Ben benieuwd of iemand een mooi adres heeft voor stoffeerder voor geheel nieuw zwart interieur 993. Iemand idee wat dat kost? Thanks alvast!
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
27 mei 2014 12:53
Cazzo Super Veloce
993 4S
Re: Nieuw interieur 993
En nu gaat iedereen "Rovako" roepen. Zelf geen ervaring mee.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
27 mei 2014 13:10
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Zal wel aardig in de papieren gaan lopen Wat wil je allemaal vernieuwen, ook de vloerbedekking en deurpanelen met de complete stoelen Zal dicht naar de 10 K gaan neem ik aan
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
_________________________________________ Trained byGP E L I T E
27 mei 2014 20:23
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
Mooi positief! Ik ga langs Dank
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
27 mei 2014 21:34
Nine-eleven
981 Boxster GTS
doctor porsche schreef:
Ik ga langs
Doe Ronald maar de groeten van mij (Marcel)
_________________________________________ Trained byGP E L I T E
27 mei 2014 23:22
Don Pedro
ondernemer
Dinteloord west brabant
Topcabrio in Rhenen Ben heeft al diverse auto's voor mij gedaan. Prima adres en schappelijke prijzen. www.topcabrio.com
_________________________________________ Sex in de ochtend is als een boterham waar de jam van afdruipt, sex in de avond als het temperament van een Porsche!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum