Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
 Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
 Ik ben er aan toe. Werkt het ook als slaapmutsje? Moet op tijd naar bed en vroeg op.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
14 jun 2014 22:14 |
|
 |
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
Hoezo? We hoeven pas om 09:00 uur in Amsterdam te zijn..... 
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
14 jun 2014 22:47 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
Soooow hey! Jij hebt een lekker voorraadje Kzou maar oppassen, je raakt zo verdwaald in Waterland... Veel plezier morgen!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
14 jun 2014 22:48 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Jullie ja. Ik word er wat eerder verwacht. Is voor de mensen die meerijden wel zo plezierig als het hek open staat en je naar binnen mag. Maar het komt allemaal vast goed. Dank steef. Maar die voorraad zal altijd blijven bestaan. Ik drink geen druppel van al dat spul.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
14 jun 2014 22:56 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Nog net morge maukers, Echt een maandagochtend Belde de dealer op en wou gelijk heen, mag donderdag langskomen. Nou dan maar thuis aan de gang, vaatwasser uitruimen en een wassie doen Ja hoor het klonk niet goed, zal wel weer een verse wasmachine worden Belde mijn bekende winkel op en ja hoor op maandag dicht, zit ff niet mee Nou dan maar wat betalingen doen je moet toch wat hé Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
16 jun 2014 11:48 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
16 jun 2014 13:10 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ze vroegen getuigen  , zal ze een geheimpje vertellen 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
16 jun 2014 14:11 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, This rustig in het cafe, geen ontbijtje of koffie Wel weer een mooie dag zo te zien en probeer er van te genieten. Zijn er nog forummers die al op vakantie gaan, seizoen begint weer Mauk ze
|
23 jun 2014 9:27 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
.. zat even niet op te letten .. MoGgUh 
|
23 jun 2014 9:46 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
mogge, hier bezig met dakkapel nr 2 (achter). T is Murphy's Monday. Komen aanrijden, eerste reactie: neem maar weer mee, kozijn klopt niet. Blijkt gelukkig te verhelpen, alleen raam en dicht middenschot zijn verwisseld. Aannemer loopt er langs: he, de zijkanten zijn anders dan de voorkapel. Trespa ipv keralit  levert iig een creditnota op. Even later word ik gebeld, vrouw van mn vader ligt met zwaar hartinfarct in ziekenhuis. Pfft, en t is nog niet eens 12 uur 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
23 jun 2014 11:17 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zo dat is echt een maandagmorgen, sterkte met alles Nu je het zegt, mijn dakkapel zat ook niet goed badkamer en slaapkamerraam verwisseld Het is mensenwerk en dat komt allemaal weer goed Mauk ze PS Is die camera nou terug Mooi in je slaapkamer om te "flitsen" 
|
23 jun 2014 11:58 |
|
 |
Targa Floriaan
|
voor als je te snel komt: FLITS 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
23 jun 2014 12:27 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Moghu mannen, Het niveau hier is weer gedaald.......... Vandaag een lesvrije dag om alle verslagen, rapporten en handelingsplannen uit te werken. Wat vervelend nou dat ik het bijna allemaal al af heb. Kan lekker thuis blijven en mijn eigen dingen doen. Vrijdag nog een dagje werken en dan is het nog 3 weken. Daarna een periode van rust en dan zien we wel weer.  Geniet van de dag. Ga ik zeker doen.
|
24 jun 2014 5:41 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Goedemorgen altezaam, Vandaag maar weer eens naar het werk. Gistermiddag meeste stof opgeruimd, kan Fred (uitspreken met een vette eRw) de aannemer weer verder. Verder wachten op bericht uit het ziekenhuis, ziet er niet hoopvol uit. 5-10 min hartstilstand, da's vast niet goed voor je gezondheid... Max is vandaag 12 geworden Hoop dat z'n verjaardag niet wordt overschaduwd door andere gebeurtenissen 
|
24 jun 2014 7:32 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
|
24 jun 2014 8:24 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Dat is een wat vreemde verjaardag Floriaan, maak er wat van. Is levenservaring nu een voordeel of een nadeel Zoon kon via via een goedkoop laminaat vloertje op de kop tikken Doe dat nu niet melde ik maar dat moest er komen Een vriend van me (Jaap) is vloerenlegger en dacht laat hem dat nu leveren en plaatsen Jullie voelen het al aan komen hij gaat beginnen en stopt na het eerste pak open te hebben gemaakt Die troep ga ik niet leggen, krom grote naden etc. etc. Nu gaan ze het met kennissen zelf plaatsen we wachten maar weer af Mauk ze
|
24 jun 2014 11:15 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
|
24 jun 2014 12:44 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Nog wat te liegen op de woensdagochtend Ben wat moed aan het verzamelen om aan de gang te gaan, de tuin, de boekhouding of de 911 uit de garage halen en een rondje Z.voort doen Heb de site van Arthur (atico) al eens gelezen, we zijn van dezelfde jaargang en dezelfde passie met zo ontzettend veel overeenkomsten De foto van hem met die Kreidler, zelfde type en kleur had ik, mijn vader ook met zijn kever zo mooi Bij mij stond de eerste 911 van 64 in de Kloosterstraat bij Stentor en even verderop was garage Smit en die had een 356 met een 911 motor erin. Mauk ze
|
25 jun 2014 11:15 |
|
 |
Targa Floriaan
|
 Het is gebeurd. Vrouw van m'n vader is vanmiddag gegaan. Vooral triest voor mijn vader en voor haar dochters. 't is niet anders. Gelukkig hebben ze de afgelopen jaren nog mooi kunnen reizen: Nieuw-Zeeland, Antarctica en (vorige maand) de Noordpoolcirkel.
|
25 jun 2014 19:01 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Met oprechte deelneming ...
Sterkte voor alle na-bestaande!
|
25 jun 2014 19:13 |
|
 |
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Sterkte man!
|
25 jun 2014 19:14 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Sterkte Floriaan. En ook voor je vader en haar familie.
|
25 jun 2014 19:27 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Thanks! ...
|
25 jun 2014 19:39 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Sterkte 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
25 jun 2014 20:13 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zo Floriaan wat triest, gecondoleerd. Hoe raar het ook klinkt maar had dit niet verwacht.
|
25 jun 2014 21:00 |
|
|