Re: Mp3 mogelijkheid voor een cayenne
Helaas weinig reacties.
Maar na veel zoeken en op internet speuren besloten om de fm transmitter van Belkin te nemen.
Het ombouwen of uitwisselen van een glasvezelsysteem is wel erg omslachtig en prijzig.
Ik heb de: belkin caraudio connect fm bluetooth, bij bol.com voor iets van € 58,-
http://www.belkin.com/nl/IWCatProductPa ... _Id=582202Het werkt nog super ook in combinatie met mijn iPhone 5
Gewoon in de sigaretten aan sluiting inpluggen
Er zit in die plug ook een USB waar je je oplaadsnoer van je telefoon weer in kan doen, ( hoeft niet want je kan je telefoon gewoon in je zak houden als je dat wilt)
Na het pairen via Bluetooth met je telefoon even een clearscan van een fm zender uitvoeren en deze op je radio instellen , dat is alles
Het geluid is gewoon heel erg goed in combinatie met de Böse
Ook als ik op de iPhone de TomTom heb lopen komen de meldingen via de radio speakers, geluid dempt en de route tekst wordt verteld.
De telefoon werkt ook verbazingwekkend goed.
En als klap op de vuurpijl doet de belkin ook nog aan Siri , knop iets langer ingedrukt houden en vertellen wie je wilt bellen of waar je naar wilt luisteren en hij doet het.
Echt voor die € 58,- euro een aanrader voor in de Cayenne met Böse (most) systeem
Nu alleen nog uitzoeken hoe ik een sigaretten aansteker plug kan maken die geschakeld is ander staat de belkin continu onder spanning.