Auteur |
Bericht |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
 Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Nee, echte, zonder schade ... 'K ben ( voorlopig ) tevreden , Maar wie weet wat de toekomst brengt, Misschien terug een 914 ???
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
05 aug 2014 17:19 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
FOTO'S NU!!!!!!!!!!!!! 
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
05 aug 2014 17:34 |
|
 |
ironpatje
|
Maarten, je hebt een PB ivm de foto's..... (ik heb een klein probleempje met het doorsturen van foto's.....)
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
05 aug 2014 18:18 |
|
 |
Maarten
|
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
05 aug 2014 20:07 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Die heb ik ook -in 1:18-  gaaf hoor. 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
05 aug 2014 20:14 |
|
 |
horn
PF #57
|
Koel ding man. Zie ik liever dan zo'n ligfiets 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 aug 2014 22:19 |
|
 |
bully
|
Mooie bak ironpatje. Alweer aan de vrouw?
|
05 aug 2014 23:13 |
|
 |
Maarten
|
If not dan is dat zo gefixt met zo'n auto 
|
05 aug 2014 23:14 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
Dan heb jij niet opgelet Maarten.... Dan heb je met een hond meer succes! http://youtu.be/UcvHSmF28qc
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
06 aug 2014 0:42 |
|
 |
ironpatje
|
Aan DE vrouw nog niet nee, maar wel aan de vrouwen, ... 
|
06 aug 2014 9:40 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Zeer mooie auto!  Van harte gefeliciteerd.
|
06 aug 2014 11:28 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Kannie wachten om hem irl te zien Dan heb je ballen om zo'n tuut te kopen Was nog even in de Classic Remise in Dusseldorf, wat een fraaie auto's staan er Maar was nog trotser op mijn vrouw die na vele jaren weer mee ging, dat is een doorzetter ten top 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
06 aug 2014 12:09 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goed nieuws!
|
06 aug 2014 12:45 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Is hier 'op t Kaamp' vandaag American night. Wordt ook wijn uit de VS verkocht: Panamera wijn  met een plaatje van een beer erop. Iemand interesse?  Edit: heb inmiddels t wijntopic weer gevonden en de Panamera daar geparkeerd. @Hans (en Saskia): 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
Laatst bijgewerkt door Targa Floriaan op 10 aug 2014 21:02, in totaal 1 keer bewerkt.
|
09 aug 2014 18:30 |
|
 |
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
@molen : das heel goed nieuws man!
|
09 aug 2014 20:01 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Gisteren rondleiding in een oude waterkrachtcentrale, mooi Jugendstil-gebouw uit 1905. Binnen had een medewerker z'n 944 geparkeerd. Max had daar iets meer interesse voor  Zal nog wel een plaatje posten als ik weer thuis ben.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
10 aug 2014 21:05 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
Mõgguh, wát een klappers vannacht, straks de boot weer uithozen, anders gaat ie onder... Geen foto van lekker ontbijtje, want het is slechts een bak yoghurt met paardenvoer....Totmbo heeft allemaal zakken met paardenvoer in huis gehaald, is gezond zegt men..... Hiehaw!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
13 aug 2014 8:49 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Was vroeg op, kan gebeuren. Ben al flink aan het opruimen, strax komen de meiden het huis weer doorwerken heerlijk alles weer schoon Eerst maar wat boodschappen doen en dan de 911 er maar uithalen, zal ff op cpz kijken of er nog wat te doen is en een vissie op de boulevard nemen, kan slechter Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
14 aug 2014 7:57 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
 Onderhoud vandaag, morgen en verder wel leuk DNRT Dan maar een ontbijtje Doe ze
|
14 aug 2014 8:01 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Goedemorgen, bedankt voor de koffie. Zit weer eens bij de dealer, om (hopelijk) de laatste storingen uit de SuperB te laten halen. Heb hier inmiddels een vaste parkeerplaats, koffie staat in de goede sterkte klaar  Straks thuis maar eens verder opruimen thuis, gisteravond op de vliering begonnen: top down benadering. Zal wel wat zooi weggaan, hoop ik.
|
14 aug 2014 9:10 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Zit Floriaan thuis of bij de dealer Iemand nog een lekker bakkie gezet This hier wat bewolkt en druilerig en al met Sjors uit geweest. Had wat koekjes in mijn jas gelaten en zijn mand staat onder de jassen, heeft hij op mijn mooie Gaastra jack zitten kauwen en een gat er in Mauk ze
|
16 aug 2014 9:17 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Garage komt langzaam vol, speeltje van onze zoon staat ook al binnen 
|
16 aug 2014 9:23 |
|
 |
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Pas op, garage heb 'zo' vol.....  Ziet er overigens super uit voor de auto's.
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
16 aug 2014 9:57 |
|
 |
Targa Floriaan
|
@ Hans: vandaag thuis  , verder met opruimen. Voor de 2 smurfen is dat niet erg makkeijk merken we. En natuurlijk zijn we net dat ene zakje met schroeven kwijt die nodig zijn om de hoogslaper van Bas op poten te zetten  Zit mogelijk (en hopelijk) in 1 van de dozen in de garage. Om daar bij te kunnen moet er eerst nog zooi weg, maar kan nergens naartoe, want bed staat nog niet omhoog Morgen mag ik 'gelukkig' weer aan het werk, totmbo met kids midweek naar haar zus. Ff rust in de tent voor ons allebei
|
17 aug 2014 14:46 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morgen / middag maukers, Joh wat is het stil in ons café, iedereen op vakantie Floriaan aan het verbouwen Bijgaand een plaatje van een paar weken terug, opa en oma met de kleinkids in Keulen aan een ijsje 
|
20 aug 2014 11:56 |
|
|