Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:36

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Porsche 996 Turbo voor nog geen 30K 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
Bericht Re: Porsche 996 Turbo voor nog geen 30K
"een oplossing voor de BPM" = ik neem een deel van die kosten op mij in de vorm van extra korting ;)

Historie ... nog niet achterna gegaan, en heel eerlijk, mezelf boeit het ook helemaal niet zo. Zolang de wagen tip-top onderhouden is (wat je wel duidelijk kan zien aan bepaalde details) dan maakt zo'n stempeltje in een boek voor mij niet zoveel uit. (Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk. Liever een goed onderhouden exemplaar zonder stempeltjes, dan een exemplaar met veel stempels waar van alles aan scheelt)
Want een stempel zegt heus niet alles (als ik elk jaar gewoon de olie ververs heb ik ook elk jaar een stempel, maar of de wagen dan goed onderhouden is ....)

De km-stand daarentegen heb ik wel 100% betrouwbaar op papier, dus daar is geen twijfel over. De km-stand is correct.

De eerste eigenaar ging bij Porsche Centra 200-2003 (daarvan zijn er stempels)
De tweede eigenaar ging bij een onafhankelijke garage 2004-2011 (dus als ik die kan achterhalen is er een heel gat opgevuld)
De derde eigenaar is een liefhebber die bijna alles aan zijn wagens zelf deed 2011-2013 (of beter liet doen door een vriend :) dus dat is al hopeloos)
De vierde eigenaar ben ik :)

25 jul 2014 18:48
Profiel
PorscheForum Rookie
duidelijk, bedankt.

25 jul 2014 22:52
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Heb je de TVR gedumpt, Graaf :?: :wink:

25 jul 2014 23:41
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
Wat ik me afvraag, er zijn er hier op het forum toch nog die vinden dat Porsche een wagen is met een motor zoals een ander? (Krukas, drijfstang, zuiger met wat ringen die op en neer gaat in een cilinder en wat kleppen :) )

En waarvan het onderhoud niet veel moeilijker is dan bij de gemiddelde VW.

Ik lees ook regelmatig dat ze de moeilijkste klussen zelf uitvoeren, maar wat met het onderhoudsboekje? Hoe lossen deze members dit op?

Ik zie er zelf ook totaal geen probleem in om onderhoud zelf te doen, dan weet ik dat het ook echt goed gedaan is (heb verhalen genoeg (wel ander merk) waar ik veel betaal, voor iets wat maar half gedaan is. En waarbij de garage dan pech heeft dat ik zelf iets van wagens ken. )

26 jul 2014 8:46
Profiel
PorscheForum Rookie
he Olaf ! nee hoor de TVR heeft zichzelf verkocht :D
Heb nog wel een tracktoy en ga eens voorzichtig weer iets zoeken voor erbij

26 jul 2014 21:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Lochristi, België
Deze is verkocht!

Mag een slotje op.

29 jul 2014 8:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Gefeliciteerd. :thumleft:

29 jul 2014 8:23
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2