Re: zolderrrrrrrrrrr met veel porsche`s
Die
f*cking brandweer"-commandant"
vloog verd*mme tegen mij uit omdat ik een brandblusser wou nemen. Want zelf waren ze eerst nergens te bespeuren
. I.p.v. dan een beetje dankbaar te zijn - en er dan evt. deftig op wijzend dat ik niet zelf zo'n brandblusser mocht bedienen.. alhoewel ik vind dat je op zo'n moment gewoon moet handelen i.p.v. af te wachten - begon hij mij nog een beetje uit te schelden. Er waren er nochtans genoeg die mijn mening deelden en die gast raar bekeken. Maar die pipo kom ik ooit nog wel tegen op het circuit van Zolder, reken maar
Jullie hebben mij tegen het einde van het eerste uur (namiddag) inderdaad ingehaald op de heuvel. Ik had mijn pinker ff naar rechts opgezet om daarna snel achter jullie te kunnen aanpikken. Maar dat ging toch niet echt zoals ik wenste
. Een oer-turbo 930 (weliswaar getuned) tegen een aangepaste 993 is toch geen gelijke strijd. Sturen is nl. heel hard en met die turbo is het altijd alles of niks. Ik mag heel blij zijn dat ik er toch redelijk snel mee ging en hem op de baan kon houden. De instructeur die 's morgens had meegereden had mij trouwens nog gezegd dat ik een bijzonder moeilijk bestuurbare wagen heb en als ik die op de baan kon houden ik met eender wat op 't circuit kan rijden. Mijn 15 jaren kart-ervaring (out-door) en de info die ik 's morgens van die instructeur had gekregen hebben daar in elk geval veel toe bijgedragen.