Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 16:30

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Porsche 911 van koning Albert II te koop 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Porsche 911 van koning Albert II te koop
Nederbelgen met koninklijke affiniteit opgelet! De Porsche 911 waarmee koning Albert nog heeft gereden, staat te koop.

Dat beweert althans de huidige eigenaar, die de auto – bouwjaar: 2010 – te koop aanbiedt via een Marktplaatsachtige site. Vraagprijs: € 95.000. Het elfje is een automaat (jammer) en heeft lederen en verwarmde zetels (lekker). ‘Ik heb in 2011 drie wagens van koning Albert gekocht via D’Ieteren’, meldt de huidige eigenaar, Pascal Raes uit Dilbeek, in Het Nieuwsblad

D’Ieteren is het Lakense autobedrijf dat hofleverancier is van het Belgische koningshuis. ‘Daaronder zat deze donkergrijze Porsche 911. De cabrio was toen nog maar een jaar oud. Koning Albert, die ik persoonlijk heb ontmoet, had er in die periode al 11.000 kilometer mee afgelegd. Daarna verkocht ik de Porsche meteen door aan een welgestelde man, maar die wil er nu weer vanaf. Intussen staat er 47.000 kilometer op de teller.’

De Belgische Koning wordt tegenwoordig vervoerd in een BMW 7 Serie met als kenteken: “1″. Want er kan er maar één de belangrijkste zijn, ja toch? Zijn voorganger, wijlen koning Boudewijn, had ooit een Aston Martin DB2/4 die recent bij een veiling maar liefst €333.500 opleverde.

61634

29 mei 2014 20:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Porsche 911 van koning Albert II te koop
Ik had al iemand getipt voor deze auto.

viewtopic.php?f=10&t=41778

30 mei 2014 0:39
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ]