Re: 06-07-2014 2e Manfred Mila rit! (Voor gehandicapten)!
ach als wij de zonnetjes in de harten van de deelnemers maar kunnen laten schijnen, dan is de dag toch al geslaagd?
30 jun 2014 23:12
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Ik heb getracht de situatie bij de Kiltunnel duidelijk te maken mbv een situatieschets / plaatje.
1) Bij aankomst meteen na de laatste verkeerslicht rechts parkeren bij het oplaadpunt / bushokje (Hier kunnen we 2 of 3 rijen dik staan zonder het overige verkeer te hinderen)
2) Als iedereen er is ga ik als eerste door het rechter poortje (zie foto) en parkeer mijn auto net na de slagboom. Dan kom ik terug naar de slagboom en laat iedereen door (één voor één) met een pas.
3) Na het poortje is er iets verderop een hele lange (gearceerde) strook waar iedereen achter elkaar kan wachten.
Als ik de laatste door heb gelaten dan rij ik langs (uiteraard luid toeterend) en dan kunnen we weer verder
(op de foto klikken om te vergroten)
Als er nog vragen zijn hoor ik dat zondag wel.
01 jul 2014 10:46
barolo
3.2S
010
Gaan we de mooiste tunnel overslaan? De Thomassentunnel ook wel de Ferraritunnel genoemd.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
01 jul 2014 11:50
Reesmees
Ex 964 nu R107
010
Thomassen tunnel is idd een juweeltje als het om geluid gaat maar de opzet is om de rit zo'n uur te laten duren met een mix van diverse wegen en omgeving . Als we de Thomassen tunnel erbij doen komen we niet uit met een uur.
Ik was vergeten mijn nieuwe emailadres in mijn profiel te zetten, en heb dus het mailtje van de organisatie gemist. Maar goed, ik weet waar en hoe laat ik er moet zijn, dus tot zondag. Mocht er nog extra informatie in het mailtje staan, mijn nieuwe adres is ingevuld.
Wat een super overzicht Alfred! Thnx! De mail die ik bedoelde was inderdaad voor onze speciale gasten Jan zorgt steeds voor de info voor de rijders!
Bij heel slecht weer, zal de hele tocht helaas niet doorgaan. Checken jullie allemaal zondagochtend 10 uur nog even dit topic. Ik zie net dat de verwachting niet zo best is, dus ik ga nog even een zonnedans doen ;p
01 jul 2014 17:18
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968
Nederland
Stel het is slecht weer, is vertrekken vanaf hotel van der Valk dan een optie? Kan iedereen binnen verzamelen. Mss wel ff afstemmingen met het hotelmanagement
Ik heb SBS6 toch ook maar even gemaild, wellicht als vd Valk hoort dat er misschien televisie komt, meer kans dat we welkom zijn
01 jul 2014 19:02
Bob C4
964 C4 1991
Fiesta 2015
Drechtsteden
Stefanie,
Ik heb je een PB gestuurd, maar totaal onnodig, had even verder moeten lezen ... Hoef je dus niet op te reageren.
_________________________________________ Win on sunday, sell on monday.
01 jul 2014 21:07
stefanie.mila
Porsche Boxster 986
Nieuwerkerk aan den IJssel
Bob
Ik heb trouwens met Manuela (de moeder van Manfred Yannick) afgesproken dat bij de borrel bij hotel Nieuwerkerk na afloop, het eerste drankje en de eerste bitterballen op onze kosten zijn. Wat daarna nog genuttigd wordt, is op eigen kosten
01 jul 2014 23:41
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968
Nederland
Heb Marino en Brulaap gevraagd om te bevestigen of ze wel of niet komen! Hoop dat ze erbij zijn! Verder zijn er behoorlijk veel deelnemers dus we gaan ervan uit dan er verder geen afvallers zijn aan de Porsche kant, hopelijk ook niet als het weer minder is
Jammer Marino, volgend jaar weer? Leuk dat je erbij bent Robin G.
Ik ben net bij hotel Nieuwerkerk geweest en heb daar mijn verhaal gedaan. Helaas was het een dame Ik ben niet heel hoopvol maar ik hoor morgen meer.... Ze begon over een offerte maken en toen heb ik toch even aangegeven dat ik op zoek ben naar iets kosteloos , ben benieuwd..
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum