je zou hier lang genoeg moeten komen om inmiddels te begrijpen hoe het hier toe gaat. Je vraag is niet fout. Je krijgt nl het antwoord dat je zoekt. Jij gaat vervolgens lopen zeuren over lollig bedoelde antwoorden in je topic. Lollig bedoelde antwoorden modereer ik niet weg. Daar moet je maar aan wennen. Je mag prima zeggen dat je dat niet leuk vindt. Vervolgens probeer ik je dat uit te leggen.
Ik modereer weg als er zaken kwetsend zijn of te grof of over de schreef gaan. Naar mijn normen en waarden en de afspraken die we als forumteam gemaakt hebben. Ik ga geen tere zieltjes beschermen die zich beledigd voelen omdat ze flauwe opmerkingen krijgen op een vraag wat voor afsluitbare bekers er in de cupholder van een 997 passen. Kom op zeg.
En je gaat je maar lekker uitleven. Ga je over de schreef, krijg je een waarschuwing. Doe je het weer, blokkeer ik je account. Dus zolang je je gedraagt, niks aan het handje. Succes en probeer wat eelt op je ziel te kweken. Maakt het leven een stuk makkelijker. Oja, en niet te denigrerend doen over mensen die jaren sparen om vierdehands Porsche te kunnen kopen. Dit is nou net een forum waar je niet gaver bent als je auto nieuwer is.