie zelf wel voor. http://www.nieuws.nl/algemeen/20140513/ ... -bij-inval
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
13 mei 2014 15:27 |
|
|