De laatste jaren ga ik met de trein naar mijn werk. Het eerste wat ik miste was de radio, maar met het internet in de trein en Spotify op mijn iphone is dat probleem opgelost. Nu kun je m.b.v. Spotify een zgn. ontdek functie gebruiken en allerlei leuke andere muziek ontdekken. Je komt dan ook wel eens een nummer tegen waarvan je denkt.....die heb ik lang niet gehoord! Zo ook deze week toen ik opnieuw het nummer Inheritance van Talk Talk tegenkwam. Nu ben ik 1/2 Canadees maar zelfs ik heb enorme moeite met het verstaan van die Mark Hollis. Nu vond ik het nummer al van en ongekende schoonheid, maar de tekst is misschien nog wel veel mooier ! (gegoogled op lyrics) Wat heeft deze man een enorme perceptie van de wereld gehad toen hij dit nummer schreef . Hoewel het nummer alweer meer dan 25 jaar oud is ......................helemaal top. Toen ik thuis kwam en er een of ander vaag gedreun uit de speakers van de stereo van mijn zoon op zijn kamer kwam dacht ik dan ook: Wat een muzikale armoede.
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
05 jul 2014 8:47
horn
PF #57
Re: Muzikale armoede
Dat dacht jouw vader ongetwijfeld ook toen jij destijds naar Talk Talk luisterde...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
05 jul 2014 8:49
thedutchguy
ex 993 Targa
Ik had geen stereo op mijn kamer
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
05 jul 2014 8:51
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Die muzikale armoede kenden we in die tijd ook al wel hoor.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum