Richard, cilinderwand is uiteindelijk uitgelopen op dure reparatie. Kapotte 6e cilinderwand door constructiefout bij dit motortype. Door oververhitting van koelvloeistof. Porsche is redelijk coulant geweest maar erkent de productiefout niet. Schade na veel brieven, mailen en dreigen ruim 7k.
Ik heb dit probleem ook achter de rug en bij Hartech (Engeland)laten modificeren. Reparatie bij Porsche betekent vervanging van cilinders met opnieuw de kans op het probleem, want modificaties zijn door Porsche zelf nooit toegepast!! Wat dat betreft Porsche sucks!!!
Léon
_________________________________________ De 996 leerde ons een les. De 997 leert ons het échte leven. (hoe je ineens heel véél geld moet uitgeven)!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum