Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 4:42

Antwoord op onderwerp  [ 140 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
PSC Classic Day's, Porsche Edition - 13 en 14 september 2014 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: PSC Classic Day's, Porsche Edition - 13 en 14 september
Komt mooi uit, Porsche weekend aan het einde van mijn eigen straat.
Waar kunnen we reserveren voor de drive-in Bios?

01 mei 2014 23:17
Profiel
PorscheForum Junkie
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
911.4S.AB schreef:
Waar kunnen we reserveren voor de drive-in Bios?

Wij hopen hier op korte termijn te kunnen melden dat onze website online is. Daarna volgen ook de details rond aanmelden etc.

En als auto liefhebber lijkt het mij geen straf om in dezelfde straat als CP te wonen :thumleft:

01 mei 2014 23:41
Profiel
PorscheForum Junkie
61901

Jawel, hij is online. Onze website http://www.psc-events.nl is een feit.

Eenvoudig, maar overzichtelijk (tenminste... ik hoop dat jullie dat ook vinden :wink: ). De komende tijd zal er nog wel aan gesleuteld worden, maar het begin is er.

24 jun 2014 22:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera, Veluwe
Lijkt me heel erg leuk!! Data genoteerd en .... succes met de voorbereiding.

25 jun 2014 0:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Website ziet er goed uit. Gefeliciteerd! Staat bij de bladwijzers.

25 jun 2014 14:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Ik wilde mee met PSC goes Gmünd en ik had ook al de perfecte auto geregeld, maar dat blijkt in de praktijk toch wel op wat onoverkomelijke problemen te stuiten...

Ik had de Tesla Model S van m'n collega kunnen lenen... :roll:

Gaat 't denk ik niet worden! :lol:

Website ziet er goed uit!

25 jun 2014 14:32
Profiel
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
25 juni de laatste post, is er ondertussen nog wat nieuws te vermelden ?? Zal zo`n beetje het laatste evenement zijn dit jaar, dan staat de winter al weer voor de deur helaas. :oops:

13 aug 2014 10:32
Profiel
PorscheForum Rakker
992.1 GT3 964 C2 930 Macan Turbo ex 991.2 GT3 ex 997 GTS ex 997 S ex 996 4S
Rotterdam
Ik kom in ieder geval lijkt mij een leuk event en weer eens wat nieuws. :cheers: :salut:

13 aug 2014 12:46
Profiel
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
als ik een flink gat in mijn agenda kan schieten probeer ik het ook om te komen maar het is wel ernstig stil aan het front gezien het feit dat het al weer half augustus is en geen nieuws bekend. ook op de site zie ik al geruime tijd geen nieuws te melden. :roll:

13 aug 2014 14:07
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Welke film gaat het worden voor de Porsche-drive-in? :popcorn:

13 aug 2014 14:46
Profiel
PorscheForum Junkie
Mijn excuses voor deze late reactie, ik was met mijn gezin een aantal dagen van (heerlijke stuurmanswegen in) Zuid-Frankrijk aan het genieten en wij zijn gisteren pas thuisgekomen.

@ Master Ken, de drive-in bioscoop gaat helaas niet door. Wij konden geen sponsor vinden die dit jaar zijn of haar naam er (gedeeltelijk) aan wilde verbinden en de kosten ervan zijn te hoog om alleen namens de stichting te kunnen voldoen. Wanneer er voldoende interesse is kunnen wij de bioscoop wellicht volgend jaar wel bij het evenement aanbieden, maar dan gooi ik hier op het forum wel een poll uit.

Het overige deel van het evenement is gelukkig ongewijzigd gebleven. Eind volgende week start ik met het updaten van de website en de Facebookpagina en natuurlijk ga ik dan ook hier op het forum meer informatie geven over de occasionshow en de standhouders. Ik heb bewust gekozen om het evenement pas op een later moment weer onder de aandacht te brengen, omdat meer dan drie weken vooruit plannen voor veel mensen vaak niet haalbaar is. Het is altijd maar afwachten of er onverwacht iets tussendoor komt, dus waarom dan ruim van te voren mensen spammen met info?

Daarom svp nog heel even geduld.

Taxi Hans schreef:
als ik een flink gat in mijn agenda kan schieten probeer ik het ook om te komen

Dat zal bijna een krater moeten zijn Hans, aangezien je dan zelf een flink feestje te vieren hebt :wink: Maar ik zou het helemaal top vinden als het je lukt om toch even langs te komen :thumleft:

15 aug 2014 18:55
Profiel
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Ik heb hem in mijn agenda vast gezet :ba: :cheers:

15 aug 2014 19:56
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Ik ben uiteraard ook van de partij, ben benieuwd en kijk er naar uit Syl :thumleft: .
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport

15 aug 2014 20:01
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
996 Carrera, Boxster S 550 Spyder en Cayman S Sport (ex Boxster 2.5 en ex 924).
Zoals in mijn "Even voorstellen" bericht al aangegeven;
Ga zeker langs komen de 13e of de 14e, misschien wel beide dagen.

Ken de eigenaren en Classic Park (heb er mijn Boxster tenslotte gekocht).
Dat wordt weer genieten van al het moois dat ze hebben staan - en van het moois dat er dan buiten te zien zal zijn!

16 aug 2014 19:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Zoals beloofd hierbij extra informatie over het evenement.

De voorbereidingen voor deze eerste editie zijn in volle gang en het gaat een heel leuk evenement worden. Het zal kleinschaliger zijn dan andere bekende evenementen, maar wel met een aantal leuke elementen. Wanneer jullie een grote hoeveelheid standhouders willen zien, verwijs ik jullie door naar het evenement wat een week eerder plaatsvind in Rosmalen. Het is immers niet de bedoeling een kopie van elkaars evenement te zijn.

Wat wij wel voor jullie geregeld hebben zijn een handjevol namen die nooit (of vrijwel nooit) aan evenementen deelnemen. Zo zijn wij heel blij dat Michel van de Putte van Auto Resto aanwezig zal zijn. En niet alleen om het blok van een gerestaureerde en inmiddels gemodificeerde 997 te tonen, maar hij zal jullie ook tijdens een aantal workshops/presentaties bijpraten over de feiten en fabels van de “plof” motoren.

Een andere bekende forum naam is Roel Reijers van Detail Today, ook hij gaat een aantal presentaties geven. Dus voor informatie over het coaten van de lak en de aanschaf van diverse detail producten van kwalitatief hoogwaardige merken, zoals CarPro, ValetPRO en Optimum, kunnen jullie bij zijn stand terecht.

Voor de mensen die met een restauratieproject bezig zijn, is de stand van Patrick Beek van Beek Classic Wire een interessante plek om meer te weten te komen over de ins-ans-outs van kabelbomen. Hij zal ons ook een kijkje in zijn keuken geven en hij doet dat onder andere aan de hand van een heel mooi project: een 911 targa uit 1973.

Verder staan de mannen van VOF De Loods voor jullie klaar voor al jullie vragen over de transaxel modellen en Maikel de Munnik kan jullie alles vertellen over het taxeren van sportwagens en klassiekers.

En dit alles met op de achtergrond natuurlijk het klassieker museum van Classic Park met daarin circa 120 klassiekers en de reeds aanwezige (uitstekende) horeca faciliteiten. Er is zelfs een speciaal menu voor ons samengesteld.

Maar dit is nog niet alles. In de conferentiehal van Classic Park zal een professionele occasionshow georganiseerd worden. Dit gaat veel verder dat het neerzetten van een Porsche met een A4-tje onder de ruiterwisser. Om de informatie niet dubbel te plaatsen verwijs ik jullie naar het bericht welke ik in het te koop/gezocht topic geplaatst heb (klik hier om daar rechtstreeks naartoe te gaan).

En voor wat betreft de toegang: zoals als eerder vermeld heb ik het evenement voor bestuurders en inzittenden van een Porsche gratis kunnen houden. Zij hebben kosteloos toegang tot het gehele evenement inclusief museum. Bezoekers die met ander vervoer naar het evenement komen hebben gratis entree voor het restaurant, het terras, de occasionshow en de presentaties van de standhouders. Voor toegang tot het museum dienen bezoekers die zonder Porsche komen wel entree te betalen.

Om een beetje inzicht te krijgen in het aantal bezoekers zou ik het heel erg waarderen wanneer jullie mij willen laten weten of jullie langs willen komen. Dat kan zowel per pb, Facebook of email (inschrijven@psc-events.nl). Zet er even bij of je bezwaar hebt dat ik hier op het forum je nickname vermeld.

22 aug 2014 7:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Schrijf mij maar op Sylvia!

22 aug 2014 20:32
Profiel
PorscheForum Rakker
992.1 GT3 964 C2 930 Macan Turbo ex 991.2 GT3 ex 997 GTS ex 997 S ex 996 4S
Rotterdam
Ik kom ook met de 964 Sylvia! weet alleen nog niet welke dag. Is er al een treintje vanaf Rotterdam?

23 aug 2014 8:46
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
+1 :thumleft:

23 aug 2014 8:58
Profiel
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Ik had gisteren als een PB gestuurd maar hier ook even vermelden dan wij ook komen. :-)

23 aug 2014 9:35
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
993 C2 '97
Drechtsteden
Sylvia,
het lijkt me leuk om ook eens binnen rond te kijken na hier al geëindigd te zijn met de jubirit, ben ook benieuwd naar de presentaties
ik kom in ieder geval op zondag langs.

wanneer er nog een treintje vanuit R'dam of omstreken vertrekt sluit ik graag aan
tot dan.

23 aug 2014 17:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Sorry dat ik niet eerder kon reageren op jullie berichten, ben de afgelopen drie dagen veel aan het rijden geweest met de rondrit die ik vanuit de stichting georganiseerd heb (momenteel vanuit Oostenrijk ingelogd). Maar ik ben heel blij met jullie aanmeldingen en ik zie jullie graag de 13e of de 14e.

23 aug 2014 21:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrecht
Ik ben toevallig de 12e in Vlissingen, en ga op de 13e retour. Boxtel is slechts 40km om. Lijkt me leuk! :thumleft: Nu nog even mijn vriendin overtuigen.

Zijn er meer transaxles present? 8)

23 aug 2014 23:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Klinkt heel leuk en bijna een thuiswedstrijd...waarschijnlijk gaan we op vakantie die week maar zo niet ben ik er bij met de 3.2!

26 aug 2014 21:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik heb me aangemeld voor zondag. Klinkt erg leuk allemaal. Krijg het nog druk komende weken met al die evenementen :D

26 aug 2014 22:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Gelderland
Ja leuk hoor. Zo aan het einde van het seizoen nog een paar leuke uitjes. Zal er zondag ook zeker gaan kijken,

01 sep 2014 22:13
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 140 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende