Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 11:47

Antwoord op onderwerp  [ 444 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Le Mans Classic 4-5-6 juli 2014 - Het Feest Is Geweest ! - 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
(ex) 911E 2.2 Targa - (ex) 997.1 4S Cabrio - (ex) 997.2 4S Cabrio - (ex) 991.1 4S Cabrio - nu 992 S Cabrio
Hertogenbosch
Bericht Re: Le Mans Classic 4-5-6 juli 2014 - Inschrijvingen Geslote
Peter en ik rijden om half negen weg vanaf A67 Tankstation Oeienbosch (na Eindhoven, richting Amtwerpen, en rijden over Rouen. Wie weet komen we elkaar nog ergens tegen.

03 jul 2014 21:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik heb dit draadje al een jaar niet meer gevolgd om in Le Mans te ontdekken dat dit jaar niet de NPC maar wel PF een en ander georganiseerd heeft :roll:
We zijn dus "tot onze verbazing" de PFers die ingeschreven hebben tegen het lijf gelopen op de Speed Chills camping en het was LEUK!
Belgie uit WK was een tegenvallertje, maar we zijn sportief en gaan nu voor "Olland" supporteren. Speed Chills had het overigens goed voor elkaar in de grote tent met een grote flatscreen en een beamer!
Overigens ter verontschuldiging dat ik hier zoooo weinig rondgehangen heb het laatste jaar: 1 huis verkocht (en van NL naar BE verhuisd), 1 huis bijna gebouwd en 1 huis nog in de verkoop....

Over Le Mans Classic wil ik kort en krachtig enkele ervaringen delen:
1) Speed Chills is prima, het blijft natuurlijk wel "kamperen".
2) Beleid van Le Mans Classic om op de tribunes te geraken begrijp ik niet (we konden de tribune bij de Dunlop band niet boeken en die zat nog niet voor 1/4 vol???!!!) en het is jammer dat Speed Chills maar 1 tribune kon aanbieden
3) Het was veel drukker dan de vorige 3 keren, ondanks de regen. Hun succes zou hun ondergang kunnen worden, zeker als ze het beleid ivm de tribunes niet veranderen.
4) Prijs/kwaliteit soms dubieus (eten, drinken etc)

Over 2 jaar gaan we waarschijnlijk weer, afhankelijk van het LMC beleid ivm de tribunes.

06 jul 2014 22:26
Profiel WWW
Moderator
PF # 136
He leuk, welkom terug Sjonnie!
Dat is toevallig, had het laatst in goed gezelschap over karten en toen kwamen jij en Bo nog ter sprake. Je ziet, je bent maar niet zo vergeten... :mrgreen:

07 jul 2014 10:23
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Carrera Ex 968
Dordrecht
Het was een fantastische trip. Johan bedankt voor alle organiserende activiteiten, het liep allemaal vlekkeloos. Het weekend vloog voorbij, teveel indrukken om op te noemen.

Mijn setje IG foto's voor een indruk: KLIK

AfbeeldingGood morning from Le Mans. by Jasper Maters, on Flickr

07 jul 2014 10:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Allen,

Ik wil hier graag Johann bedanken voor de organisatie van het LMC weekend voor de PF'ers.
Ik heb een super leuk lang weekend gehad:
- Super mooie auto's gezien zowel stilstaand als in de racing mode
- Goede camping,
- Mooie polo's (In samenwerking met Olaf)
- Goed eten en drinken
- Voetbal kunnen kijken

en, last but not least, een hoop gezelligheid van een 20 man (en 1 vrouw) waarvan de meeste elkaar nauwelijks kende.
Leuk dat ik jullie allemaal heb leren kennen en natuurlijk tot een volgend event.

Allemaal bedankt en nogmaals Johann super gedaan!! Great job!!

Gr, PeterH

Zeker voor herhaling vatbaar maar dan blijf ik ook een paar dagen langer :-)
Weet nu wat me te wachten staat.

07 jul 2014 14:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Het was een top weekend. De heen reis hebben we samen met Erik en Mick gereden door het Franse platteland, was een heerlijke rit. In de middag en avond nog genoten van de Franse keuken waardoor we misschien iet wat laat aankwamen in Le Mans, in het donker een tent opzetten bleek voor mij en Jeroen een iets te grote uitdaging. De volgende morgen hebben we het nog maar eens een keertje over gedaan. :mrgreen:

We vonden het erg gezellig op de Camping van Speed Hills, volgende keer willen we daar ook staan. We hadden daar super gezelschap, gekoeld bier, lekker eten, kan gewoon niet verkeerd gaan. Het weer in Le Mans liet ons soms wat in de steek maar ik heb het toch nog voor elkaar gekregen om met een rood verbrande kop thuis te komen :D

Wij willen Johan en de rest van het PF team danken voor het adopteren van twee verloren zonen die hun tent op de verkeerde camping hadden staan, wij hebben het bij jullie erg gezellig gehad.

Erik en Mick dank voor de rit door Frankrijk we vonden het geweldig. Terug was wat minder, al bij Le Mans begon het hard te regenen en de bui heeft ons gezelschap gehouden tot ik de wagen in de garage zette. De auto was van buiten en van binnen doorweekt, hij staat nog steeds met de deuren open en de bekleding er half uit te luchten in de garage. In België was het echt een wolkbreuk, het was stapvoets rijden met nul zicht, ik heb hem uiteindelijk bij een tankstation op de parkeerplaats gezet en hebben we het ergste even afgewacht.

Maar al met al was het een super weekend met super gezelschap, over twee jaar zijn we weer van de partij.

Groetjes,
Arnoud & Jeroen

07 jul 2014 21:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Hier nog meer berichten en vooral foto's en filmpjes: https://www.facebook.com/LeMansClassic?fref=photo

07 jul 2014 22:18
Profiel WWW
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Classic Le Mans 2014:

A day at the races 8)
Eat
Sleep
Repeat!

:drive: :drive: :drive:

Thanx Johann!
En alle anderen voor een super weekend!!!

07 jul 2014 22:35
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Ook vanuit hier: heren, het was gezellig - en meer dan leuk :thumleft:

Tot over 2 jaar :drive:

Onze foto's volgens (hopelijk) later :wink:

08 jul 2014 9:03
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Le Mans Classic 4-5-6 juli 2014 - Het Feest Is Geweest !
Ook ik vond het geweldig! Een weekend alleen maar ouwehoeren over auto's was precies wat ik nodig had :thumleft:

Volgende keer ga we met onze wagens op circuit en ik ga uitzoeken hoe we toegang krijgen tot alle tribunes. Zet alvast maar 50 euro per maand opzij voor de volgende editie.

08 jul 2014 11:40
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ik ben bang dat een aantal zaken (rijden op circuit, sommige tribunes) alleen toegankelijk zijn voor officiele autoclubs :(

08 jul 2014 11:43
Profiel WWW
Forum Admin
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Zou inderdaad kunnen, maar waar een wil is, is een weg :wink:

08 jul 2014 12:20
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Johannvb schreef:

Ja dat is zo....meestal....
Wij hebben geprobeerd via de officiele site van LMC om een kaartje te bemachtigen voor de tribune bij de Dunlop brug maar dat lukte niet wegens "gereserveerd".
Uiteindelijk bleek die (en ook vele andere tribunes) maar voor ongeveer 20% gevuld te zijn! Wat dat betreft heeft men ons behoorlijk in de kou/regen laten staan net zoals 10.000 en andere fans.
Als officiele autoclub (zeker de NPC) mag je ook binnen het circuit parkeren, en heb je toegang tot de Porsche Lounge tent vanwaar je alle auto's die zich klaarmaken om het circuit op te gaan vanuit je stoel kan zien voorbijrijden op enkele meters afstand.
Heel jammer dat de NPC dit niet meer wil organiseren, een reden waarom ik mijn NPC lidmaatschap overigens destijds opgezegd heb.

08 jul 2014 12:35
Profiel WWW
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Johannvb schreef:

Dat vind ik nou ook!

We laten ons toch niet zo gemakkelijk wegzetten?

08 jul 2014 12:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik heb geboekt bij Tickets-2-U, en daar kon ik ook gewoon vrij rijden, tribune en parkeerplek binnen het circuit boeken.
Dunlop tribune T5: 60 pond
Infield Parking (Classic Cars Only): 25 pond

Vrij rijden weet ik het bedrag niet meer van, maar het is wel gewoon te boeken.

Wat er gebeurd is dat Britse organisaties alle kaarten opkopen en dan kan je deze voor een meerprijs bij hun bestellen.... Ik vind het jammer dat de LMC organisatie dit doet, het maakt het onmogelijk om dus zelf via hun te boeken.

Laatst bijgewerkt door Arnoud912 op 08 jul 2014 13:29, in totaal 1 keer bewerkt.

08 jul 2014 13:00
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Johannvb schreef:
maar waar een wil is, is een weg :wink:

ja dat kan, maar ZOO moet het niet :)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Mp1lF0bmBCw

08 jul 2014 13:02
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Carrera Ex 968
Dordrecht
Dit was zo gaaf: op de terugweg van Le Mans in je Porsche drie Ford GT's tegenkomen om even de Mulsanne Straight mee na te spelen.
AfbeeldingChasing a brace of #Ford GT's in my #porsche on the drive home from #lemans . Incredible. #lemansclassic by Jasper Maters, on Flickr

08 jul 2014 17:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Arnoud912 schreef:
Ik heb geboekt bij Tickets-2-U, en daar kon ik ook gewoon vrij rijden, tribune en parkeerplek binnen het circuit boeken.
Dunlop tribune T5: 60 pond
Infield Parking (Classic Cars Only): 25 pond
Vrij rijden weet ik het bedrag niet meer van, maar het is wel gewoon te boeken.
Wat er gebeurd is dat Britse organisaties alle kaarten opkopen en dan kan je deze voor een meerprijs bij hun bestellen.... Ik vind het jammer dat de LMC organisatie dit doet, het maakt het onmogelijk om dus zelf via hun te boeken.

Ik begin het te begrijpen....Ik hoop dat die Britse organisaties hier flink hun broek aan gescheurd hebben. Het lijkt me beter dat die T5 voor 100% vol zit aan een prijs van 20 pond, dan voor 20% vol aan een prijs van 60 pond. Het rijden in colonne achter een pacecar zou ongeveer 150 euro voor 2 rondjes kosten :roll: , ze doen maar...
Als ik vergelijk met de vorige 3 keren is het opvallend dat alles (veel) duurder geworden is en toch veel drukker.
Er wordt ook meer gehamerd op het kledingadvies.
Ik ben nooit op Goodwood geweest maar ik vermoed dat de Fransen (of zijn het ondertussen de Engelsen?) e.e.a. van daar willen overnemen.
De vorige 3 keren waren we (Bo en ik) razendenthousiast over LMC, nu is het toch iets minder.
En zonder tribunekaarten gaan we in geen geval nog terug.

08 jul 2014 18:59
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Arnoud912 schreef:

Tsja, Arnoud, maar dat is tegenwoording schering en inslag; ik zat wel eens met de muis bij de ticketverkoop site voor een concert, helemaal klaar, dan klikkerdeklikkerdeklikklikkerdeklikkerdeklik en na 10 muniten de melding "Concert SOld Out" :bang:
Gewoon die tussenhandel die in één, twee halen wordt toegestaan om de hele handel op te kopen, BE-LACHE-LIJK. Wat een wereld....

Anyway, ik bedoel 'donc': Le Mans Classic was voor mij een weekend on niet te vergeten. Geen auto's kijken, maar gewoon kunst. Met alles wat er omheen gebeurt.
Kamperen tussen de sportwagens, al die heerlijke duffe koppen bij het opstaan, met al dat V6-V8-V10-Flat6-Flat8-Flat12 gebrom om je heen. Prachtig.

De ritten heen en terug ga ik in het vervolg hetzelfde doen, via de RN's. Veel leuker sturen, je ziet veel meer van Frankrijk (ook eens wat van het Noorden) en het is nog goedkoper ook..!

:thumleft: Seeya!

11 jul 2014 14:14
Profiel Twitter 
Antwoord op onderwerp   [ 444 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18