Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
 Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Weet je dat zeker? Ga je nog boodschappen doen? 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 mei 2014 8:05 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Ik wist dat die ging komen, maar ik sprak echter voor Hans. En in mijn tuin draag ik inderdaad weinig. 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
18 mei 2014 8:12 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Korte box met polo, ga zo op visite Schuifdakje van de dd open en genieten Wou morgen de 993 uit de stalling halen voor de apk. Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
18 mei 2014 10:58 |
|
 |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
19 mei 2014 18:52 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Hmm geen goed nieuws, sterkte
_________________________________________ remmen is angst
|
19 mei 2014 19:03 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Jammer hoor. Nooit leuk. Succes met je leven weer op orde krijgen.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
19 mei 2014 20:06 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Jemig Patrick, het is je in geen één opzicht momenteel gegund.
Sterkte.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
19 mei 2014 21:48 |
|
 |
Maba44
|
19 mei 2015 staat jouw leven met je 5 kids er een stuk rooskleuriger op... en je denkt : die gast had gelijk vorig jaar! Tijd kost het maar de zon gaat ook in jouw huis weer schijnen! 
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
19 mei 2014 22:15 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Sjips, sterkte! Hoop dat je kinderen en jij er goed mee kunnen omgaan en dat jullie er sterker uitkomen. Af en toe (hier) je hart luchten kan helpen.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
20 mei 2014 7:21 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Das ff schrikken Patrick, zag je het al aankomen Ach dat maakt ook nix uit je zit er mooi mee die shit, sterkte. Vandaag nog een mooie dag en we zullen er maar van genieten. Hoor net van een zwaar ongeval bij Breukelen en in zuidelijke richting voorlopig afgesloten, niebest Toch maar mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
20 mei 2014 8:36 |
|
 |
Targa Floriaan
|
 Goedemorgen altezaam!
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
21 mei 2014 7:25 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Mag zo weer voldoen aan mijn wekelijkse trip naar de tandarts. Wat heb ik toch een  gebit. Hou niets meer over als het zo doorgaat. Daarna maar even "bankhangen". Doe ze.
|
21 mei 2014 7:51 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Wekelijks  , daar gaat dan veel geld heen Zal even langskomen met het kladblokje er zijn nog wel wat klusjes in de garden neem ik aan Is die grote boom/struik al voor je raam weg  , zag de rijdende rechter al voorbij komen Mauk ze
|
21 mei 2014 9:15 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Ja, wekelijks. Vandaag een scheur in de wortel van m'n kies............einde verhaal. Uiteraard kan bijna alles gerepareerd worden, maar daar heb ik de centen niet voor. Dus, eruit. Volgende week nog een gaatje laten dichten en dan een plan gaan maken hoe nu verder. Ik heb rechts zowel boven als onder nog 1 kies, die ook al de nodige behandelingen hebben gehad. Er blijft niets meer over. En de prachtige boom in mijn voortuin zal ik binnenkort eens een beetje snoeien. De komende uren doe ik even niets meer.
|
21 mei 2014 9:37 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Kennis van me is bezig met "implantaten" of zoiets, enorm wat een kosten Net terug van een APK en verse olie, 400 euries kassa 
|
21 mei 2014 13:04 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Ach een kroon kost meer dan een APK. Eigenlijk moet ik ook aan de implantaten, maar inderdaad de kosten en de kans op een goed resultaat 
|
21 mei 2014 13:30 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Je kan een keer met LeoH gaan praten!
|
21 mei 2014 13:34 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
wat een heerlijk weer om te rijden 
Laatst bijgewerkt door Richard op 21 mei 2014 16:27, in totaal 1 keer bewerkt.
|
21 mei 2014 14:22 |
|
 |
Pacoloco
|
Die zijn toch juist heel groot bij een implantaat?
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
21 mei 2014 15:32 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Heb ik al gedaan. Meer dan 1x. Martijn heeft magische handen en veel kennis, maar ellende blijft ellende. En goede resultaten met implantaten: het is maar met wie je spreekt. De één is er erg blij mee, bij de ander moet het er na een tijdje weer uit. Gezien de staat van mijn kaak en tanden/kiezen sinds mijn jeugd, ga ik niet van een positief resultaat uit. Volgende week woensdag zit ik er weer. Gaan we verder met plannen maken. Ben nog net niet toe aan een kunstgebit. De pijnstillers werken gelukkig wel altijd redelijk.
|
21 mei 2014 18:31 |
|
 |
Targa Floriaan
|
|
21 mei 2014 22:18 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zie hem ook net op tv, altijd leuk
|
21 mei 2014 22:23 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ok vandaag beetje opluchting, was met dochter bij brandwonden centrum beverwijk omdat 10 dagen terug zij zich verbranden aan hete thee toen zij tegen mijn vrouw aan liep. Van net onder de schouder tot bijna pols en op haar middel een plek groter dan mijn hand. de vellen van de huid hingen erbij
onder de douche gezet en na een half uur naar beverwijk, toen dagelijks terug komen en vandaag was waarschijnlijk de laatse keer. Alhoewel ze steeds heel voorzichtig waren met uitspraken zeiden ze vandaag toch echt dat er geen blijvende lidtekens zichtbaar zullen zijn. Het herstel zodat je het niet meer of bijna niet meer ziet kan wel 2 jaar duren maar dat is dan het minst erge.
vanavond veel tijd besteed aan het zien en aanraken van haar eigen wonden.
Ik/wij zullen heerlijk slapen vanavond
|
21 mei 2014 22:37 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
Naar verhaal Rob! Gelukkig dat het meevalt. De schrik zal er wel goed in gezeten hebben.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
21 mei 2014 22:42 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ja was zwaar, stond bij de eerste beste belangstellende vraag met tranen in mijn ogen. Maar zij was heel taai, ging zelfs mij troosten 
|
21 mei 2014 22:45 |
|
|