Auteur |
Bericht |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
 Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Hartinfarct bleek hartstilstand te zijn geweest, lang gereanimeerd, in t ziekenhuis ging het later nog een keer mis. Daardoor hersenschade. Kwam voor ons dus uiteindelijk niet echt onverwacht. Woensdag uitvaart.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
25 jun 2014 21:51 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Veel sterkte, gecondoleerd.
|
25 jun 2014 22:00 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Gecondoleerd, Floriaan.
|
26 jun 2014 8:55 |
|
 |
Lionhunter
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
|
Dit is triest nieuws Floriaan. Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst.
|
26 jun 2014 9:32 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
PFFF, slecht nieuws, sterkte Floriaan!
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
26 jun 2014 9:35 |
|
 |
horn
PF #57
|
Gecondoleerd. Sterkte.
"Je bent pas gestorven als je bent vergeten..."
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 jun 2014 9:47 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Weekend en toch al weer een uurtje op. Door de weeks als ik er uit móet geen puf, maar nu klaarwakker. Zoon op kamp met de atletiek, dus een heel rustig weekend. Nu maar hopen dat ze het een klein beetje droog houden. 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
28 jun 2014 7:05 |
|
 |
Targa Floriaan
|
mogge, lekker ontbijtje, maar nog iets te vroeg voor mij. Vandaag Max' feestje: karten (wat een verrassing  ), morgen familie. Aannemer komt vandaag ook nog langs en ik moet naar de Gamma om spullen voor de verdere afwerking van de zolder te halen. Druk weekend dus 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
28 jun 2014 7:29 |
|
 |
horn
PF #57
|
gefeliciteerd en veel plezier. kan hij toch karten dit weekend... (tom komt volgende week ook weer).
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 jun 2014 8:14 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Lig nog ff op bed met de aaipad, moet er zo uit voor de pitbull Heb gisteren de dikke 2S in de verbouwde garage gezet, zo mooi Tijd terug dat ik met Bobby ging karten, zijn geen kartbanen meer in de buurt Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
28 jun 2014 9:15 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Foto's nu de garage af is, Hans 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
28 jun 2014 10:27 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Hij is bijna af Stefan Cv platen, contactdozen en de cv kast.  
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
28 jun 2014 13:03 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Netjes. 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
28 jun 2014 15:13 |
|
 |
Maba44
|
Wat een mooie vloer en dito omgeving ! Elfjes waardig! Veel plezier ermee, erg mooi!
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
28 jun 2014 15:14 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Daar kunnen wel meer Elfjes in 
|
28 jun 2014 21:00 |
|
 |
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Mooie garage Hans! En een plekje voor een schaarlift  Veel plezier ermee.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
28 jun 2014 22:39 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, This weer een fraaie dag, testdag voor racewagens vandaag in Z.voort Heb de GT3 er maar uit gehaald, kan slechter Mauk ze
|
02 jul 2014 10:21 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Pffft, alles achter de rug. Maandag condoleance: afgezien van iemand die tegen mn vader zei dat "ze zich doodgeschrokken" was van t bericht  , het 30x "van harte gecondoleerd"  en de uitvaartmedewerkster met te lange nepwimpers die ons bij vertrek "nog een prettige dag" wenste  , was t wel ok. Vandaag uitvaart. Eerst met 3 volgwagens een route touristique/pelgrimstocht langs o.a. Kurhaus, Boulevard, strand, patattent, visafslag en westduinweg in Scheveningen. Gebruikelijke praatjes en muziek, kinderen mochten op de kist tekenen, schrijven en plakken. Daarna koffie met taart en lunch in een strandtent in Scheveningen. Schitterend weer, dus was een mooie afsluiting. Nu alleen nog de verbouwing afronden...nog ongeveer 2 weken en dan begin augustus op vakantie. Waarheen? Dat weten we nog niet En morgen... Een rondje rijden in de nieuwe 991 Targa nee, ik heb niet geerfd, is alleen voor de lol
|
02 jul 2014 19:21 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Tja jongen dat zijn geen leuke dingen in het leven Heb ook altijd wat moeite met de mensen die je daarbij begeleiden Maar goed dat is hun werk 
|
02 jul 2014 19:41 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Ach, ik was niet zo heel close met haar, heb het dus allemaal min of meer van een afstand aanschouwd. En dan kan ik best de lol inzien van "prettige dag" of "doodgeschrokken" tegen een kersverse weduwnaar. Absurde humor a la Jiskefet of Toren C. M'n vader zelf is t gelukkig niet opgevallen dat ze t zeiden 
|
02 jul 2014 19:55 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Als je vader het geheel heeft ervaren als 'waardig', dan is het goed.
En vakantieplannen....wij gaan ook weg en verder zijn we nog niet gekomen. Komt altijd goed. Nog een maand de tijd.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 jul 2014 23:11 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
Goedemorgen. Morgen beginnen de vakanties in t noorden, het wordt al rustiger op straat. Over een paar weken is het zo rustig, dat het net lijkt of je in de jaren 70 bent belandt. Heerlijk gewoon! De beste periode om te toeren! Genieten! 
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
03 jul 2014 9:10 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Vind het deze week weer opvallend druk 's morgens vroeg op de A27. Sta geregeld stil en dat is normaal niet om half 7. Hopelijk dan vanaf volgende week een wat snellere rit woon-werkverkeer. Maar het weer voor een ritje in jouw auto is momenteel wel erg goed Steef.  @Hans...wanneer kan die brug nou komen????
|
03 jul 2014 14:36 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Volgens mij wil de aannemer voor de bouwvak opleveren. Maar Wim en zijn collega's kunnen hem van mij vast plaatsen, en moet nog een compressor zoeken Cu
|
03 jul 2014 14:48 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Gisteren gereden in de 991 Targa  (zie hier)
|
04 jul 2014 13:36 |
|
|