Nog lekker even nagenieten van het afgelopen weekend in Stuttgart. Wat was het weer een zalige Roof Party op het dak van het Porsche Museum. Het was samen genieten met een gezellige groep. Lekker gas geven op de Autobahn en wat blijft Duitsland toch een autoland. Ongelofelijk wat je daar allemaal bij elkaar ziet.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
16 jul 2014 17:39
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Re: Feestje in Stuttgart : de foto's !
Probleem is dat ik het niet zie zitten om met mijn grote camera op dat feest rond te lopen. Ik heb er wel, maar van gsm kwaliteit en sommige niet voor publicatie vatbaar hahaha.
Was je er ook nog tijdens finale WK, zo ja, dan zal het zeker een feest zijn geweest.....
16 jul 2014 18:29
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Thema was vernaggelde P's deze keer (lees Gemballa)? Die blauw-witte Pana, dat is toch treurig? En die KJN... Nou ja, ieder sjaak en zo.
Dacht trouwens dat het de RUF Top-party was
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
16 jul 2014 18:41
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Voor alles is een markt. Die KJN kost 300k bovenop de nieuwprijs. Grotendeels in Carbon. Gaat naar Dubai. Panamera, is promowagen van Gemballa, is maar een folie. Toch zijn ze al discreter dan vroeger. Was de moeite om eens te bezoeken.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum