Re: "period correct" radio-cd speler voor 964 (met inbouw)
Voila, hij staat er in.
Werkje van niks, vooral omdat de originele stekkers er nog mooi op zaten en ook omdat de stekkers op de Krämer gewoon domweg compatibel zijn :first:
Eén van de redenen waarom ik deze wou was de USB-aansluiting. Toen ik die zag dacht ik direct dat dat wel handig zou zijn om de Coyote op aan te sluiten.
Kabeltje beetje weggefoefeld zodat (indien nodig) het makkelijk weer kan verwijderd worden en de Coyote zelf klemt perfect tussen de half geopende asbak en de rest van het dashboard. Weer een probleem minder. Wat ik nu wel niet geprobeerd heb is of de Coyote zelf in de asbak past, dan is die ook snel weggelegd
, anyway, het kabeltje alleen past er wél in en als de Coyote om één of andere reden verwijderd is zit het kabeltje ook direct verstopt.
Handschoenkastje verwijderd om de GPS-ontvanger te kunnen plaatsen (net boven het handschoenkastje zit een stuk metaal waar hij -voorzien van een magnetische strip- moeiteloos op vastklikt). Dat handschoenkastje zelf
, dat moet je in je handen gehad hebben om het te geloven, net als de manier waarop het gemonteerd is.
Verder voelt de radio (en bediening) heel intuïtief aan. Alles werkt zoals je het verwacht, alles staat waar je het verwacht. Mijn GSM koppelde moeiteloos via bluetooth. Te tam om het boekje open te doen zijnde had ik het pairpaswoord al veranderd ipv gewoon op te zoeken wat het pairpaswoord was
De radio zelf is dus -zoals zijn aankoop- een groot succes en is alles waar ik stilletjes op gehoopt had. De GPS kaarten komen voorgeïnstalleerd op een SD kaart zodat er nog een SD slot openblijft om muziek te pompen. De kaarten zelf zouden tenminste van eind 2013 zijn, wat je bij een Becker uit 2002 niet zal hebben.
Ook qua uitzicht vind ik 'm er wel bij passen. Frontje zit iets meer naar buiten tov een normale radio maar dat stoort (mij althans) totaal niet. Als de GPS op staat is 't een kleurrijke bedoening, maar voor al de rest is de radio/scherm eerder low profile, ideaal voor een oud hok als de 964
Conclusie = me happy
Vééél liever dit dan een periode correct cassettespelertje dat dikwijls ook al verhandeld wordt voor 2 à 300 Euro, gratis krassen en andere beschadigingen inbegrepen.
(Heel deze post gecopieerd van op pf.be, niet omdat ik aandelen heb van Krämer, wel om andere opties aan te geven
)