hmzzz ... vooral NIET doen dus.
een goede lege/sportkat heeft nm een identhieke vorm dan de originele.
Dit heeft wel degelijk uitwerking op de tegendruk in je systeem.
Ook MOET de lambda sonde behouden blijven.
Er bestaat wel een mogelijkheid om ze achterwege te laten door ze te vervangen door een luchtdruksensor zoals bv op de Zwitserse uitvoeringen.
Doch is dit niet aan te raden
Maar het kan dus wel ...
eneuu 500€ voor een SPORTkat incl lambda sonde kan ik niet geloven ...
een goede SPORTkat ... dus een 100 cellen exemplaar kost je echt meer.
Oftewel ... 500€ voor een LEGEkat incl lambda sonde incl monteren ... vind ik dan weer redelijk duur.
Een lege kat kost tussen de 200 en de 275€ naargelang waar je hem koopt ... en de Bosch lambda sonde kost om enbij de 120 a 140€ naargelang of je er een Porsche-doosje rond wil hebben of een Bosch doosje ... van dat prijsverschil val je ff omver ... voor een IDENTHIEK artikel ...
Maar goed ...
en dat je auto meer gaat roken ... echt nie ... fabeltje ...
Ik zie persoonlijk niet in waarom je een sportkat zou kopen ... tenzij je een heel doorgedreven milieubewust iemand bent ... waarvoor mijn
Dirk