Een vriend van mij woont ook in Oostenrijk. Ik heb hem 4 jr geleden met de 964 die ik toen nog had bezocht en reed ook 1 op 11. Was echt niet normaal zo zuinig…. Vlak voor Munchen de eerste keer getankt.
06 jun 2014 14:17
Dial_888
911 3.2 Carrera
Re: Abnormaal verbruik 911 SC
Ik rij leuk rond met een verbruik van 1op10, Soms daar iets daar onder en soms zoals laatst met mijn 80 jarige moeder daar boven....gewoon leuk en genieten. En met gescheur heb ik het helemaal gehad....je staat ff verderop toch weer stil...
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
06 jun 2014 16:13
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Re: Abnormaal verbruik 911 SC
Bertroex schreef:
.... van Brussels hilton tot Paris (Champs Elysees) –exactly 307 km at 6600 rpm in vijfde -van het moment we de tunnels uit Brussel verlieten: 30.3l /100km met V power 99 RON.
Groetjes,
Bert
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum