_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
Laatst bijgewerkt door Michiel911 op 15 mei 2014 23:21, in totaal 1 keer bewerkt.
15 mei 2014 23:19
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Re: Kozijnenfabriek in vlammen op
Volgens mij niet.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
15 mei 2014 23:21
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.
Twente
Re: Kozijnenfabriek in vlammen op
Definitief niet, ken de eigenaar van het getroffen bedrijf en dat is niet André Berkelland is Gelderland , Hengevelde ligt dichtbij , maar wel in Overijssel.
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
Voor hout en kunststof elementen kunt u natuurlijk bij mij terecht
Bedankt voor het meeleven jongens
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum