Auteur |
Bericht |
Ber-o-man
Zwitserland
|
Re: Het grote motorfiets topic
Schouderblad gebroken Horn, motor niks aan Kom regelmatig in Axel en Rilland.. Rij al 20 jaar op straat maar in het zand is wel een ander paar mouwen!
|
15 jun 2014 13:28 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
Maar net niet plezant genoeg, en omdat ik er toch 100% plezier wil aan beleven, en niet half en half ,ben ik na de late, met mijn 'brommerke' (Honda VFR 750) naar Kortrijk gereden... en daar ingeruild tegen een ander modelletje... Suzuki RF 900, iets vlugger, iets lager, iets sportiever... deze zit perfect, ook plezanter, natuurlijker aanvoelend in de bochten.... en deze nu spuiten in de Gulf kleuren.....????
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
19 jun 2014 1:28 |
|
|
erwin996
M140i
|
Ook een plezante motor, zo'n RF900. De handelaar zal blij zijn geweest, een RF 900 (incourant) verkopen en een VFR 750 (courant) inruilen
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
19 jun 2014 5:36 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
| | | | ironpatje schreef: Maar net niet plezant genoeg, en omdat ik er toch 100% plezier wil aan beleven, en niet half en half ,ben ik na de late, met mijn 'brommerke' (Honda VFR 750) naar Kortrijk gereden... en daar ingeruild tegen een ander modelletje... Suzuki RF 900, iets vlugger, iets lager, iets sportiever... deze zit perfect, ook plezanter, natuurlijker aanvoelend in de bochten.... en deze nu spuiten in de Gulf kleuren.....???? | | | | |
En ik maar denken dat ik snel was uitgekeken op auto's en motoren maar ik heb zojuist mijn meerdere gevonden.
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
19 jun 2014 14:49 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
ach gulf kleuren op een motorfiets staan best heel mooi hoor! https://www.youtube.com/watch?v=dSTvEwvjrQE
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
19 jun 2014 18:38 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Yep +1 Maar wel leuk..
_________________________________________ Nie janken.
|
19 jun 2014 19:32 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
19 jun 2014 20:01 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Heb er ook wel eens aan gedacht om mijn fietsje in gulf kleuren te laten zetten.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
19 jun 2014 20:48 |
|
|
horn
PF #57
|
maar dan niet die ordinaire checkered velg ajb verder wel erg koel.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 jun 2014 21:01 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
4weken geleden ribben gebroken, zondag (oefen)wedstrijd, kijken of het weer gaat..... Volgende week NK in Lochem. Sinds vorig jaar maart 3x gecrashed...... En nee, ik mag niet op een motor van Totmbo, dus heb ook geen motorrijbewijs.... Dus dan maar het zand in (schat, geloof me, er kan bijna niets gebeuren, ik zit helemaal ingepakt ) Ik verbaas me trouwens hoe weinig de meeste Totmbos op hebben met racen, is toch een 'mannen-ding'! Gezeik: doe je m nou weg?....je bent het zeker al zat?....weet je het zeker?....je stinkt naar benzine! (ja, lekker, hè!)......moet dat nou, die herrie, je bent geen 18 meer..... Sorry for being not-a-zombie
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
20 jun 2014 0:54 |
|
|
horn
PF #57
|
afgelopen nacht startte er een motor in de straat (redelijk dicht bij ons huis) en totmbo maakt me wakker. "Schat, volgens mij wordt je motor gejat." Mijn antwoord: "Dat zou je wel willen he?", heb me omgedraaid en ben verder gaan slapen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 jun 2014 7:37 |
|
|
Ber-o-man
Zwitserland
|
Veel succes! Bij mij nu 5 weken geleden, ik ga volgende week ook nog eens proberen Hier is ze allang blij dat ik een hobby heb en niet heel de dag in de kroeg zit
|
20 jun 2014 12:02 |
|
|
DHB
Met wielen en benzine
Ex. 912-1968 en Cayman S
Nu iets met een sterDordrecht
|
Voor de mensen die het weten te waarderen : 4 en 5 juli is er "Italiaanse opstapdag" bij Louwman Exclusive, u weet wel in het geluidsscherm langs de A2. Er zijn Piaggio en Vespa motor Scooters, Guzzi's en Ducati's. Wel even aanmelden is het advies, koffie wordt door een andere forumgenoot geregeld, dus die is ook in orde. Een soort Mini Wheels&Coffee, met iets meer nadruk op de twee- en driewielers, maar ook is er binnen & buiten genoeg te zien HIER AANMELDEN
_________________________________________ Onderschrift : Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen. Er is een limiet van 255 tekens.
|
23 jun 2014 12:23 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Op veler verzoek nog een ploatje van 3 uren van Oss OK, waardeloze zithouding, maar de vermoeidheid is hier al aardig toegeslagen.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
23 jun 2014 14:32 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Da's een mooie fietsje! En 3 uur zo zitten: ERG knap! Ik denk dat ik 2 weken niet meer kon lopen.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
23 jun 2014 14:52 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Moet wel eerlijk bekennen dat een rijderswissel verplicht is. Motor is van mn broer, we hebben ieder de helft gereden. Gelukkig maar, koppeling gaat zo zwaar dat je na een tijdje kramp in je linker hand en onderarm krijgt...
|
23 jun 2014 15:32 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Mooi man zo een oude Laverda
|
23 jun 2014 16:09 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
In de basis een 750 SF Mooi ding.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
23 jun 2014 20:46 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Een 750S uit 1971, origineel iets van 45 PK met trommelremmen. Nu 1000CC, 82 PK, WP-vering etc. Loopt als een trein. Gaan er volgend week-end mee naar Spa voor de Bikers Classics.
|
24 jun 2014 9:16 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Persoonlijk vind ik dit de mooiste Laverda: (Norton ala Verda) Hoewel de Wrenchmonkeys make ook een leuke versie:
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
24 jun 2014 17:03 |
|
|
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2Zwiep
|
Niemand van hier naar de TT geweest? Ik heb toch heel wat Porsches gespot op de terugweg. Wat is die Marquez toch een geweldige coureur. Zou het de nieuwe Rossi worden?
_________________________________________ FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD
|
28 jun 2014 23:02 |
|
|
Ber-o-man
Zwitserland
|
Ik was er ook, mijn allereerste TT. Geweldig genoten en wat een race!
|
29 jun 2014 7:36 |
|
|
jan911sc
|
Bij ons hoort "naar de TT gaan" zo'n beetje bij de opvoeding. volg de laatste jaren het hele circus niet meer, maar de laatste week in Juni draait hier bijna alles om de TT week en bijbehorende races.
_________________________________________ 911SC,1981
|
29 jun 2014 11:18 |
|
|
MarkGT3
|
Donderdag met vriendin naar de training gaan kijken.... Alleen na 2,5 uur heen en weer terug op de Busa was ik wel gebroken bij thuiskomst....... ik word oud....ha ha
_________________________________________ Drive it like you stole it
|
29 jun 2014 12:28 |
|
|
Johanpnnt
|
Ook geweest gisteren. Weer vermakelijk maar de races dit jaar niet echt spannend. Op de terugweg een behoorlijke hoosbui ... Met mn zomerkloffie an Ook op de A12 een zwaar ongeluk waar een aantal Ducs bij betrokken waren. Geen idee wat er gebeurt was maar een paar Ducs gehavend, autos met schade over 3 rijstroken en er lag iemand heel stil op de weg. Hoop dat t allemaal meevalt.
|
29 jun 2014 15:25 |
|
|