Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 22:53

Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
zolderrrrrrrrrrr met veel porsche`s 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht zolderrrrrrrrrrr met veel porsche`s
het was een super dag vandaag en volgens mij heb ik chris zijn porsche gezien...
verder nog heel veel andere...
er was alleen een porsche lichtjes in de vlammen geslagen een paar seconden later was die brand weer geblust.. en toen kwam de brandweer.. zonde van de porsche zie album
wie heeft ook nog foto`s van vandaag..

Afbeelding

verder heeft mijn broer nog de bumper gemold van de 993 met 190 op de chicaan af en geen remmen... ze waren te warm toen met 170 door de grindbak recht door.. wha ha ha lol alleen de bumper mist een gedeelte.
gr marco

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.

12 aug 2005 16:52
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: zolderrrrrrrrrrr met veel porsche`s
don_carrera schreef:
en geen remmen... ze waren te warm toen met 170 door de grindbak recht door..

ff een ander remvloeistofje erin als je (vaak(er) op het circuit gaat boenderen :idea:

Ben inderdaad wel benieuwd naar wat er op evt. foto's staat ... had helaas geen tijd vandaag om zelf even te komen kijken :?

12 aug 2005 18:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
mooie foto's marco

12 aug 2005 21:04
Profiel
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (Belgiƫ)
don_carrera schreef:
het was een super dag vandaag en volgens mij heb ik chris zijn porsche gezien...

Ik heb jou helaas nergens gevonden. Heb wel ff met je broer staan praten.

Citaat:
er was alleen een porsche lichtjes in de vlammen geslagen

Lichtjes ??? Heb je niet goed gezien denk ik. Die stond wel erg hard in de fik onder zijn motorblok.

12 aug 2005 22:09
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Chris_lbr schreef:
don_carrera schreef:

Ik heb jou helaas nergens gevonden. Heb wel ff met je broer staan praten.

Citaat:
er was alleen een porsche lichtjes in de vlammen geslagen

Lichtjes ??? Heb je niet goed gezien denk ik. Die stond wel erg hard in de fik onder zijn motorblok.

dat weet ik mijn broer reed er achter en de vlamen kwamen onder de auto vandaan stond goed in de hens maar als het eene van het forum is vond ik het klote dus bedrukte ik het een beetje rustig uit.....

crish heb jou jammer genoeg ook niet gezien wel je bolide volgens mij
ik stond 5 porsche`s verder (auto)
en mijn broer zij al zoiets .. en je was ook goed uitgevlogen he tegen de brandweer niet normaal he dat ze zo langzaam waren.. de fl... ers
ik geloof zefs dat we je in hebben gehaald kan dat... gr marco

12 aug 2005 23:32
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Olaf schreef:
don_carrera schreef:
en geen remmen... ze waren te warm toen met 170 door de grindbak recht door..

ff een ander remvloeistofje erin als je (vaak(er) op het circuit gaat boenderen :idea:

Ben inderdaad wel benieuwd naar wat er op evt. foto's staat ... had helaas geen tijd vandaag om zelf even te komen kijken :?

ik heb dat vanmiddag ook gehoord op zolder zelf.. weet jij toevallig wat voor een type.. maar het is erna niet meer voorgevallen... het warmlopen van de remmen...

12 aug 2005 23:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
olaf die chrome uitlaatstuk wat je op je persoonlijke album heb staan he... is dat ook uit te halen voor mijn 3,6 vind dat wel super..
er was trouwens ook eene met handels platen op de baan het rijden.. mooie auto.. wat ik heel apart vond.. is dat ie dubbele uitlaten had.. en nee is of was geen turbo... zag er gelik uit..

12 aug 2005 23:42
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
928 S4 '90 zw/zw
Bericht 
Leuke plaatjes van Zolderrrr en.......thanx voor het compliment "928 mooi ding", dat ben ik namelijk! :D

Ik zal ook nog wat pics toevoegen van de betreffende persoon waarvan zijn Porsche (bijna) in vlammen op ging. Het zag er eerst onschuldig uit maar uiteindelijk had .... toch de poederblusser nodig. Geeft trouwens veel troep zeg, zo'n blusser!

13 aug 2005 0:03
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
knoppie schreef:
Leuke plaatjes van Zolderrrr en.......thanx voor het compliment "928 mooi ding", dat ben ik namelijk! :D

Ik zal ook nog wat pics toevoegen van de betreffende persoon waarvan zijn Porsche (bijna) in vlammen op ging. Het zag er eerst onschuldig uit maar uiteindelijk had .... toch de poederblusser nodig. Geeft trouwens veel troep zeg, zo'n blusser!

oh leuk ha ha ik heb volgens mij meerdere foto van de jou`ne zal morgen kijken en ff doorsturen of op album zetten gr m

13 aug 2005 0:06
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
928 S4 '90 zw/zw
Bericht 
Als je nog meer plaatjes hebt dan bij voorbaat dank als je die alsnog wil plaatsen :) En inmiddels heb ik wat pics aan mijn album toegevoegd.

13 aug 2005 0:16
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (Belgiƫ)
don_carrera schreef:
crish heb jou jammer genoeg ook niet gezien wel je bolide volgens mij
ik stond 5 porsche`s verder (auto)
en mijn broer zij al zoiets .. en je was ook goed uitgevlogen he tegen de brandweer niet normaal he dat ze zo langzaam waren.. de fl... ers
ik geloof zefs dat we je in hebben gehaald kan dat... gr marco

Die :evil: f*cking brandweer"-commandant" :evil: vloog verd*mme tegen mij uit omdat ik een brandblusser wou nemen. Want zelf waren ze eerst nergens te bespeuren :roll: . I.p.v. dan een beetje dankbaar te zijn - en er dan evt. deftig op wijzend dat ik niet zelf zo'n brandblusser mocht bedienen.. alhoewel ik vind dat je op zo'n moment gewoon moet handelen i.p.v. af te wachten - begon hij mij nog een beetje uit te schelden. Er waren er nochtans genoeg die mijn mening deelden en die gast raar bekeken. Maar die pipo kom ik ooit nog wel tegen op het circuit van Zolder, reken maar :!:

Jullie hebben mij tegen het einde van het eerste uur (namiddag) inderdaad ingehaald op de heuvel. Ik had mijn pinker ff naar rechts opgezet om daarna snel achter jullie te kunnen aanpikken. Maar dat ging toch niet echt zoals ik wenste :oops: . Een oer-turbo 930 (weliswaar getuned) tegen een aangepaste 993 is toch geen gelijke strijd. Sturen is nl. heel hard en met die turbo is het altijd alles of niks. Ik mag heel blij zijn dat ik er toch redelijk snel mee ging en hem op de baan kon houden. De instructeur die 's morgens had meegereden had mij trouwens nog gezegd dat ik een bijzonder moeilijk bestuurbare wagen heb en als ik die op de baan kon houden ik met eender wat op 't circuit kan rijden. Mijn 15 jaren kart-ervaring (out-door) en de info die ik 's morgens van die instructeur had gekregen hebben daar in elk geval veel toe bijgedragen. :D

13 aug 2005 9:02
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 11 berichten ]