Als ik onder de 50km/h rij met mijn 997 c2 maakt mijn schuifdak een rammelend geluid Als ik de binnenbekleding nr boven duw aan achterzijde stopt dit, blijk zwarte lat te zijn die onder de bekleding zit Als ik hem in klapstand zet heb ik dit lawaai niet iemand een idee of tips hoe ik dat kan verhelpen alvast bedankt manon
02 mei 2014 11:17
Regular72
Etten-Leur
Re: lawaai gerammel schuifdak 997
...blijf je topic volgen. Herken het probleem. Maar weet geen oplossing.
_________________________________________ Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal.
Ook totaal geen last van.. ik hoop dat je snel in staat zult zijn dit toch wel lastige probleem te verhelpen...
_________________________________________ Once a 911 always a 911...
11 mei 2014 16:43
Jip
997 4S HP, ex
Boxster S, ex Boxster
Zoetermeer
Re: lawaai gerammel schuifdak 997
Wat ik wel eens ervaar, is dat de kabel niet helemaal goed loopt. Dan wil je het dak bijv. dicht doen, maar gaat hij juist open (en daarna wel weer helemaal dicht als je het knopje opnieuw indrukt). Dan ligt de kabel wel eens te 'trillen'. Meestal in combinatie met als je daarvoor het dak schuin open hebt gehad. Eenmaak helemaal open doen en vervolgens helemaal dicht helpt dan.
Overigens snap ik niets van de strip die naar buiten komt bij een open dak. Die zou de wind weg moeten geleiden, maar maakt juist dat de wind naar binnen waait...moet je die strip maar eens met je hand naar beneden drukken tijdens het rijden...
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum