Nieuw lid en op zoek... Naar een linker 996 demper
Auteur
Bericht
Dick 996 3.6 c2
Nieuw lid en op zoek... Naar een linker 996 demper
Beste liefhebbers, Als ongeregistreerde gebruiker heb ik al regelmatig gebruik gemaakt van de expertise hier! Echt prettig. Heb mijn 996 3.6 c2 cabrio overgenomen van een forumlid en ondanks wat dingetjes (lek dak en rammelende klep in demper) heel happy met m'n eerste porsche. Net cruise Control laten inbouwen in Alteveer, en eigenlijk nog op zoek naar een (gebruikte) demper links van het originele sportuitlaatsysteem. Iemand die dat nog heeft liggen en van de hand wil doen? Of ken je iemand? Ik zou het zeer waarderen. Bedankt alvast voor het meedenken!
18 aug 2014 23:53
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Re: Nieuw lid en op zoek... Naar een demper
Hallo Dick en welkom op dit mooie forum!
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
19 aug 2014 10:33
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Re: Nieuw lid en op zoek... Naar een demper
welkom hier!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum