Auteur |
Bericht |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Re: 997 Afsluitbare drinkbekers die passen in de cupholders?
Ik houd m'n stuur ermee vast
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
23 jul 2014 15:31 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Zat jij laatst niet tegen een paal...?
|
23 jul 2014 16:03 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
|
23 jul 2014 20:42 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
Heeft TS eindelijk een mooie gevonden (voor € XX,XX !) zou het wel grappig zijn als ze niet passen in de cupholders overigens zijn die cupholders best handig als je een kilometer of 500 open rijdend, in de verzengende hitte aflegt om de veerboot in Oslo te halen om je waterflesjes in te stallen (vervolgens ligt daarna de auto bezaaid met lege flesjes maar goed ).
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
24 jul 2014 0:29 |
|
|
Targa Floriaan
|
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
24 jul 2014 8:35 |
|
|
RetroMan
997 4S
ex Boxster 3.2 S
|
[quote=http://www.porschecentrumamsterdam.nl/shop/lifestyle/outdoor/page,3/ kun je ook gewoon bestellen [/quote] Niet helemaal 'gewoon' (want uitlopend artikel) maar inmiddels wel 2 stuks besteld en onderweg naar mij! Dank aan jou en aan 'Subdriver' voor de bruikbare tip. Fijn om te zien dat enkele berichten op dit forum toch nog deugdelijke info bevatten. Van de 30 berichten in dit topic waren er 19 irrelevant. Wellicht goedbedoeld "leuk" maar in die goede bedoeling slaagt niet iedereen altijd. Het zou zomaar kunnen dat zo'n "leuk" bericht bij de ontvanger anders overkomt. Tot daar aan toe. Maar wat ik écht niet snap is dat iemand, nog nét niet er direct toe aangezet, reageert met "moet dat nou". Alsof een onderwerp eerst door diens ballotage moet. Als dat wenselijk is, regel dat dan in het forumregelement maar ga geen topics zitten vervuilen met wannabe moderator opmerkingen. Ik ga zodadelijk m'n kap insmeren met groene zeep zodat ik m'n 997 MKII met het bekende plofmotorprobleem weg kan brengen zonder nat te worden. Salut.
|
24 jul 2014 17:15 |
|
|
bully
|
Een echte retroman Heb je al een autosuck?
|
24 jul 2014 17:27 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Paar weken geleden een kilometer of 800 open rijdenend, in de verzengende hitte afgelegd naar LeMans. Zonder bekerhouders (laat staan afsluitbare bekers die daar in zouden passen) 't is een wonder dat ik er ooit ben aangekomen Vergeten je aanstelleritis pilletjes te nemen vanmorgen?
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
24 jul 2014 17:41 |
|
|
RetroMan
997 4S
ex Boxster 3.2 S
|
En natuurlijk nog een persoonlijke noot toevoegen. Want stel je voor dat we dat zouden vergeten!
|
24 jul 2014 17:56 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Zie je wel, toch je pilletjes vergeten... Na het eten gewoon een dubbele dosis nemen, komt het vanzelf weer goed
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
24 jul 2014 18:23 |
|
|
RetroMan
997 4S
ex Boxster 3.2 S
|
mod by horn - als je reageert op de laatste post hoef je niet te quoten. Dat begrijpen we dan wel Het enige dat ik vergeten ben is om nog een afzeiktip te geven. Thans is namelijk nog vergeten om de tipgevers die wél een nuttige bijdrage leverden, maar dat deden door de naam van een potentiële leverancier te noemen, er van te betichten dat ze 'aandelen ofzo in dat bedrijf hebben'. Gelukkig praten échte Porsche mensen niet over geld, dus als datzelfde geldt voor waardepapieren zit dat snor. Hoeveel onzin moet je eigenlijk spuien om super-status te krijgen?
|
24 jul 2014 18:54 |
|
|
RGJC4
Huidig: 997.1 C4S Daarvoor: 993 Carrera, 968, 944 Turbo S, 944.
|
Tja op een auto forum vragen waar je afsluitbare bekers kunt vinden....dan kun je er vergif op innemen dat dit soort reacties gaan komen.
_________________________________________ 993 Carrera. Gone but not forgotten: 964 C4, 968 Cabriolet, 944 Turbo S (silberrosa), 944 II
|
24 jul 2014 19:58 |
|
|
Targa Floriaan
|
Er is wel een verschil tussen een (goedbedoelde) flauwe opmerking en bewust provoceren. Dat laatste is toch niet nodig? Als je een topic niets vindt, reageer er dan niet op...
|
24 jul 2014 20:16 |
|
|
RetroMan
997 4S
ex Boxster 3.2 S
|
Kennelijk moet je op het Porscheforum rekening houden met zulke maffe reacties als je een vraag stelt over de beschikbaarheid van een officieel Porsche artikel. Heb je op dit 'autoforum' het "Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic" wel eens bekeken? Daar is dan genoeg kanonnenvlees nietwaar?
|
24 jul 2014 20:22 |
|
|
horn
PF #57
|
Tja. Je kunt in je eentje proberen de 'forumsfeer en -mores' die door de forumbezoekers samen wordt gemaakt, te veranderen. Je kan je eraan ergeren. Prima. Je kan er wat van zeggen. Prima. Velen zullen het met je eens zijn. De meeste zullen dat niet zeggen. Maar het is hier net een mini maatschappij. Als je een vraag stelt, krijg je antwoorden. En flauwe opmerkingen. Zolang het niet grof of beledigend wordt, zullen wij niet snel wat doen. Sterker nog, velen hier vinden dat ik zelf te beledigend ben naar anderen. Oeps. Ik kreeg vandaag in een leesboek porsche clubje op mijn kloten dat ik het lef had om van iemand zijn nieuwe Magnus Walker velgen te zeggen dat het zijn auto was en als hij ze mooi vond dat ik daar blij mee was. Maar dat die velgen niet mijn smaak waren. "Als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan niks". Ja houdoe. Dan moet je maar geen foto van je nieuwe velgen op een openbaar medium plaatsen. Dan vraag je er om dat ook mensen die het niet met je eens zijn gaan reageren. Prima dat jij je vraag over afsluitbare drinkbekers hier plaatst. Als ik de behoefte aan afsluitbare drinkbekers had ik ging ik 10 minuten googlen en kocht ik er 2. Maar jij besluit op een openbaar forum die vraag te stellen. Met het risico dat je dergelijke reacties krijgt. Kinderachtig wellicht, in jouw ogen. Grappig wellicht, in andermans ogen. Ik vind het geen drama.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 jul 2014 20:33 |
|
|
horn
PF #57
|
Als je dat had willen weten had je je vraag anders moeten stellen: Weet iemand waar je deze Porsche Design afsluitbare drinkbeker nog kan krijgen? Ik denk dat je dan hele andere antwoorden had gehad Sterker nog, als je zelf had googlet op ' porsche design coffee mug' krijg je deze (die na 15 posts van Subdiver kreeg getipt) 20 keer in beeld.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 jul 2014 20:36 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Deze forum is heel eenvoudig in zijn werking. Als je een 911 rijdt met luchtkoeling ben je de man. Heb je waterkoeling word je in de maling genomen, je hebt tenslotte geen Porschehart als je geen luchtkoeler hebt. Alles wat een waterkoeler heeft die niet te vinden is op een luchtkoeler is voor watjes. Heel overzichtelijk Aan deze vooroordelen gaan je niets doen. Ook niet vergeten dat je toch via dit forum de juiste bekers hebben gevonden. Ik vond dit topic sowieso leuk om te volgen. Daarvoor dank
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
24 jul 2014 20:42 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik ken mensen die er zo wanhopig van worden dat ze zelfs aanbieden hun bijna nieuwe waterkoker om niet om te ruilen tegen een luchtgebakkie
|
24 jul 2014 20:43 |
|
|
Johann
|
ik wil geen watje meer zijn
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
24 jul 2014 20:46 |
|
|
horn
PF #57
|
Ben trots op je! "Beter ten hele gekeerd dan ten halve gedwaald..."
|
24 jul 2014 20:49 |
|
|
RetroMan
997 4S
ex Boxster 3.2 S
|
Het punt is dan ook dat ik niet zit te wachten op een mening over een vraag. Als de kwaliteit van de antwoorden op dit forum nu altijd zo ongelofelijk hoog lag dat een 'domme' vraag overbodig is kan ik me daar nog iets bij voorstellen, maar zo lang we cabriodaken van XXXk kostende auto's (een échte P man praat hier niet over geld) met vermeende plofmotoren in willen smeren met groene zeep is dat hier bepaald nog niet aan de orde. Als de vraag niet goed is moet je dié wegmodereren. Niet je forum laten vervuilen door een kettingreactie aan domme antwoorden. Daar heeft niemand wat aan. Zo lang dat niet wordt aangepast zal ik me de komende tijd eens flink uitleven hier en daar, te beginnen bij 'wat kocht jij'. Eens zien of ik daarmee ook superjunkie kan worden!
|
24 jul 2014 21:16 |
|
|
RetroMan
997 4S
ex Boxster 3.2 S
|
Eigenlijk zeg je: Als je niet een schitterend mooie, bloedsnelle moderne Porsche bezit en het moet doen met een oud vierdehands 'gerestaureerd' (Alebastine.com) barrel, mag je je frustraties uitleven op degenen die wél zoiets voor de deur hebben staan. Da's in ieder geval inderdaad een duidelijke regel. Ik snap dat je dan ook het luxeprobleem van de drinkbekers niet herkent. In de tijd dat ze die ouwe troep in elkaar popnagelden waren er nog geen warme dranken.
|
24 jul 2014 21:19 |
|
|
Johann
|
Het is je misschien niet opgevallen, maar ik heb ook een 997 Het ouwehoeren maakt deze forum leuk. Zelf vind ik de forumchagrijnen ook best grappig. een forum met alleen maar serieuze antwoorden op je vragen is zoooooo saai. Neem het niet persoonlijk en just go with the flow. Gelukkig heb je geen kappersauto
|
24 jul 2014 21:34 |
|
|
horn
PF #57
|
je zou hier lang genoeg moeten komen om inmiddels te begrijpen hoe het hier toe gaat. Je vraag is niet fout. Je krijgt nl het antwoord dat je zoekt. Jij gaat vervolgens lopen zeuren over lollig bedoelde antwoorden in je topic. Lollig bedoelde antwoorden modereer ik niet weg. Daar moet je maar aan wennen. Je mag prima zeggen dat je dat niet leuk vindt. Vervolgens probeer ik je dat uit te leggen. Ik modereer weg als er zaken kwetsend zijn of te grof of over de schreef gaan. Naar mijn normen en waarden en de afspraken die we als forumteam gemaakt hebben. Ik ga geen tere zieltjes beschermen die zich beledigd voelen omdat ze flauwe opmerkingen krijgen op een vraag wat voor afsluitbare bekers er in de cupholder van een 997 passen. Kom op zeg. En je gaat je maar lekker uitleven. Ga je over de schreef, krijg je een waarschuwing. Doe je het weer, blokkeer ik je account. Dus zolang je je gedraagt, niks aan het handje. Succes en probeer wat eelt op je ziel te kweken. Maakt het leven een stuk makkelijker. Oja, en niet te denigrerend doen over mensen die jaren sparen om vierdehands Porsche te kunnen kopen. Dit is nou net een forum waar je niet gaver bent als je auto nieuwer is.
|
24 jul 2014 21:41 |
|
|
horn
PF #57
|
And by the way, groene zeep opgelost in lauwwarm water werkt prima om je cabriodak te onderhouden.
|
24 jul 2014 21:43 |
|
|