Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
 Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Goedenacht maukers, Heb nog een foto van mijn vorige poedel gevonden, die was zo fel 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 jul 2014 0:15 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Na een aantal jaren gaan honden steeds meer op hun baasje lijken 
|
30 jul 2014 7:40 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
....en daar moet ik dan naar kijken zo vroeg in de morgen....
Moghu,
Hier een bescheiden feestdag voor de jongeman in huis. Iedereen is met vakantie, maar we vieren het toch maar. Normaal zijn we zelf ook weg, dus nu had hij maar 1 wens: een verjaardagstaart. Nou, dat is niet zo moeilijk om te realiseren.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
30 jul 2014 7:42 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Precies. Naar de taartenwinkel, aanwijzen, pinpas trekken en meenemen, of bedoelde je dat niet? Gefeliciteerd trouwens!
|
30 jul 2014 7:54 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Heb 'm besteld, met al zijn voor mij bekende wensen als het om taart gaat. Dus ben benieuwd hoe het geheel er uit zal zien, als we hem gaan halen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
30 jul 2014 8:18 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Sigrid van harte met je kleine Lucas Maak er een mooie dag van, het weer werkt mee Ga zo de poedel maar even uitlaten Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 jul 2014 8:25 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Hoi Lucas (en Sigrid en Willem natuurlijk), van Harte gefeliciteerd! Was de taart OK? 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
30 jul 2014 19:10 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Van harte, Lucas 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
30 jul 2014 19:24 |
|
 |
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
Van harte Lucas! Wellicht tot de volgende keer in Huizen (als jullie dan niet op vakantie zijn) 
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
30 jul 2014 23:13 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
 Meneertje was tevreden. Dank voor de felicitaties, ik zal het doorgeven! @Michiel...is er een datum geprikt dan? Of hebben we een stiekeme BBQ bij Rob?
|
31 jul 2014 0:12 |
|
 |
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
Standaard de 3e vrijdag toch? Ik denk ik gooi hem er een keertje vroeg in. Zal het daarvoor bestemde topic wellicht ook vast opstarten  (Maar een BBQ lijkt mij ook wel een prima idee maar dat initieer ik niet....)
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
31 jul 2014 0:27 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Volgens mij is die standaard de laatste tijd wat korter gezaagd en staat ie niet meer zo stevig. Ik heb althans niets voor bij zien komen of jullie hebben in het geniep mij langs de kant gezet. Derde vrijdag zijn we in augustus niet aanwezig........4de ook niet.
Ik wil best met mister BBQ iets op poten zetten als daar animo voor is binnen het clubje. Wordt dan wel wat later dan vorig jaar. Want augustus ga ik zelf niet redden.
Gooi het draadje maar omhoog en wellicht lees ik het nog voordat we vertrekken.
|
31 jul 2014 0:33 |
|
 |
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Mooie taart! Nog gefeliciteerd met zoonlief z'n verjaardag Huizen of een BBQ lijk me leuk, ik probeer er weer bij te zijn.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
31 jul 2014 9:32 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
BBQ gaat het momenteel niet worden, want de regelaar als het gaat om de aangename versnaperingen is op vakantie. Ook wij vertrekken, dus op een vrijdag in september kan ik weer verschijnen. Hier moeten jullie het de komende weken mee doen. 
|
02 aug 2014 22:31 |
|
 |
Michiel911
|
Hele fijne vakantie Sigrid ( en Willem en Lucas uiteraard  ) Zijn de vakantieplannen al een beetje duidelijk waar jullie heen gaan? Geniet er in ieder geval van!
|
03 aug 2014 0:31 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
We rijden zo meteen richting Denemarken. Echter, de rest is nog onder zeil, dus ik wacht maar even. 
|
03 aug 2014 6:48 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Goede reis! Ook naar Legoland? Kan Lucas daar z'n rijbewijs halen 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
03 aug 2014 8:24 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Heeft ie al...van Legoland. Een jaar of 4 geleden denk ik. Ik hoop het over te kunnen slaan en anders gaan de heren maar samen.
W.b. lengte is hij me bijna voorbij, dus past waarschijnlijk ook niet meer in die kleine autootjes.
|
03 aug 2014 8:27 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Vandaag aangekomen inde Eifel, met typisch Eifel-weer Morgen hopelijk beter. Mooi, gloednieuw Landal park. Misschien nog naar de Ring deze week, fast lap neerzetten met de SuperB 
|
04 aug 2014 18:02 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Avond maukers, Vandaag aan het shoppen geweest met de familie in Keulen, net terug in het Hotel Het is geen plaag met de 335 over de bahn te gaan, wat een power De credit card is weer goed gebruikt door dochter lief Maar goed daar hebben we het al eerder over gehad, rollen met die hap Mauk ze
|
04 aug 2014 20:55 |
|
 |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
Hopla, juist een Diablo gekocht ...
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
05 aug 2014 15:29 |
|
 |
Targa Floriaan
|
|
05 aug 2014 15:50 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Eentje met wat werk neem ik aan? 
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
05 aug 2014 16:03 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Ik hoop niet zo veel werk, Lijkt mij dat een gebruikt neusje ook niet zo maar een koopje is
_________________________________________ remmen is angst
|
05 aug 2014 16:19 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
|
05 aug 2014 16:20 |
|