Mijn achterbumper moet vervangen worden, en gezien ik de auto langzaam maar zeker wil klaarmaken als GT3, dacht ik aan een GT3 achterbumper. Echter, na lang kijken en vergelijken op google, kan ik niet met zekerheid zeggen dat de GT3 achterbumper anders is dan de normale Carrera 2 achterbumper.
Wie kan me hierbij duidelijkheid geven?
24 jun 2014 23:42
Scooby-R
Een echte Nee-T3
Re: 996 mk2 GT3 achterbumper
GT3 bumper heeft een "rand/verdikking" onder de nummerplaat en is bij de wielen lager zodat deze in lijn ligt met de sideskirts.
Vanaf de zijkant zie je hoe de skirts "doorlopen" in de bumper(s).
_________________________________________ I have sexdaily, I mean dyslexia, fcuk
25 jun 2014 7:43
rve
Muiden
Aha! Super, bedankt voor de reactie, nu zie ik het.
Ik heb deze foto's weer met een gt3 rs achterkant vergeleken. Gt3 rs en gt3 hebben volgens mij wel dezelfde bumper, of zie ik dat verkeerd?
25 jun 2014 8:30
Godspeed
PF #911
Belgiƫ
De facelift (3.6) van de 996 kreeg een gewijzigde achterbumper. Ik dacht altijd dat de GT3 MKII deze simpelweg overnam...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
Body: Same body panels with the exception of front bumper, rear deck lid (including ugly spoiler on GT3), rocker panels. Most of the Carrera have sunroof, but the delete option was available.
25 jun 2014 10:43
rve
Muiden
Bumper gekocht! Nu zijkant en voorkant nog eens een keer aanpakken..
26 jun 2014 13:06
Scooby-R
Een echte Nee-T3
C2 en GT3 toch verschillend ? (omdat je een andere hebt gekocht ?)
_________________________________________ I have sexdaily, I mean dyslexia, fcuk
26 jun 2014 14:40
rve
Muiden
Ik heb nog meer foto's opgezocht en de informatie in delink goed gelezen: volgens mij zijn ze gelijk. Ik had een nieuwe nodig omdat mijn huidige bumper gescheurd is beyond repair..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum