Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 15:40

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Classic Car Meeting Vleuten Zondag as. (29 juni) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 T Targa 1970
Bericht Classic Car Meeting Vleuten Zondag as. (29 juni)
Gaat er nog iemand naar de Classic Car meeting op het Dorpsplein in Vleuten aanstaande Zondag?
Ik heb geen banden met de organisatie, maar het is bij mijn ouders voor de deur dus als het weer redelijk is ga ik even kijken. Een mooie LMC proloog, het is gratis en je hoeft niet van te voren te registreren.

Website

26 jun 2014 20:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Classic Car Meeting Vleuten Zondag as. (29 juni)
Ik was van plan te gaan, te minste dat was afgelopen zondag, echter ze hebben op het laatste moment besloten om het een week later te doen.... Ik kan aankomende zondag niet :(

Ik ben er vrijwel elk jaar bij, gaat alleen deze keer niet lukken. Is overigens wel altijd erg gezellig.

26 jun 2014 22:18
Profiel
PorscheForum Rakker
911 T Targa 1970
Ik dacht jouw auto al te herkennen op de 2013 foto's.
Misschien dan tot op Le Mans :thumleft:

26 jun 2014 22:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Klopt dat is mij n auto op de site, nog wel met de standaard bumpers, etc. Ik zag dat mijn bluteorange 912 ook nog prominent op de site staat. :)

Wie weet zien wel elkaar bij LMC, het Porsche Forum staat vlak bij Maison Blanche, ik denk zelfs dat jullie over onze camping naar het circuit toe lopen. Kans is groot dat je dan dat rode ding van mij ziet staan.

27 jun 2014 9:17
Profiel
PorscheForum Rakker
911 T Targa 1970
Ik ga niet met het PF clubje, maar met de Klassieke 911 en 912 club. Wij staan op het circuit zelf op het terrein van de Franse porsche club.

27 jun 2014 12:27
Profiel
PorscheForum Rakker
1974 Carrera RS 3.0 tribute
Oud-Verlaat aan de Rotte!
Even langs gereden vanmiddag met vader en zoon de Mooij van garage Gmund, er waren nog wat meer forumleden zoals Antoine met zijn prachtige speedster "Black Betty" , er was een short wheel base 912, een mooie targa F model. En er stond een groene, prachtig gerestaureerde 3.0 sc
Verder een wat oude Ferrari's, een prachtige Alfa Romeo Zagato junior. Wat diverse engelse roadsters een paar kevers ens enz.

29 jun 2014 17:38
Profiel
PorscheForum Rakker
911 T Targa 1970
Rode Targa was van mij. Ik heb je auto nog wel even bewonderd en vooral geluid toen jullie met z'n drieën wegreden was gaaf. Ook nog even met Antoine gesproken. Oranje 912 was ook erg mooi.

29 jun 2014 21:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Jammer dat ik er dit jaar niet bij kon zijn, was immers voor mij een thuiswedstrijd... Ik reed om 16:45 nog even lang en toen zag ik alleen de rode targa van Heinz op de parkeerplaats staan, iedereen wilde vast vroeg thuis zijn voor het voetbal.

29 jun 2014 21:14
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ]