_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
04 mei 2014 21:20
skeijmel
Re: FILMPJES - het vervolg -
Mijn eerste lap op de nordschleife met de Cayman R. rustig aan gedaan en helaas ook nog 3 gele vlaggen.
Ik kreeg van een (stille) medeforummer het verzoek om een filmpje, welke ik op FB geplaatst had, ook hier te posten. Dus voor degenen die het niet erg vinden om 10 minuten van hun leven te verdoen met het kijken naar een stuk dashboard en de neus van een rode P, terwijl die door de Dolomieten raast...: alstublieft
Wel in HD kwaliteit bekijken, anders is het beeld een beetje vaag
En voor de nieuwsgierigen: dit was tijdens de vierde dag van de Alpine Roadtrip Spring Edition 2014, waar wij op weg waren naar Brescia Italië voor de Mille Miglia.
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
Het schiet al op, ik ben nu begonnen met het doornemen van het filmmateriaal van dag vijf (van de acht) van de Alpine Roadtrip Spring Edition 2014
Nu ga ik de acht dagen inkorten tot 1 korte(re) film, maar van onderstaand filmpje van de 996 GT2 Edo Competition van een medeforumer heb ik toch maar een aparte youtube film gemaakt. Betreft dezelfde 4e dag in de Dolomieten, maar op een ander traject.
Ook weer in HD kwaliteit bekijken
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
En voor de geïnteresseerden is hier eindelijk het overzicht van de gehele "Alpine Roadtrip Spring Edition 2014" reis, die ik samen met een aantal forummers gemaakt heb. Het is weer bijna 15 minuten (sorry, ik heb mijn best gedaan) film geworden, maar wat heb ik weer genoten toen ik al het materiaal aan het bekijken was voor het editen. Zoals op youtube ook vermeld staat:
"8 days, 4 (+1*) cars, 25 Alpine passes and 2400 miles of driving with a big smile. Seen rain, snow and beautiful sunshine. Very nice weather at Lake Garda and at the start of the Mille Miglia." * One car, named Black Betty, joined our group in Italy for 2 day's
(2 HD versies beschikbaar in settings menu)
05 jun 2014 9:52
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Mooi filmpje, hoor!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
05 jun 2014 10:12
Neppert
Neppert
Neppert
Misschien een repost... Maar zeker wel de moeite waard!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum