Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 6:45

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 100  Volgende
Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
997 GT3 RS mk2
Bericht Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar)
molen934 schreef:
Nooit gehoord van het probleem van het schuifdak, zal eens op het BMW forum kijken.
Gebruik mijn dak dagelijks en is gewoon stil , is dat dak niet een Ned. product :?:
Heb op mijn BMW een botswaarschuwing en moet daar wel aan wennen.
Bij een scherpe bocht in de stad bij vierbaans ziet hij dan een mede weggebruiker als obstakel en grijpt dan in, is niet echt prettig maar je kan het uit zetten :salut:

Zijn wel meer dingen die BMW niet toegeeft zoals problemen met de DCT bak van de M3 E9x
Bij mijn M3 E93 is 2 x het hydraulische servoblok voor de bak aansturing vernieuwd, laaste keer met alle computers plus inlezen van nieuwe software / sleutels etc.
Uiteindelijke is de hele DCT bak vervangen.. dit na 28K km :shock:

M3 wegedaan was er helemaal klaar mee.

09 jun 2014 5:05
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
barolo schreef:
Fauto's graag.

Sprak die vriend vandaag nog. Het gaat om een tuning chip van 292 PK. Cruisecontrol kost 1300 euries en het schuifdak is een panoramadak heeft zelfs zwart op wit van de BMW dealer, dat dit een bekend probleem is.

Kan het geloven dan dat die chip problemen geeft. Twee chiptuners waarvan ik weet dat ze goed werk afleveren, geven 265-275pk aan. En CC moet normaal wel lukken voor minder dan 700 euro.
Maar dat het bij de stealer 1300 euro is geloof ik wel :shock: .
En wat heeft je vriend er aan dat het zwart op wit staat? Het hoort toch gewoon gefixt te zijn? Of coulance op een of andere manier.

09 jun 2014 9:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
barolo schreef:
Fauto's graag.

ach die zie dagelijks ...(f10) 535i zwart/zwart automaat en te veel opties om op te noemen. :wink:

09 jun 2014 18:16
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
FL of pré? M-pack? :)

09 jun 2014 18:35
Profiel
Sint-Niklaas (B)
barolo schreef:
Fauto's graag.

Sprak die vriend vandaag nog. Het gaat om een tuning chip van 292 PK. Cruisecontrol kost 1300 euries en het schuifdak is een panoramadak heeft zelfs zwart op wit van de BMW dealer, dat dit een bekend probleem is.

Hagelbui vannacht met bollen van 7 centimeter die er 6h later nog lagen. Mijn 6 maanden oude 3 touring is compleet voorzien van het golfbalprofiel :cry:
Het enige carrosseriedeel dat geen schade heeft is het panoramisch dak :thumleft:

Gelukkig lease maar zie al op tegen het gedoe en een vervangwagen genre Renault Twingo.

Heb garage maar daar stond deze week de MX-5 van mijn broer gestald voor leuke toertjes tijdens het Pinksterweekend, welgeteld 10 km gereden en vandaag vooral veel puin geruimd

09 jun 2014 20:29
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
SJIPS! Da's balen zeg. gelukkig geen financiele schade voor jezelf, maar dat gedoe eromheen :bang:
Dat het dak het heeft gehouden verbaast me. Bij een kennis van me is 2 jaar achter elkaar de auto in elkaar gehageld bij het Gardameer. 1e keer total loss, dus nieuwe auto, jaar erop weer. Toen weer een nieuwe gekregen (verzekering). Dacht dat bij hem het dak wel was gesneuveld. Koplampen in ieder geval wel...
Succes ermee!

09 jun 2014 21:01
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Total loss van hagel??

Wees blij dat je schade nog vergoed wordt. Ik heb al enkele BMW's gezien met golfbalprofiel die geen omnium hebben. Zal kostelijk plaatje worden, al hoop ik voor hen dat het rampenfonds tussenkomt.

09 jun 2014 21:21
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Targa Floriaan schreef:
Dat het dak het heeft gehouden verbaast me.

5 jaar geleden hetzelfde voorgehad met een aanloopwagen toendertijd (Citroën C4 Grand Picasso), ook die had letterlijk honderden builen maar het panoramisch dak was nog intact.

2km verderop zijn quasi alle Velux-ramen gesneuveld, echt hallucinant om zien, de voorruit van een collega zijn Ford Galaxy die daar woont heeft het ook begeven.

Het is niet enkel het gedoe, maar ook de vraag of de auto nog rammelvrij terugkomt na de reparatie, vooral het stuk carrosserie tussen de dakrails en de zijruiten (verlengde van de A-stijl) is er aan de linkerkant erg aan toe :bang:

09 jun 2014 21:32
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 - zwart - MY1992
Misschien is een aantal van jullie al via andere kanalen uitgenodigd, maar Breeman in Rotterdam houdt op 21 en 22 juni een BMW M event ter ere van de lancering van de nieuwe M3 en M4, en omdat ze M dealer van het jaar zijn. Mijn Cecotto staat er ook als één van de tentoongestelde auto's. Zie de algemene uitnodiging onderstaand.

Afbeelding

Citaat:
De BMW Motorsport afdeling heeft in de afgelopen 35 jaar voor alle liefhebbers van puur rijplezier diverse bijzondere BMW M modellen ontwikkeld. Zonder uitzondering volbloed sportwagens voor de openbare weg. Niet zelden werden deze modellen echte iconen. Modelnamen als M1, M3, M5 en CSL doen menig hart dan ook sneller kloppen.

Op zaterdag 21 juni worden twee nieuwe modellen van BMW M geïntroduceerd: de BMW M3 Sedan en de BMW M4 Coupe. Een mooi moment om te vieren dat wij onlangs door BMW AG zijn uitgeroepen tot BMW M dealer van het jaar! Dat doen wij met een uniek BMW M event.

In het weekeinde van de introductie zullen wij onze showroom aan de Driemanssteeweg 130 te Rotterdam geheel inrichten met een overzichtstentoonstelling rondom BMW M. Wij hebben hiervoor een collectie van alle 50 (!) ooit door BMW M geproduceerde modellen bijeen weten te brengen. Grotendeels trots particulier bezit, allen in uitmuntende staat.

Naast de straatauto's van BMW M zijn er ook diverse race uitvoeringen te bewonderen. Een unieke collectie die niet snel meer in deze omvang en samenstelling bijeen zal komen en alleen door medewerking van vele trotse particulieren tot stand kon komen. Voor de liefhebber een niet te missen tentoonstelling.

U bent van harte uitgenodigd om op zaterdag 21 juni of zondag 22 juni tussen 10.00 en 17.00 uur langs te komen op onze BMW vestiging in Rotterdam.

Wanneer:
zaterdag 21 juni 10:00 - 17:00 uur
zondag 22 juni 10:00 - 17:00 uur
Waar:
Driemanssteeweg 130 in Rotterdam

16 jun 2014 14:54
Profiel
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
iemand interesse om mijn leasecontract over te nemen? BMW 320d Touring High Ex met Harman Cardon. Automaat. 20% bijtelling. Kleur Wit. BJ april 2013 het contract loopt nog 23 maanden. 60.000 kilometers per jaar full. Operational. 1105€ ex. BTW per maand. Mocht je iemand weten dan heb ik een leuke attentie voor diegene die mij van deze auto afhelpt. ben weer toe aan wat nieuws zeg maar :mrgreen:

Laatst bijgewerkt door Jos Targa op 19 jun 2014 13:22, in totaal 1 keer bewerkt.

19 jun 2014 10:48
Profiel WWW Facebook 
Porsche 911 2003
Waterland
...nieuwe vriendin? :mrgreen:

19 jun 2014 12:56
Profiel
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Weet niet of X5 vrouwelijk of mannelijk is :mrgreen:

19 jun 2014 13:03
Profiel WWW Facebook 
993 4S
Denk dat ik na de vakantie mn 535iT maar ns ga verkopen.
Ding is mij een beetje te perfect. Bovendien mn eerst automaat en dat vind ik eigenlijk nix.
Echt een prachtige auto, maar beetje weinig beleving.
Laatst bij de bouwmarkt heb ik per ongeluk de motor aan laten staan terwijl ik ging shoppen.
Auto gewoon afgesloten, maar viel me al op dat de radio niet uitging. Dacht zal wel een storingkje zijn (kan eigenlijk niet bij een BMW, tis geen Audi) Blijkt bij terugkomst de motor gewoon te draaien.

Heb alleen geen idee wat ik terug wil...
Suggesties?
Eisen; representatief/sportief/handbak/geen VAG.

Laatst bijgewerkt door Cazzo Super Veloce op 19 jun 2014 14:55, in totaal 1 keer bewerkt.

19 jun 2014 13:55
Profiel
964 c2
Den Haag
Tesla? :popcorn:

19 jun 2014 14:11
Profiel
993 4S
Handbak? :popcorn:

19 jun 2014 14:53
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
V70 R? TWR of nieuwer? M535i Touring? M5 Touring handbak? 335i????Touring?6V? :ba: :cheers:
15 jaar of ouder? Juist nieuwer? 8)

19 jun 2014 15:03
Profiel
993 4S
Zou t liefst een M3 kopen, maar daar passen mijn zonen niet (achter) in.
Aan de andere kant, we rijden zelden met 5 personen in 1 auto, eigenlijk alleen met vakantie...

Laatst bijgewerkt door Cazzo Super Veloce op 19 jun 2014 15:17, in totaal 1 keer bewerkt.

19 jun 2014 15:08
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Cazzo Super Veloce schreef:
Denk dat ik na de vakantie mn 535iT maar ns ga verkopen....

En dat zeg je nu :twisted:
Heb wel een mooie Skoda voor je in de aanbieding, maar ja, da's VAG hè...
Jaguar XF (al is die er volgens mij ook alleen met automaat)?

19 jun 2014 15:14
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Ik heb de Ocean Race Turbo misschien in de aanbieding.... :?:
Ik twijfel nog, omdat ik niet weet wat er terug moet komen. Is inderdaad voor 1x per jaar vakantie....

19 jun 2014 15:25
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
steef schreef:
Ik twijfel nog, omdat ik niet weet wat er terug moet komen.

Dat herken ik, hoewel ik vandaag wel (voor voorlopig?) iets leuks heb gekocht. Dat is in dit topic uiteraard Afbeelding :^:

19 jun 2014 15:36
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ach, zolang de mods het niet zien :mrgreen:
Vertel, wat is het geworden :?:

19 jun 2014 16:26
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Cazzo: er staan ook 2 3-series Alpina Touring handbakken te koop (benzine)! Dat zijn echt bommen!
Dan heb je luxe en sportiviteit, kan je je rondjes mee rijden, en is bijzonder! En waardevast! :)

19 jun 2014 16:45
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Ewout schreef:
Vertel, wat is het geworden :?:

Niet zo ongeduldig :lol:
Ik zal er een nieuw "adepten"-topic voor openen, want dat is er nog niet :idea: :wink:

19 jun 2014 17:12
Profiel
Sint-Niklaas (B)
CLS Shooting Break cazzo :lol:

Als jullie wereldkampioen geworden zijn en je wat te veel pintjes hebt gedronken kan je kiezen : slapen voorin, achterin of in de koffer :wink:

19 jun 2014 21:09
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Cazzo Super Veloce schreef:
Zou t liefst een M3 kopen, maar daar passen mijn zonen niet (achter) in.
Aan de andere kant, we rijden zelden met 5 personen in 1 auto, eigenlijk alleen met vakantie...

Kunnen je zonen niet in een 3 serie?

19 jun 2014 22:54
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 100  Volgende