Ik knal morgen de Eifel in met de P en mijn meiske.
Tips zijn welkom!
24 mei 2014 19:19
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Re: Eifel
Even binnendoor naar de Ring en dan gezellig verder langs de Moezel en lekker het terras op bij Cochem en daarna via Spa terug naar huis, over de B-wegen uiteraard
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
24 mei 2014 19:28
Dial_888
911 3.2 Carrera
Aan de max. snelheid houden....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
24 mei 2014 19:37
bully
Kappi2907 schreef:
Ik knal morgen de Eifel in met de P en mijn meiske.
Tips zijn welkom!
Hoe lang ken je haar al?............... Veel plezier.
24 mei 2014 21:11
Kappi2907
Lang genoeg (-:
Leuk dat ze een keer meegaat.
24 mei 2014 21:37
Bob C4
964 C4 1991
Fiesta 2015
Drechtsteden
In de buurt van de Ring staan diverse flitspalen, waar ik dus kennis mee heb gemaakt. In het belang van je portemonnee, hou ogen open en snelheidsmeter in de gaten.
Edit: ogen open tijdens het rijden is zowiezo handig ...
_________________________________________ Win on sunday, sell on monday.
24 mei 2014 22:54
Dial_888
911 3.2 Carrera
Schnitzel onderweg 'pakken'..... Kapi veel plezier...
Mijn vrouw wil vandaag niet mee, dus neem ik mijn moeder van 80 (en honden) mee......en met de snelheid zit het wel goed met een oplettende 'oma' naast me...
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
25 mei 2014 9:50
Kappi2907
Prachtig hier. TomTom route van internet geplukt. Net een stuk taart van een kilo op.
Er is hier Cobra (shelby) aan het touren, prachtig geluid die wagens.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum